eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 تصویری از زیارت مرقد مطهر حضرت زینب سلام الله علیها توسط شهید آیت الله رئیسی در سفر به سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تلویزیون ترکیه فیلم جدیدی از صحنه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران منتشر کرد ➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انتقال پیکرهای مطهر به وادی رحمت آذربایجان شرقی و تشریح برنامه‌های تشییع در تبریز ➖➖➖➖
سخنگوی دولت: علی باقری کنی دستیار وزیر امور خارجه به عنوان سرپرست وزارت امور خارجه منصوب شد.
هویت تمام شهدا مشخص شد نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست رئیس سازمان مدیریت بحران: پیکر شهدا با وجود اینکه سوخته بودند قابل شناسایی بود و توسط امدادگران به آمبولانس‌ها انتقال داده شد و به معراج شهدای تبریز منتقل شدند. تنها پیکر آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز از نظر ظاهری وضعیت بهتری نسبت به دیگر شهدا داشت و کمتر دچار سوختگی شده بود چرا که وی بعد از سانحه هوایی تا یک ساعت زنده بوده و حتی با آقای غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور ارتباط تلفنی برقرار کرده بود. هیچ کدام از پیکر شهدا به آزمایش DNA منتقل نشد چرا که کاملاً قابل شناسایی بودند.
🔴پیکر سیدابراهیم رئیسی عصر فردا در قم تشییع خواهد شد 🔹مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان فردا صبح در تبریز انجام و پس از آن این مراسم عصر سه‌شنبه با حضور مردم قم دراین استان انجام خواهد شد /ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی از آخرین زیارت شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت رقیه سلام الله علیها و نماز در مضجع شریف آن حضرت در سفر به سوریه
🇸🇾🏴🇮🇷پرچم سوریه به نشانه همدردی با ملت و دولت ایران در تمامی نهادهای دولتی این کشور نیمه برافراشته شد.
🔸️پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان 🔹️سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه وی در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت. 🔹️نصرالله در این پیام خطاب به رهبر انقلاب بیان کرد: ما را در احساس اندوه و فقدان این بزرگان در این مرحله حساس شریک بدانید. شما امت اسلامی را در نبرد سخت خود با قدرت‌های استکباری رهبری می‌کنید. تمامی تسلی خاطر ما، همه ستمدیدگان، مبارزان مقاومت و رزمندگان، امید به حضور شما و رهبری حکیمانه‌تان است. 🔹️از خداوند می‌خواهم که عمر شما را بلند بدارد، در تحمل این فقدان قلب شما را یاری کند و به خانواده‌های(این شهدا) صبر اعطا کند. 🔹️حسین امیرعبداللهیان، وزیر فقید امور خارجه ایران، پرچم دفاع از مقاومت را در تمامی مجامع بین‌المللی به دست داشت.
فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور که در حادثه روز گذشته به شهادت رسید
احمد مسعود: در این شرایط دشوار مردم افغانستان در کنار ملت بزرگ ایران قرار دارند.
🏴 حضور آیت الله جعفر سبحانی در مراسم بزرگداشت آیت الله رئیسی در حرم مطهر بانوی کرامت ▪️آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعه در مراسم بزرگداشت درگذشت شهادتگونه سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه‌شان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها حضور یافت.
پیام تسلیت خلیفه کل‌ ارامنه آذربایجان و رییس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان در پی شهادت آیت الله رئیسی
🔹اولین تصویر از تابوت شهید آل هاشم
پیکر شهید دکتر مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی
♦️سفارت ایران در روسیه به یاد رئیسی و همراهانش
عزای عمومی در کشورها به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه 🇮🇷دولت ایران ۵ روز(چهارشنبه تعطیل) 🇸🇾دولت سوریه ۳ روز 🇱🇧دولت لبنان ۳ روز 🇮🇶دولت عراق ۱ روز 🇮🇳دولت هند ۱ روز 🇹🇷دولت ترکیه ۱ روز 🇵🇰دولت پاکستان ۱ روز 🇹🇯دولت تاجیکستان ۲ روز
حمله هوایی به یک موتورسیکلت در جنوب لبنان هلیل بیتون خبرنگار شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از حمله هوایی به یک موتورسیکلت در منطقه کفر المنصوری در نزدیکی صور در جنوب لبنان خبر داد و گفت منابع محلی از وقوع تلفات در داخل این خودرو سخن می‌گویند.
رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است یک رسانه عبری زبان فاش کرد، نتانیاهو در حالی به دنبال بهبود روابط خود با شهرک نشینان شمال است که حزب الله مناطق آن را یکی پس از دیگری ویران می‌سازد.
پاپ شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان دوشنبه شب شهادت رئیسی در سانحه سقوط بالگرد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت. پاپ 87 ساله در این پیام به زبان انگلیسی خطاب به رهبر انقلاب نوشت «درگذشت رئیس‌جمهور رئیسی، امیرعبداللهیان وزیر خارجه و تمام کسانی که در سقوط بالگرد دیروز جان خود را از دست دادند را تسلیت می‌گویم.»
🇸🇾((کاروان زیارتی سوریه)) 🇸🇾 ✅؟ 😍 ✅دلت واسه حرم تنگ شده بسم الله 👏 ✅صدور بلیط پرواز تهران دمشق(ایرلاین ✈️) ✅برگزار کننده در ایران با خدمات درجه الف بصورت و 🥰 🔴تبرکی از حرم میخوای وارد کانال شو 💕💞 ✅با بیش از ۶ سال سابقه بعد از جنگ😍 ✅لینک زیر بزن وارد کانال شو👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2258501651Cf7a16d8c50 https://eitaa.com/joinchat/2258501651Cf7a16d8c50
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم