eitaa logo
مرکز فرهنگی رسانه بیداری🇵🇸
617 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
293 ویدیو
11 فایل
مرکز تولید،توزیع و ترویج کتاب و محصولات جبهه فرهنگی و انقلاب اسلامی در استان خوزستان 🚩پادادشهر خ۱۷غربی پ۱۳۶ حسینیه هنر ارتباط با ادمین: @Elnaz_Hbi
مشاهده در ایتا
دانلود
⚜️اگر عدالت‌ ــ عدالت‌ واقعی‌ و ملموس‌ و نه‌ فقط سخن‌ گفتن‌ از عدالت‌ ــ آرزو و آرمان‌ و هدف‌ برنامه‌ریزی‌هاست‌، پس‌ باید هر پدیده‌ی‌ ضدعدالت‌ در واقعیات‌ کشور مورد سؤال‌ قرار گیرد. رهبر انقلاب ۱۳۸۱/۸/۶ 🆔 @resanebidari_ir
📌شیخی که قطب‌نما داشت لیسانس فیزیک را که گرفت، موقعیت‌های شغلی به پیشوازش آمدند. یک فعال دانشجویی شاخص بسیجی را که مدرک دانشگاهی در دست داشت، در دولت احمدی‌نژاد حلوا حلوا می‌کردند. اما او سودای دیگری در سر داشت و رؤیای خاصی در ذهنش می‌پروراند. تصمیمش را گرفته بود و اینکه از میان ایل و تبارش اولین آدمی باشد که پا به حوزه‌ی علمیه می‌گذارد، پایش را سست و ته دلش را خالی نمی‌کرد. آرمانی که در جستجوی آن حاضر بود مسیر زندگی‌اش را کج کند، از درس و مشق طلبگی می‌گذشت. این شد که اهواز را به مقصد قم ترک کرد. رفت اما می‌دانست که برمی‌گردد. در چشم‌انداز زندگی‌اش دیده بود که زمین بازی‌اش باید در خوزستان باشد. رفت و چند سالی در قم تلمذ کرد و در قامت یک روحانی برگشت. برگشت تا دغدغه‌هایش را پی بگیرد. دغدغه‌هایی که آب و نانی نداشت، اما دردسر الی‌ماشاءالله! از آن طلبه‌هایش نبود که در پستوی حجره بماند و در انزوای رهبانیت، ضَرَبَ ضَرَبایش را جلو ببرد. در میان قرائت‌های هفتاد و دو ملتی از اسلام و مسلمانی، به اسلام ناب رهبری چنگ زده بود و خود را وکیل او می‌دانست؛ یک وکالت عام برای نفی اسلام خنثی و بی‌بخار. این فراز از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را از بر بود: «اگر دینی را پیدا کردید که با ظالم ساخت، با مستبد همکاری کرد، با مظلوم یک لحظه کنار نیامد، یک گره از کار فروبسته مردم نگشود، برای امروز و فردای مردم، خشخاشی، ذره مثقالی، سود نداشت؛ تو هم از طرف ما وکیل، اگر چنین دینی را پیدا کردی، هر جا پیدا کردی، رَدّش کن، یک لحظه این دین را نپذیر. برای خاطر اینکه دین اگر از سوی خداست، این جوری نیست.» این فراز، شاه‌بیت و قطب‌نمای مسلمانی‌اش شده بود. هیچ چیز به اندازه‌ی بی‌عدالتی اجتماعی آزارش نمی‌داد و از هیچ چیز به اندازه‌ی سکوت در برابر ظلم و عافیت‌طلبی رنجور نمی‌شد. ماجرای اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه شاید اولین آزمون جدی‌اش بود تا نشان دهد اهل هزینه دادن برای تحقق عدالت است. کارگران، ماه‌ها بود که حقوق نگرفته بودند و مالک نااهل کارخانه، بی‌اعتنا به معیشت کارگران، خر خودش را می‌راند. شیخ، دوستان طلبه‌اش را جمع کرد تا در جمع کارگران حاضر شوند و از آنها حمایت کنند. جماعت متحصن نماز ظهر را به او اقتدا کردند و تا السلام علیکم را گفت، تازه دردسرهای بزرگ سراغش آمدند. ویدیوی حضورش در جمع کارگران سر از شبکه‌های معاند درآورد و آن دختر موفرفری او را مزدور نظام نامید. از آن طرف مسئولین خوزستان از ظاهر شدن چند طلبه‌ی ناشناس در میان یک پرونده‌ی