به كسى كه برايت نمىنويسد، مزاحم روزهايت نمىشود، دربارهات نمىپرسد، مهمترين تاريخهاى تو را به ياد ندارد و زندگىات را پر از كارهاى شگفتانگيز نمىكند وابسته نشو.
آدمها با حرفهايشان در زندگى ما نمىمانند، با توجهشان مىمانند…با يادآوردنِ جزئياتى كه براى ديگران بىاهميت است، با پرسيدنِ حالى كه كسى سراغش را نمىگيرد و با تلاشى كه براى ماندن مىكنند. به كسى وابسته شو كه حضورت را انتخاب مىكند، نه كسى كه فقط گاهى يادت مىافتد.