eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻متلاشی شدن باند مدعی نفوذ در قوه‌‌‎قضاییه 🔹مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه‌قضاییه افراد فعال در یک باند جعل اسناد را که مدعی نفوذ در دستگاه قضایی بودند، شناسایی و دستگیر کرد. 🔹برخی شگرد‌های متهمان این باند عبارت بود از؛ جعل امضاء مربوط به مسئولین عالی دستگاه قضایی، جعل آرم و لوگوی قوه‌قضاییه، ثبت درخواست اوّلیه افراد در دبیرخانه قوه‌قضاییه و ادّعای اینکه قضات عالی رتبه از شاگردان آنان می‌باشند که از این حربه برای ایجاد اعتماد و اطمینان استفاده می‌کردند. 🔹اعضای این باند همچنین به جعل فتوای برخی مراجع عظام تقلید در راستای اعتمادسازی و ادّعای ارتباط با کارکنان دیوانعالی کشور و همچنین قضات سابق و بازنشسته دیوانعالی و دادگاه‌های تجدیدنظر مبادرت کرده بودند.
🔴 درگیری سنگین نیروهای احمد مسعود و مسلحین طالبان در بدخشان 🔻در پی درگیری مسلحین طالبان و نیروهای احمد مسعود در منطقه مرزی شیوه (شیوا) واقع در شهرستان شغنان و ارتفاعات شهرستان شهدا در استان بدخشان، چهار نفر از نیروهای احمد مسعود از جمله یک فرمانده میدانی آنها به نام محمد طاهر کشته، دو نفر زخمی و سه نفر اسیر طالبان شدند. همچنین به روایت رسانه‌های تابع احمد مسعود، در این درگیری ها ۱۸ نفر از مسلحین طالبان از جمله قاری رحمت الله یفتلی، فرمانده میدانی مسلحین قطعه بدری طالبان و از افراد کلیدی قاری فصیح الدین، رئیس ستاد ارتش طالبان کشته و ۲۷ نفر دیگر زخمی شدند. 🔴شدت درگیری در شهرستان های یادشده آنقدر بالا بوده است که مسلحین طالبان مجبور شدند از لشکر عمری و لشکر بدری مرزی استان قندوز درخواست ارسال نیروی کمکی نمایند.
🔻نیروی‌زمینی روسیه:‌ ایران شریک راهبردی ما است 🔹فرمانده کل نیروی زمینی روسیه در مذاکرات مشترک با فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در مسکو اعلام کرد ایران از کشورهای کلیدی خاورمیانه و شریک استراتژیک و راهبردی روسیه است. 🔹فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار، آمادگی این نیرو را برای توسعه همکاری‌های نظامی با نیروی زمینی روسیه اعلام کرد. 🔹️ در این دیدار، موضوعات همکاری و تعامل نظامی با هدف اجرای پروژه‌هایی با هدف افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح دو کشور بررسی شد.
🚨 شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در آسمان دمشق 🔹 منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان پایتخت سوریه و احتمال حمله رژیم صهیونیستی به دمشق خبر می‌دهند.
🔸🚨رسانه‌های سوری از مقابله پدافند هوایی با اهداف متخاصم در آسمان اطراف دمشق خبر می‌دهند
🔻 منابع محلی : شنیدن صدای هلیکوپترهای نظامی به سمت فرودگاه بین المللی دمشق
🔵 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله جنگنده‌های این رژیم به دمشق مدعی شد: در پاسخ به عملیات‌های ضد اسرائیلی در کرانه باختری و ارسال تسلیحات به این منطقه توسط ایران، اهدافی مربوط به سپاه پاسداران در دمشق مورد هدف قرار گرفت. 🔵 لازم به ذکر است با هلاکت یک صهیونیست دیگر در عملیات تیراندازی امروز در جنوب الخلیل، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون به ۳۵ نفر افزایش یافت!
🔻تکمیلی/ بیانیه ارتش سوریه درباره حملات امشب به دمشق و زخمی شدن یک سرباز 🔹 خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی رسمی نوشت: «حدود ساعت ۲۳:۰۵ شامگاه بیست‌ویکم آگوست، دشمن اسرائیلی با موشک‌های هدایت‌شونده از سمت جولان اشغالی سوریه، نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد. این تجاوز منجر به زخمی شدن یک سرباز و مقداری خسارات مادی شد.