اجتماعی-اقتصادی که امنیتی هم شده بود، ناخرسند بودند. کلیپ شیخ دست به دست می‌چرخید و او در میان برخی هم‌لباس‌هایش باید نگاه‌های سنگین و پر از سؤال را تحمل می‌کرد و از چشم‌هاشان می‌خواند که طلبه را چه به این قرشمال‌بازی‌ها! خلاصه دوست و دشمن شروع به نکوهش و شماتتش کردند. اما شیخ، به درستیِ راهی که رفته و کاری که کرده بود، ایمان داشت. او به کمک دوستانش و بعضی مطالبه‌گران و عدالت‌خواهان و جریان دانشجویی حمایت از کارگران را ادامه دادند و پای وزر و وبالش ایستادند تا گره از کار فروبسته‌ی آنها باز شد و پرونده هفت‌تپه به نفع کارگران به سرانجام رسید. وقتی رهبری در دیدار رمضانی‌اش با دانشجویان، مهر تأییدی بر مطالبه‌ی آنها زد، جریان‌های شماتت‌گر رفوزه شدند. شیخ اما قطب‌نمایش از اول میزان بود و تکلیفش با خودش روشن. تکلیفش این بود که مطالبه‌ی عدالت را ادامه دهد و از هزینه‌هایش نترسد. از آن حلوا حلوا کردن‌ها دیگر خبری نبود و شیخ این‌بار خودش به پیشواز یک مسئولیت خطیر رفت و شد معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان. نه برای اینکه فقط بگوید «خواهرم حجابت، برادرم نگاهت»؛ می‌خواست امر به معروف را اول برای حاکمان و صاحبان قدرت و مبارزه با باندهای زر و زور و تزویر اقامه کند. از آن کارهای پر دردسر و بی آب و نان. شیخ به حکم آن وکالت عام جنگیدن برای عدالت را انتخاب کرده بود تا مسلمان باشد؛ از جایگاه حقوقی‌اش در پرونده‌های زیادی از مفاسد ورود کرد و منشأ خیر شد. این اواخر از او شکایت شد. در پرونده‌ی میدان میوه و تره‌بار اهواز با اصحاب قدرت و ثروت درافتاده بود. شاکی خصوصی او را به دادگاه ویژه‌ی روحانیت کشاند. حالا ده روزی می‌شود که شیخ محسن در زندان است. شیخ می‌توانست معلم فیزیکی باشد و سر برج حقوقش را بگیرد و بچسبد به زندگی‌اش. یا در فلان دستگاه کار فرهنگی کند. اما می‌خواست خشخاشی و‌ ذره مثقالی برای امروز و فردای مردم سودمند باشد. امروز بعضی از آنها که در ضَرَبَ ضَرَبا گیر کرده‌اند، از گیر افتادن او خوشحالند و دوباره شماتتش می‌کنند که طلبه را چه به قرشمال‌بازی! اما شیخ محسن قطب‌نما دارد و دوباره برمی‌گردد و ادامه می‌دهد؛ آب‌دیده‌تر از قبل! ✍ https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
⭕️ ما سربازان مبارزه با سرمایه‌داری مستغلاتی هستیم. ⭕️عدالت‌خانه یا خانهٔ برخورد با عدالت‌خواهان؟! ⭕️ روحانی حامی کارگران هفت تپه را آزاد کنید! 🆔 @resanebidari_ir
امکان عدالتخواهی در ایران هزار و چهارصد و سه: در گفتگو با مجتبی نامخواه جمعه ۱۶ شهریور ۱۰ شب زنده از یوتیوب جدال https://youtube.com/live/_m86tpkWaR4?feature=share مجتبی نامخواه از معدود افرادی است که در میان عدالتخواهان مذهبی کار فکری و نظری جدی هم انجام می‌دهد. کاری که در قالب فصلنامه نامه جمهور منتشر می‌شود. در کنار این کار نظری اما او یک کنشگر میدانی است و حمایت از کمپین حداقل دستمزد و چندین اعتراض کارگری را در کارنامه خود دارد. با نامخواه درباره امکان تشکل یابی مستضعفان و محرومان و شکل گیری یک جریان سوم در قالب عدالتخواهی صحبت می‌کنیم. آن هم در شرایطی که رییس جمهور پزشکیان هر چند روز یکبار صحبت از جراحی می‌کند. همچنین از نامخواه می پرسیم ایا تفسیر او از عدالتخواهی فهمی از توسعه هم دارد و ایا مسایل کلان حاکمیتی بویژه فشارهای خارجی را در معادلاتش وارد می‌کند؟‌
