ʀᴇᴊᴇsᴛᴇᴅ
آسمون امروز خیلی قشنگه🥲✨
خیلییییییی قشنگه
دلم میخواد جیغ بزنم و بگم
فتبارك الله احسن الخالقینننننننن🫀🌝
هدایت شده از - نمیدانمکیستم -
سلام بچها ، وقت و غمتون بخیر🤍.
ختمِ زیارت عاشورا برداشتیم برایِ فلسطینیهایِ عزیز مون، دیگه هرچقدر درحد توانتونه :))))
- @ghamin_128
خدا به قلبِ داغدارتون صبر بده ، دمتون گرم🤍..
امروز اینجوری بود که منتظرِ یه اتفاق کوچیک بودم تا بشینم وسط حیاط مدرسه و گریه کنم ..
جدیدا اینجوری شدم که وقتی دارم با یکی حرف میزنم و دارم یه چیزی تایپ میکنم ، اون جملهای رو که نوشتم و فرستادمو میبینم نصفش افکارِ تو مغزمه و چیزایی که بهشون فکر میکردمه
یعنی جملش یه چیز کاملا بی ربط و مسخره در میاد ..
و اگه درستش نکنم و طرف بخونه با خودش فکر میکنه یه مشکلی دارم