تصاویر آخرین رصد ناوگروه بالگردبر آمریکا در تنگه هرمز؛ و تمکین ناوهای آمریکایی و فرود آوردن بالگردهای خود در پایان بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه تصاویر آخرین رصد ناوگروه بالگردبر آمریکا در تنگه هرمز به نمایش در آمد. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در این رصد ناوبالگردبر شناور آمریکایی‌ها مبادرت به پرواز بالگرد می‌کنند اما بعد از اخطار کنترل باند تنگه هرمز، ناو تیپ ذوالفقار که مسئولیت کنترل باند ورودی را عهده‌دار است و حضور شناورهای نیروی دریایی سپاه، آنها مجبور به نشاندن بالگردها بر روی ناو می‌‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یا رقیه خاتون(س) تصویر ویژه از حرم بی بی رقیه خاتون حرف دل با اربابم دارم اما بارقیه میزنم, چون شنیدم که بابا بیشتر به حرف دختر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یارقیه خاتون تصویر ویژه از حرم بی بی رقیه آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار بحران ندیدن تو را من چه کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون دعاگوی تمام اعضای کانال رسانه دمشق در حرم بی بی سیده رقیه خاتون هستیم انشاالله روزی همه اعضای کانال جهادی رسانه دمشق بشه
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون
السلام علیک یاسیده رقیه خاتون
🔴 جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق ⏪ شب گذشته بار دیگر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در سایه سکوت نهادهای بین‌المللی، مناطقی را در حومه دمشق هدف قرار دادند. 1⃣ خبرگزاری سانا: پدافند موشکی سوریه حمله هوایی اسرائیل به تأسیسات نظامی در حومه دمشق را دفع کرده است. ➕ یک نظامی سوری در جریان این حمله زخمی شده و خسارت نامشخصی نیز گزارش شده است. 2⃣ رسانه‌های سوری: برخلاف ادعای صهیونیست‌ها، فرودگاه دمشق هدف حمله قرار نگرفته و مطابق گذشته در حال فعالیت است. 3⃣ رادیو ارتش اسرائیل: حملات هوایی به دمشق پاسخی به عملیات‌های فلسطینیان در کرانه باختری است. 4⃣ شبکه الحدث: در این حمله علاوه بر چند زخمی، دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. 👈🏻 رژیم صهیونیستی طی سال ٢٠٢٣، ٢٢ بار به خاک سوریه تجاوز کرده و طی این حملات، ٢٨ نظامی سوری به شهادت رسیده است.
🔻جنگنده‌های ارتش اشغالگر ترکیه مناطقی از استان دهوک عراق را بمباران کردند.
☑️آغاز الحاق موشک‌های راهبردی «خرمشهر» و «حاج قاسم» به نیروهای مسلح 🔹الحاق انبوه موشک‌های راهبردی «خرمشهر» و «حاج قاسم» به نیروهای مسلح با حضور و دستور رئیس جمهور آغاز شد.
🔥 پهپاد مهاجر ۱۰ رونمایی شد 🚨 از جمله ویژگی‌های این پهپاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ✅ قابلیت حمل انواع بمب‌ها و موشک‌های دقیق‌زن ✅ سرعت متوسط ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت ✅ بیشینه مداومت پروازی با حمل محموله داخل بدنه: ۲۴ ساعت ✅ بیشینه وزن محموله تسلیحاتی: ۳۰۰ کیلوگرم ✅ بیشینه حجم سوخت: ۴۵۰ لیتر ✅ سقف پروازی: ۲۴۰۰۰ فوت ✅ شعاع عملیاتی: ۲۰۰۰ کیلومتر ✅ نوع ارابه: سه‌تایی، جمع‌شونده داخل بدنه ✅ قابل تجهیز به انواع سامانه‌های جنگ الکترونیک و اشراف اطلاعاتی
پهباد مهاجر ۱۰ در روز صنعت دفاعی رونمایی شد. این پهباد در واقع همتراز با شاهد ۱۲۹ و کمان ۲۲ به شمار می‌رود و مشخص نیست این سطح از موازی کاری چرا باید در صنایع دفاعی کشور وجود داشته باشد. هرچند وزارت دفاع به دلیل داشتن زیرساخت‌های گسترده و ماموریت محوله قابلیت تولید پرشمار هر محصولی را دارد اما باید دید کدام یک از نیروهای عمل کننده این پهباد را سفارش خواهند داد! شاید هم نگاه وزارت دفاع از ساخت این پهباد حوزه صادرات باشد.
السلام علیک یازینب کبری تصویر ویژه از حرم بی بی زینب دعاگوی تمام اعضای کانال جهادی رسانه دمشق هستیم
السلام علیک یازینب کبری تصویر ویژه از حرم بی بی زینب دعاگوی تمام اعضای کانال جهادی رسانه دمشق هستیم