🔰 | ریسمانِ مردمی عدالت را قیچی نکنید! 🔻 نامه ۳۵ تشکل بسیج دانشجویی، عدالتخواه و طلبگی خطاب به مسئولین دادگاه ویژه روحانیت: 🔹 همانطور که مستحضر هستید متأسفانه هفته‌ گذشته، روحانی عدالت‌خواه و انقلابی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ریسمان‌سنج، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، به موجب پرونده‌ قبلی که با شائبه‌های زیادی همراه بوده است، دستگیر و روانه زندان شدند؛ موضوعی که حقیقتاً برای جوانان مومن، انقلابی و معتقد به آرمان عدالت در جمهوری اسلامی دردناک است. 🔸️این امر نه فقط به دلیل ابهامات متعدد موجود در پرونده‌ ایشان، بلکه از آن جهت دردناک می‌نماید که گویی قرار است مطالبات اجتماعی، هر صدای مردمی و خودجوش برای دفاع از حق مردم، و از همه مهم‌تر نمایندگی مردمی آرمان عدالت در جمهوری اسلامی با فشار‌های اصحاب قدرت ساکت شود؛ ▪️متن کامل نامه در ویرگول: https://vrgl.ir/Fl8Q5 🆔 @basijaut
⭕️روحانیت متعهد، به خون سرمایه‌داران زالو صفت تشنه است و هرگز با آنان‏‎ ‎‏سرآشتی نداشته و نخواهد داشت. صحیفه امام ج ۲۱، ص ۲۷۶ 🆔 @resanebidari_ir
هدایت شده از کتاب رسانه بیداری
🖐 نوشت‌افزارتون به قیمت پارسال از ما خریداری کنید 👥ما تولیدکننده نوشت‌افزار ایرانی‌اسلامی هستیم... 🔰اینجا تلاش میکنیم محصولات با کیفیت ایرانی با طرح قهرمانانمون رو با ارسال کاملا و با خیلی ویژه به دست شما برسونیم. ♨️ارسال در سریع ترین زمان ♨️ تنوع فوق العاده بالا ♨️کیفیت بالای محصولات 👈 با ما همراه باشید: 💠https://eitaa.com/joinchat/2440757372Cea3e75b12d 💠 https://ble.ir/resanebidari
مرکز فرهنگی رسانه بیداری🇵🇸
✨️در پناه ام‌البنین بعد از آن مدال نقره آسیا دیگر همه صدایت می‌زدند: قهرمان! چطوری قهرمان؟ بفرما قهرمان! اما تو با مدال آسیایی قهرمان نشدی. تو از اول قهرمان و آدم حسابی بودی. از همان بچگی که غیرت و عزت نفست اجازه نداد دستت پیش پدر دراز شود و رفتی دنبال کار و کاسبی. خجالت می‌کشیدی و فروشندگی بلد نبودی اما پا روی خجالتت گذاشتی و رفتی گوشه بازارجمعه بساط کردی. اوضاع پدر بد نبود اما تو پسر بزرگ خانواده بودی و می‌خواستی روی پای خودت بایستی! آنقدر بزرگ بودی که اجازه ندادی کسی تفاوت ظاهری‌ات را ببیند. توی بازی تیز و سریع بودی، با همه بگو بخند داشتی و بین بچه‌های مدرسه و محل پر طرفدار بودی. از نوجوانی دست به خیر بودی و به این آن کمک می‌کردی از همان درآمد بساطی و کارگری. بدنسازی را شروع کردی تا اوقات فراغتت را پرکنی. دانشگاه رفتی و حسابداری خواندی، ازدواج کردی و خدا سه دختر شاخه نبات به تو هدیه داد. از زیر سنگ نان حلال درمی‌آوردی و سر سفره خانواده‌ات می‌بردی اما ورزشت را ادامه دادی. مربی‌ استعدادت را که دید گفت: "بیا دوومیدانی و پرتاب دیسک قهرمانت کنم." گفتی: "می‌آیم اما لب به هیچ قرص و مکملی نمی‌زنم." رفتی و با همان نان و خرما سه ماه بعد نایب قهرمان کشور شدی. با نبود امکانات، زمستان و تابستان تمرین کردی و دو سال