eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥 شکار نظامی صهیونیست توسط مجاهدان سرایا القدس 1⃣ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: یک نظامی در حمله حزب‌الله به پایگاه المالکیه زخمی شده است. 2⃣ ارتش اسرائیل: حزب‌الله دو پایگاه مرگلیوت و المالکیه را هدف قرار داد. 3⃣ سرایا القدس: تک‌تیراندازان ما یک نظامی اسرائیلی در یگان مهندسی ارتش اسرائیل را هدف قرار دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 حمله‌ پهپادی ارتش صهیونیستی به خودرویی در شهرک کونین جنوب لبنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 حمله هوایی صهیونیست‌ها به خیمه آوارگان در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 بچه‌ها از گرسنگی و بمباران می‌میرند... *همه بچه‌ها به دنبال نوشیدن آب هستند *شما را به خدا بچه‌ها از گرسنگی مردند
🔥 حمله پهپادی حزب‌الله به سربازان و مواضع توپخانه دشمن ◽️ حمله با چند پهپاد انتحاری به مواضع توپخانه دشمن در برختا و تجمع سربازان اسرائیلی در اطراف مزارع اشغالی شبعا. ◽️ بمباران توپخانه‌ای پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا. ◽️ حمله با تسلیحات مناسب به پایگاه رویسات العلم در تپه‌های اشغالی کفرشوبا. ◽️ هدف گرفتن تجهیزات جاسوسی در الجرداح.
🔴حمله اسرائیل به دمشق
🔴 پدافند سوریه در حومه دمشق فعال شده است 🔹 منابع از شنیده شدن صدای 6 انفجار در غرب دمشق خبر می‌دهند
🔴 منابع گزارش دادند یک منزل در ضاحیه قدسیا در غرب دمشق هدف قرار گرفته است 🔹 برخی مناطق نیز از حمله به اهدافی در نزدیکی دیماس خبر دادند
مقابله با موشک های اسرائیلی در آسمان دمشق
📸 تصویر منتشر شده از آتش سوزی در مراکز تحقیقاتی ارتش سوریه در جمرایا در حومه دمشق در پی حمله رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقوع انفجارهای شدید در مراکز تحقیقاتی ارتش سوریه در جمرایا در حومه دمشق در پی حمله رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑 مقاومت اسلامی عراق دقایقی پیش خبر داد که طی دومین مرحله‌ی عملیات پشتیبانی از فلسطین و اهالی غزه، یک نقطه حیاتی دیگر را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است. ▪️ در بیانیه رسمی مقاومت عراق، به محل هدف و نوع سلاح بکار رفته، اشاره‌ای نشده است.
🛑 رسانه‌های عبری از اصابت چند پرتابه مجهول به بندر ایلات خبر می‌دهند. ▪️ تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، حاکی از وقوع چند انفجار است.
🔥 رسانه‌های صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی در درگیری‌های غزه خبر داد. 👈🏻 بنا بر ادعای ارتش، این ششصدمین نظامی اسرائیلی است که از ابتدای جنگ غزه به هلاکت رسیده است.
بر صاحب ذوالفقار، حضرت حیدر (ع) صلوات بر وارث بر حق پیمبر (ص) صلوات خواهی که خداوند گناهت بخشد بفرست بر این امام و رهبر صلوات 💚 الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ 💚وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ▪️ شهادت مظلومانه حضرت ▪️ علی علیه السلام تسلیت باد .
🎤 سید حسن نصرالله در روز قدس سخنرانی می‌کند 💬 دبیر کل حزب‌الله جمعه به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی خواهد کرد. ⏺این سخنرانی دبیر کل حزب‌الله به مناسبت روز جهانی قدس در ۵ آوریل سال جاری میلادی برابر با ۱۷ فروردین در ساعت ۴ بعدازظهر به وقت بیروت انجام خواهد شد.
📷 حجم ویرانی بیمارستان شفا پس از 2 هفته محاصره توسط صهیونیست‌ها
‏اسرائیل بعد از دو هفته جنایت از بیمارستان شفا در شهر غزه عقب نشینی کرد. 300 جنازه مدفون در محوطه بیمارستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️توصیه تکان‌دهنده سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع مدافعان حرم: نگاه کنید، اون همه زن و بچه، توی این همه گرگ منتظر شما هستند، یاعلی! 🔴هر زمانی عزیزی در عراق و سوریه به شهادت می‌رسد، این کلیپ از شهید حاج قاسم را می‌بینم و جمله "اهداف بزرگ، خون‌های بزرگ می‌خواهد" را با خود مرور می‌کنم و باز هم ناراحت از جا ماندن و این همه دلتنگی...
⭕️عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی از بیمارستان شفا 🔸شبکه ماهواره‌ای الاقصی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی از اطراف بیمارستان شفا به سمت جنوب شهر غزه عقب‌نشینی کردند. 🔸خودروهای زرهی اسرائیلی در جریان عقب‌نشینی از بیمارستان شفا اقدام به شلیک کورکورانه و بی‌هدف کردند. 🔸در همین راستا، خبرنگار الجزیره هم از عقب‌نشینی کامل اشغالگران اسرائیلی از داخل و اطراف بیمارستان شفا پس از حدود دو هفته محاصره و حمله به این بیمارستان خبر داد. 🔸کمیته‌های اضطراری به شهروندان فلسطینی هشدار داد برای بررسی اوضاع بیمارستان شفا عجله نکنند، زیرا احتمال وجود کمین یا تک‌تیراندازان اسرائیلی در اطراف بیمارستان وجود دارد. 🔸این کمیته‌ها از فلسطینیان خواست اجازه دهند ابتدا طرف‌های ذی‌ربط به وضعیت بیمارستان رسیدگی کنند و به دستورالعمل‌های صادر شده پایبند باشند.