eitaa logo
🔘رِسانـه دَمِشـق🔘
2.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
4.2هزار ویدیو
18 فایل
(فی بلادالسوریه)معتبرترین کانال خبری از سوریه #مدافعان_حرم با مدیریت رزمندگان سـوریه🇸🇾 ادمین تبلیغ و تبادل: @zeynabiye_dameshgh کانال تلگرام: https://t.me/resanedameshgh
مشاهده در ایتا
دانلود
📌توییت جالب جولیا اشتاین‌برگر، استاد دانشگاه لوزان سوئیس: 🔹من واقعاً نیاز دارم یکی به من توضیح بده که بمبارون ۶ برج مسکونی در چه تفاوتی با انفجار برج‌های دوقلو در نیویورک داره؟ چطوری؟
💥محسن رضایی: دولت های ایران، سوریه و عراق هر چه زودتر تصمیم بگیرند 💥اسرائیل با محکوم کردن متوقف نمی شود
خط شبکه نفوذ و دشمنان در داخل کشور ترساندن مردم از جنگ است تا اسرائیل در حاشیه امن به جنایات و ترورهایش ادامه دهد. امروز خط عیان و آشکار عمل می‌کند....
☑️فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال اسرائیل
❌پرواز مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان لبنان 🔴رژیم صهیونیستی اطراف شهر بعلبک و شهرک الخضر را در بقاع در شرق لبنان هدف قرار داد. 🔴جنگنده‌های رژیم صهیونیستی البزالیه، شعت، شمسطار و طاریا را در منطقه بعلبک هدف قرار دادند.
یدیعوت آحارونوت: یک مقام ارشد اسرائیلی: هدف از حمله در بیروت شکستن حزب الله و در نتیجه جلوگیری از ورود زمینی به لبنان است.
🔴 آژیر خطر در جنوب شهر حیفا هم به صدا آمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 یک پمپ بنزین در ضاحیه هدف اسرائیل قرار گرفت 🔹خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن پمپ بنزین در منطقه الكوكودی در ضاحیه و متعاقب آن وقوع آتش‌سوزی در آن خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ کارشناس بی‌بی‌سی فارسی: حزب‌الله روزهای سخت‌تری هم داشته و حزب‌الله امروز بسیار قدرتمندتر از حزب‌الله ۲۰۰۶ است.
🔴 ارتش اسرائیل: فرمانده یگان موشکی حزب الله در جنوب لبنان و معاونش را هدف قرار دادیم و آنها را از بین بردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ مبتنی بر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به محل حضور فرماندهان جبهه مقاومت و شهادت تعداد قابل توجهی این فرماندهان حاکی از اطلاع این رژیم از محل حضور آنها دارد. بخش مهمی از این اطلاعات از طریق پلتفرمها بدست می آید. اشراف بر پلتفرمها یعنی اشراف بر بسیاری از اطلاعات حیاتی. مجموعه عظیم کلان داده های کشور وقتی توسط تحلیل میشود مینواند بسیاری از اطلاعات حساس و طبقه بندی شده را فاش کند. متاسفانه بخاطر تساهل و تسامح مسئولین در حوزه امروز این مجموعه حیاتی در اختیار است. اشراف بر کلان داده ها یعنی اشراف بر مسئولین، اشراف بر نخبگان، اشراف بر هنرمندان و اشراف بر . اگر میخواهیم شاهد چنین انفجارهایی نباشیم باید ابتدا دست دشمن را از حوزه کلان داده ها قطع کنیم. فعالیت مسئولین کشور در پلتفرمهائی مانند ، ، و اطلاعات حساسی را در اختیار صهیونیستها قرار میدهد. ⚠️ این اطلاعات مقدمه انفجارهای آینده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 حمله اسرائیل به سوریه 🔹 هواپیماهای رژیم صهیونیستی خانه ای را در روستای بيت سابر در جنوب غرب دمشق هدف قرار دادند و گزارش هایی مبنی بر تلفات جانی منتشر شده است.
🔴 بیش از 30 حمله به ضاحیه جنوبی
با دو مشکل بزرگ در مواجه هستیم: ✅داده‌های فراوانی که در این چند سال از کشور به تاراج برده و ما را در بعضی حوزه‌ها آسیب‌پذیر کرده‌اند! ✅داده‌های فراوانی که با آن به کشور شبیخون زده و بخشی از ما را با آن تغییر داده‌اند! 👈فردا دیر است، امروز باید شروع کنیم. به عنوان یک شهروند حذف کامل پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیگانه می‌تواند باشد! ✍🏻محسن انبیائی
☑️تصویری سوزناک از ضاحیه بیروت
🔸 ورود پیکر ۹۸ شهید تازه تفحص شده به کشور 🔹فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح: پیکرهای مطهر ۹۸ شهید تازه تفحص شده صبح امروز از مرز شلمچه وارد میهن خواهد شد.
🔴📸تصویری از جوانی با تیپی کاملا متفاوت
دوستانی که دنبال با خدمات خوب و عالی هستن حتما عضو کانال بالا بشن 👆 لینکش گذاشتم حتما عضو بشید 🙂