بعد یعنی سال ۱۳۹۱ شدی نایب قهرمان آسیا. همان موقع بود که صدایت زدند صادق قهرمان! عضو تیم ملی شدی، رکورد آسیا را ۹ متر جابجا کردی، مسابقات خارجی می‌رفتی، برو بیایی پیدا کردی اما هنوز همان صادق بیت سیاح خاکی کمپلوی جنوبی بودی با لهجه غلیظ عربی. همان صادقی که با بچه‌های شلنگ‌آباد و کوی علوی هیئت راه انداخته بود و هر محرم نذری برای ام‌البنین می‌داد. توسلت به ام‌البنین بود، حتی وقتی برای مراسم ورزشکاران در حرم امام رضا(ع) دعوت شدی پرچم ام‌‌البنین را با خودت بردی و کنار پرچم امام رضا آن را باز کردی. مدتی بعد رشته‌ات را عوض کردی و رفتی پرتاب نیزه. گفتند: "نمی‌توانی بیخیالش بشو." پا توی یک کفش کردی که طلای المپیک پرتاب نیزه را می‌خواهم بگیرم. آنقدر نیزه پرتاب کردی و چند ماه چند ماه اردو رفتی و درد کشیدی تا در المپیک توکیو رکورد شکستی و طلا گرفتی. بعد از پیروزی پرچم "یا ام‌البنین" را روی دست گرفتی و بوسیدی. برگشتی و همچنان صادق بیت سیاح بامرام و معرفت بودی. دست هرکسی که می‌توانستی گرفتی، به یکی کمک‌خرجی دادی و به دیگری آنچه یاد گرفته بودی. با امام رضا(ع) عهد بسته بودی هر ورزشکاری احتیاج داشته باشد کمکش کنی. بچه‌های معلول با استعداد را جمع کردی و بدون چشم‌داشت هرچه فوت و فن بلد بودی یادشان دادی. وقت المپیک پاریس رسیده و دست و پایت مصدوم است اما به ضرب و زور فیزیوتراپی خودت را حفظ کردی و راهی شدی. پا به میدان می‌گذاری. دل توی دل هموطنانت نیست. قلب بچه‌های جنوب تندتر می‌زند. بچه‌های کمپلوی جنوبی ذکر "یا ابالفضل العباس" گرفته‌اند، تو و مادرت هم مثل همیشه به حضرت ام‌البنین متوسل شده‌اید. یکی یکی نیزه‌ها را پرتاب می‌کنی و بازهم رکورد دنیا را می‌شکنی. فریاد می‌زنی، پرچم ایران عزیزمان را می‌بوسی و بعد پرچم "یا ام‌البنین" که همیشه همراهت هست را روی دست می‌گیری اما همین را بهانه می‌کنند. در المپیکی که به مقدسات الهی توهین کردند نام مقدس مادر عباس(ع) را تحمل نکردند. مانع رسیدنت به مدال طلا شدند اما برای ما تو طلایی صادق بیت سیاح باغیرت. بیا که بچه هیئتی‌ها پرچم و سنچ و دمام به استقبالت آورده‌اند تا هم‌صدا با تو نام حضرت ام‌البنین(س) را بلندتر فریاد بزنند. ✍️🏻زینب حزباوی 🆔 @resanebidari_ir
مرکز فرهنگی رسانه بیداری🇵🇸
🔸هفت بازگشت ضروری برای بازسازی پروژه انقلاب اسلامیِ اکنون/ بخش دوم درباره هفت شناخت‌ و بصیرت‌های حاصل شده از موقعیت ریسمانسنج یک. بازگشت به ایده اصیل امر به معروف و نهی از منکر و تفسیر انقلاب اسلامی از این فریضه مهم‌ترین شناختی که موقعیت محسن ریسمانسنج به دست می‌دهد تذکر نسبت به معنای درست امر به معروف و نهی از منکر است. همان طور که می‌دانیم معنای این فریضه مانند دیگر معانی و مفاهیم اسلامی طی نزدیک به هفتاد سال اخیر، دستخوش تغییراتی شده است. از دهه بیست کوشش متفکران و روشنفکران انقلاب اسلامی برای تخریب معانی متحجرانه و اغلب متداول مفاهیم اسلامی منتهی به برآمدن نگرشی نو اما اصیل درباره مفاهیم اسلامی شد. بخش عمده‌ای از کوشش و آثار امام خمینی، متفکرانی همچون شهید مطهری و مرحوم طالقانی، فضلای فکور جوان‌تری همچون آیت الله خامنه‌ای و شهیدان بهشتی و باهنر و نیز