eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب‌الله لبنان جولان را به آتش کشید 🔹حزب‌الله لبنان تعداد زیادی موشک به منطقه کتسرین در جولان شلیک کرد که باعث حریق گسترده در این منطقه شده است.
رسانه های سوریه از شهادت ١٧نفر و زخمی شدن ١۵نفر در نتیجه حملات بامداد امروز ارتش تروریستی اسرائیل به منطقه‌ای در نزدیکی حلب خبر می‌دهند.
آتش گرفتن مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به حیفا هدف قراردادن بندر حیفا با تعدادی پهپاد
حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی منابع عبری زبان از حمله موشکی به الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی و ایلات در جنوب خبر دادند. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که 3 موشک به منطقه الجلیل غربی اصابت کرده است. در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شد که سامانه حیتس یک موشک را که به سمت ایلات شلیک شده بود، رهگیری کرده است.
🛑⚫️ سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در حمله شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ ایران به ترور مستشارش در سوریه توسط رژیم صهیونیستی 🔹 پهپادهای ایرانی از خاک سوریه اهدافی را در جولان اشغالی هدف قرار دادند
حمله پهپادی حزب‌الله به سایت نظامی المطله ارتش رژیم صهیونیستی حزب‌الله: سایت نظامی المطله ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم.
شورای عالی منطقه الجلیل اشغالی: امروز یک روز سیاه به تمام معنا است.
ارتش یمن برای نخستین بار از موشک بالستیک " فلسطین " رونمایی کرد نیروهای مسلح یمن برای اولین بار از موشک بالستیک "فلسطین" رونمایی کرده و اعلام کرد با استفاده از این موشک بندر ایلات را هدف قرار داده است
آتش‌سوزی گسترده در شمال فلسطین اشغالی در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله منابع اسرائیلی از آتش‌سوزی گسترده در اطراف شهرک «کریات شمونه» در منطقه «الجلیل بالا» در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله خبر دادند. شدت آتش‌سوزی به حدی است که تیم‌های آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش درخواست کمک کرده‌اند.
بسم رب الشهدا و الصدیقین رزمندگان لشکر فاطمیون به نام نورالله نوری در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به حلب سوریه به شهادت رسید.
حملات فسفری ارتش اسرائیل به جنوب لبنان شبکه المیادین از حمله رژیم اسرائیل به اطراف روستای «کفرکلا» و «دیر میماس» و رودخانه «لیتانی» با گلوله‌های فسفری خبر داد. همچنین توپخانه ارتش اشغالگر نیز مناطق مابین روستای «عیتا الشعب» و «رامیا» را مورد هدف قرار داد.
سالروز ١۵ خرداد ١٣۴٢ گرامی باد.
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در البقاع لبنان منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو در اطراف شهرک یحمر در البقاع الغربي واقع در شرق لبنان خبر دادند.
شرط دمشق برای گفتگو با ترکیه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه در نشست خبری با علی باقری گفت: شرط اساسی در هر گفتگوی سوری-ترکی، اعلام آمادگی ترکیه برای عقب نشینی از سرزمین ماست. وی افزود: ما باکسانیکه سرزمین های ما را اشغال کرده‌اند، مذاکره نمی کنیم و ادامه اشغال سرزمین ما و حمایت ازنیروهای تروریستی و مسلح در شمال سوریه برای ترکیه جایز نیست.
اولین کاروان امدادی زمینی عراق راهی غزه شد امروز سه شنبه اولین کاروان امدادی زمینی عراق برای مردم غزه با همکاری تیم ارتباطی دولت و جمعیت هلال احمر به سرپرستی “محمد شیاع السودانی” نخست وزیر این کشور راهی غزه شد. به گزارش شفقنا؛ خبرگزاری رسمی عراق(واع) نوشت: «احمد عبدالامیر، مدیر مدیریت بلایای این انجمن به خبرگزاری عراق (INA) گفت که اولین کاروان امدادی زمینی امروز با حمل بیش از 500 تن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی برای مردم غزه به راه افتاده است». وی افزود: «این کامیون‌ها از طریق زمینی به بندر تربیل و سپس به بندر عقبه و با کشتی به بندر نویبه مصر و سپس به رفح حرکت خواهند کرد
اسرائیل چند عضو حزب الله را هدف قرار داد اسرائیل شهرک «عیتا الشعب» و «ناقوره» در جنوب لبنان را بمباران کرد. در پی حمله اسرائیل به یک موتورسیکلت در «ناقوره» در جنوب لبنان، دو تن از اعضای حزب الله زخمی شدند.
تحولات مهم جنوب لبنان خبرنگار شبکه العالم در جنوب لبنان گزارش داد که "جبهه جنوب از دیروز تا امروز شاهد تحولات میدانی متعددی از جمله عملیات نظامی مقاومت در مناطق اشغالی بوده است.
شیخ نعیم قاسم ، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان : اگر رژیم صهیونیستی بخواهد جنگی فراگیر انجام دهد، ما آماده آن هستیم و هرگونه گسترش جنگ از سوی رژیم صهیونیستی به لبنان با ویرانی و آوارگی برای صهیونیست ها همراه خواهد شد. مقاومت آماده نبرد است و اجازه نخواهد داد که رژیم صهیونیستی به هیچ پیروزی دست یابد، تصمیم ما گسترش جنگ نیست، اما اگر به ما تحمیل شود، با آن مبارزه خواهیم کرد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را با بمب های ممنوعه فسفری مورد هدف قرار دادند
منابع عربی انگلیس پیام های هشدار شروع جنگ همه جانبه از سوی اسرائیل را به دولت لبنان منتقل کرده است