⭕️ جناب رئیسی: به آمار معاون وزیر صمت خود اعتماد کنید نه به آمارسازی فضای ولنگار مجازی
🔹شاه میرزایی معاون وزیر صمت و عضو سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: سهم فروشندگان محصولات اینستاگرامی فقط ۳ درصد از کل اقتصاد دیجیتال ایران است. آمارهای نجومی خلاف واقع است❗️
🔸 آمارهای ارائه شده درباره تعداد آنهایی که زندگی شان به اینستاگرام گره خورده خلاف واقع است و سهم فروشندگان محصولات اینستاگرامی فقط ۳ درصد از کل اقتصاد دیجیتال ایران است.
🔹حتی اگر این سهم سی درصد بود، باز هم بایستی این شاهرگ اغتشاش قطع می شد. چون کسب و کار مردم با برنامهریزی جهادی و کوچ اکثریت مردم به بستر امن پیام رسان داخلی بر میگردد و بیشتر هم رونق میگیرد. اما جان و مال مردم برنمیگردد.
💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia
🌐 لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3
🔴 حداقل یکم دل به کار بدید و خوب دروغ بگید که اون نون حرومی که میبرید سر سفره زن و بچتون همراه با رضایت قلبی صاحب کار صهیونیستتون باشه!
#ظالومه
#عنتر_نشنال
#حکومت_آخوندی
📌 به کانال #عنتر_نشنال بپیوندید👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888Ca39d2eccaa
🔴📸 انقلاب فتوشاپی!
#ظالومه
#عنتر_نشنال
#حکومت_آخوندی
📌 به کانال #عنتر_نشنال بپیوندید👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888Ca39d2eccaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنایه اوباما به حضور سلبریتیها در سیاست:
هرشل واکر از بهترینهای فوتبال آمریکایی بود. اما آیا این موضوع اونو به بهترین نفر برای نمایندگی شما در سنا تبدیل میکنه؟...بزارید مثال بزنم. فرض کنید با هرشل در فرودگاهید. آیا شما میگید آهای هرشل بیا این هواپیما رو به پرواز در بیار؟!
@BisimchiMedia
وقتی با ربات دیسلایک فیک میزنید، حواستون به تعداد سین ها هم باشه که بیشتر از اون نشه😂
سوتیهای دیگه براندازا👇
https://eitaa.com/joinchat/2538799321C44dd4edb19
▪️بعضی رسانههای صهیونیستی آذربایجان عکس فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان عکس تروریست عملیات حرم حضرت شاهچراغ معرفی میکنند و به این طریق این ترور نقشه جمهوری اسلامی مینامند.
بیشرف ها از عدم آگاهی مردم استفاده کرده ملت را اسیر جفنگیات و عملیات روانی خود میکنند
@Fars_Plus
▪️جاوید رحمان، گزارشگر ویژه حقوقبشر در ایران گفته: حقوق مردم کُرد تو ایران همیشه نادیده گرفته شده، مثلا ژینا اسم کردیه اما هیچوقت به مهسا امینی اجازه ندادن از این اسم استفاده کنه!!
اینم فراوانی اسم ژینا طبق آمار ثبت احوال:
@Fars_plus
🔻بیانیه بلندبالای دستگاههای امنیتی کشور را در کنار سردرگمی مضمن این شش هفته بگذارید و دقت کنید دشمن در خارج از کشور هزاران نفر را به باور مستند مسوولان امر از کشور خارج کرده، آموزش داده، برگردانده، برایشان شغل دست و پا کرده و در بزنگاه هم از آنها استفاده کرده است! اما من به عنوان یک فعال رسانهای به عینه میبینم که در طرف مقابل هیچ اتفاقی روی نداده است. جریان رسانهای کشور امروز در دو بخش خلاصه میشود؛ یکی بخش دولتی که شامل رادیو و تلویزیون است که در مورد اثرگذاری و اعتماد عمومی به آن هیچ نظری ندارم و بخش دیگر خبرگزاریهای متعددی هستند که پول را هدر میدهند!
🔻در مقابل بخش خصوصی و رسانههای خصوصی داریم که زور و قدرتشان هیچ است و برای آنکه دیده شوند، شنیده شوند و محل اعتنا درست برخلاف منافع ملی عمل میکنند. خودم سالها در این رسانهها کار کرده و از نزدیک با روند، رویکرد و فضای حاکم بر آنها آشنا بوده و نیازی به توضیح نیست. خیلی دلم میخواست این را بدانم که آیا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی امر آموزش خبرنگار و رسانه در این دورههایی که در این سالها برگزار کرده چند نفر شاخص بیرون آمدهاند که امروز نفوذ کلام داشته باشند و بتوانند با هجمه رسانهای دشمن مقابله کنند.
🔻در این فضای مجازی و رسانهای کشور هر کسی که اندکی حرفش خریدار دارد، خودش ابتدا باید هزاران انگ و کوفت را به جان بخرد و بعد که شروع به کار کرد، اگر مورد هجمه سیاسی قرار نگیرد در همین فضای مجازی دفنش میکنند چون هیچ پشتوانهای ندارد. به صورت مشخص، من به شخصه چیزی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و حتی دولتی غیرامنیتی کشور برای هدایت خبرنگاران، آموزش آنها، هدایت آنها و دادن خط و خطوط درست مشاهده نکردهام و همانگونه که عرض شد، اگر کسی در این وادی قدم بر میدارد از روی علاقه است.
🔻برنامهریزی بیش از 10 ساله دشمن برای ایجاد لایههای مختلف ارتباط گیری در داخل کشور سرانجام وارد عمل شده و هر کسی دارد ماموریت محوله را انجام میدهد، همانگونه که گفته شد، شائبه ایجاد میکنند، دروغ میگویند، خوراک تبلیغی تهیه میکنند، روانکاوی میکنند، مطالبهگری نابرابر میکنند و همه اینها را از طریق اتاق جنگ مستقر در وزارت خارجه امریکا و لندن صورت میدهد، باید این سوال را مطرح کرد که برای این نبرد رسانهای اتاق جنگ ما کجا قرار دارد؟ چه کسی فرماندهی این نبرد را بر عهده دارد و ارکان آن کجا حضور دارند؟
🔻هزینههای هنگفت دشمن برای تامین عناصر خود داخل کشور یک مساله است، اما مساله مهمتر این است که این دشمنِ همیشگی چگونه توانسته یک «ایرانی» را راضی کند تا به کشور خود خیانت کند؟ چگونه موفق شده به او بقبولاند که آنچه دارد انجام میدهد «خدمت» است و نه خیانت؟ در این بازیِ پیچیده و چندلایه باز ما کجای داستان قرار داریم و چرا اجازه دادهایم که یک جوان ایرانی صرف برای تجربه یک سفر به یکی از مراکز آموزشی جذب سرویس خارجی شود و خیلی راحت و آسان به کیان و ملت خود خیانت کند؟
🔻از این دست سوالات بسیار میشود از دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور پرسید و آنها را مخاطب قرار داد. یکی از اصلیترین وظایف این دستگاهها علاوه مبحث مقابلهای، مسائل مشاورهای، ایجاد هماهنگی میان نهادها جهت ساخت زیرساختها، ایجاد رسانههای متعدد و البته کارآمد، تشکیل کلاسهای توضیحی و توجیهی برای مسوولان رسانهای، خبرنگاران و کنشگران سیاسی و اجتماعی و... اما در این سالها ما برای مقابله با ترفندهای دشمن که با ایجاد رسانههای متعدد صورت میگیرد، چند رسانه ایجاد کردهایم؟
🔻آیا زمان آن نرسیده که از شکلهای کهنه، قدیمی، مدیران پوسیده و فکرهای دیروزی خارج شویم و یک پوست اندازی همه جانبه در حوزه رسانهای کنیم؟ آیا وقت آن نیست که رسانههای کشور نماینده همه آحاد جامعه باشند و نه نماینده یک بخش حداقلی و خاص؟ آیا زمان آن نرسیده که یک اصلاح ساختاری در حوزه رسانهای صورت بگیرد و شبکههای رادیویی و تلویزیونی خصوصی در کنار خبرگزاریهای خصوصی قدرتمند که قدرت چالش صحیح داشته باشند، ایجاد شود؟
🔻بدون شک زمان همه اینها است. در این حوادث پاسخ دشمن در بیرون داده میشود اما تا زمانی که برای یک جوان توضیح داده نشود، توجیه نشود و به او مقیاسها و اندازهها گفته نشود، شاقول فکری او رسانههای بیگانه باشند و حجت تصمیمگیریاش در خارج از مرزها قرار داشته باشد نمیتوان امیدوار به تامین آرامش در کشور بود. اگر این اتفاقات روی ندهد، در سالهای بعد شاهد روی دادن همین اتفاقات به شکلی دیگر و با پیچیدگیهای بیشتر خواهیم بود.
@syriankhabar