روشنفکرانی همچون دکتر شریعتی مصروف این انقلاب معرفتی، ویرانی آن اسلام کهنه و متحجرانه و ساختن مفاهیم و استدلال‌هایی جدید شد. مهم‌ترین یا یکی از مهم‌ترین این مفاهیم امر به معروف و نهی از منکر بود. به عنوان نمونه آن‌جا که مطهری بر می‌آشفت که «تا حالا» امر به معروف و نهی از منکر کردن «در اطراف دکمه لباس مردم، بند کفش و موی سر مردم و دوخت لباس مردم بوده است»، بر معنای فراگیر از این فریضه می‌شورید و جهل مقدسی که امر به معروف و نهی از منکر را به ابزار سخت‌گیری بر جزییات زندگی «مردم» تبدیل کرده را نقد می‌کرد. استدلال‌ها و مضامین ساخته شدهٔ اسلامِ انقلاب اسلامی درباره این فریضه مهم، بسیار است و بازخوانی آن مجال دیگری می‌طلبد؛ آن‌چه مهم‌تر از این بازخوانی است، بازسازی آن اسلام پیشین و سیطره آن بر نهادهای رسمی ذیربط است. در این جا ارزش کار ریسمانسنج روشن می‌شود. آن‌جا که می‌کوشد با «عمل» و قرار گرفتن در موقعیتی ساختاری به معنای انقلاب اسلامی از امر به معروف و نهی از منکر ارجاع دهد. محسن ریسمانسنج طی مدت کوتاه حضور در معاونت این ستاد در استان خوزستان توانست در اصلی‌ترین مسائل شهری در برابر سرمایه‌داری مستغلاتی و مذهبی شهر بایستد؛ مسئله کارگران را مسئله‌ای عمومی معرفی کند و در اعتراض‌های کارگری علیه خصوصی‌سازی بایستد. مهم‌تر از این کنش‌ها، تحقق آن‌ها از موضعی در ساختار بود. واقعیت وقتی محسن برای پذیرفتن آن مسئولیت مشورت خواست، نظر به وضع رقت‌بار و محافظه‌کارانه، موافق همکاری او با ستاد مذکور نبودم. اگر چه او نیز پس از چندی به دلایلی مشابه از آن نهاد جدا شد اما امروز که نگاه می‌کنم می‌بینم او با حضور کوتاه خود توانسته نشان دهد می‌شود آن ستاد، جولانگاه ابوالمشاغلان محافظه‌کار نباشد و می‌شود امر به معروف و نهی از منکر، فراتر از «اطراف دکمه مردم» و دیگر موضوعات مورد علاقه مقدس‌مآبان، اطراف مسائل اساسی جامعه و عدالت اجتماعی باشد. چنان که در متون اصیل دینی امر به معروف و نهی از منکر چنین کنشی است. آن‌جا که اباعبدالله الحسین علیه السلام در منی بر سر عالمان دین ی فریاد می‌زند امر به معروف و نهی از منکر، برای دعوت به اسلام در معیت با عدالت اجتماعی است: «أَنّ الأمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النّهْی عَنِ الْمُنْکَرِ دُعاء الَى الإِسْلامِ مَعَ رَدّ الْمَظالِمِ وَ مُخالَفَةِ الظالِمِ، وَ قِسْمَةِ الْفَیْ‏ء وَ الْغَنائِمِ، وَ أَخْذِ الصّدَقاتِ مِنْ مَواضِعِها وَ وَضْعِها فى حَقِّها». نکته دیگری که اگر مهم‌تر از ارجاع به معنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر نباشد، کم‌اهمیت‌تر نیست این است که تجربه محسن ریسمانسنج به خوبی نشان داد بخش مهمی از مسئله ناکارآمدی نهادهای فرهنگی به افکاری باز می‌گردد که اطراف افکار و دغدغه‌های اسلام پیشاانقلاب اسلامی دور می‌زند، هر چند رنگ و ادعای انقلابی بودن دارد. نشان داد تعلق به اسلام پیش از انقلاب چه سرایت عظیمی به افکار نیروهای کرده است. نشان داد آن چنان که مالکان این نهادها اغلب ادعا می‌کنند مسئله فقط غرب‌گرایی و تجددزدگی نیست؛ بلکه از قضا بخش مهمی از مسئله خود آنان هستند که با دغدغه‌هایی در حد «مناظره تلویزیونی درباره تعدد زوجات و ازدواج موقت» بر صدر این نهادها می‌نشینند و می‌کنند آن چه می‌کنند و با تحجرزدگی خود به دل‌زدگی مردم از دین دامن می‌زنند. دیگر این محسن ریسمانسنج این ارجاع به معنای انقلاب اسلامی از امر به معروف را نه با گفتار، که در عمل پی گرفت و کیست که نداند اکتفا نکردن به انبوه گفتارهای ملال‌آور و «دعاة للناس بغیر السنتکم» بودن، امروز چه شیوه کم‌یاب و مورد نیازی در تبلیغ دین است. (ادامه دارد) 📝مجتبی نامخواه 🆔 @resanebidari_ir
💡 اولین دوره MPA با رویکرد حکمرانی مردمی ✅ شیپا (شبکه پیشرفت) برگزار می‌کند: 💎 سرفصل‌های دوره: - حکمرانی اقتصادی - حکمرانی فرهنگی - مسائل اجتماعی ایران - مسائل سیاسی ایران - مبانی حکمرانی مردمی 🎓 همراه با اعطای گواهی معتبر دانشگاهی ✅ برای ثبت‌نام‌ به شناسه زیر در "ایتا" یا "بله" پیام دهید👇 @mpa_shipaa 📱بصورت حضوری و مجازی؛ با امکان شرکت از سراسر کشور ⏳مهلت ثبت‌نام: تا ۶ مهرماه 🔆 در کانال شیپا عضو شوید👇 https://eitaa.com/shipaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | ارزش هر انسان به حرکتی است که در تاریخ ایجاد می‌کند 🌱 امام موسی صدر 💢اولین جلسه رسمی واحد فیلمنامه نویسی 🆔 @resanebidari_ir
🔴 *تخفیف‌های ویژه انتشارات راه یار در آثار دفاع مقدس* ۳۰ عنوان کتاب، با ۳۰٪ تخفیف، ارسال رایگان (بالای ۴۰۰ هزار تومان) *♦️ از ۲۹ شهریور تا ۱۰ مهرماه، کتاب‌های حوزه دفاع مقدس راه یار را با ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنید.* 🛒 جهت مشاهده کتاب‌ها و ثبت سفارش به لینک زیر مراجعه فرمایید. https://B2n.ir/a60495 rahyarpub.ir @Rahyar97 🔘 انتشارات راه‌یار؛ ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی ✅ @Raheyarpub
📝 | "روایت‌خانه" 🔻 هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «روایت‌خانه» از شبکه خوزستان تقديم نگاه بینندگان می‌شود. 🔸 در این ویژه‌برنامه با دست‌مایه قراردادن پشتیبانی جنگ، روایت‌های مردمی خلق شده از زبان تمام کسانی که به نوعی در پشتیبانی جنگ نقش داشتند را، روایت می‌کند. 🔹️روایت‌خانه در گفتگویی شنیدنی که بست، الگوپذیری و ادامه آن در چهار دهه انقلاب روز به روز بیشتر احساس می‌گردد، می‌پردازد. 📌 ویژه‌برنامه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی‌زهیری و با همکاری مرکز فرهنگی رسانه بیداری از روز یکشنبه یکم مهرماه ، حوالی ساعت ۱۰ روانه آنتن می‌شود. 🆔 @resanebidari_ir 🆔 @resanebidari_pv
✋باعرض سلام و احترام 🔸️به رسم هر سال بنا داریم با محبت هایمان از ۲۵ دانش آموزی که به هر دلیل توانایی تهیه لوازم تحصیلی را ندارند ، حمایت کنیم و موجب دلگرمی خانواده هایشان باشیم. 🔹هر بسته نوشت‌افزار به ارزش ۳۵۰ هزارتومان که شامل کیف، دفتر، مداد، پاککن، تراش، خودکار می‌باشد. ✅ شما می‌توانید به شماره کارت زیر مبلغ را واریز نمایید: شماره کارت : 💳 6219861995414405 بنام شهرام رستمی‌فر 🛎️️با منتشر کردن این طرح از خادمین افتخاری مرکز فرهنگی رسانه‌بیداری باشید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔻به جمع مرکز فرهنگی رسانه‌بیداری بپیوندید 👇 https://eitaa.com/resanebidari_ir