eitaa logo
حامیم | رضاافشار
1.7هزار دنبال‌کننده
528 عکس
294 ویدیو
34 فایل
آدرس اینستاگرام: @r.afshar.ir ارتباط با بنده: @Afshar_ir کارویژه بنده، مربی‌گری و هدایت تشکلهای کنش‌گر اجتماعی‌ جهت اصلاح جامعه است. ان شاء الله در... 🔺آموزش و پرورش 🔺محیط زیست 🔺مسکن 🔺مطالبه‌گری 🔺تعاونی‌ها 🔺خصوصی‌سازی 🔺تشکیلات‌ 🔺جهادسازندگی
مشاهده در ایتا
دانلود
تذکر: در کنار این نقد، باید از بچه‌های مسجد جواد الائمه نیز تشکر کنیم که بی‌تفاوت نیستند و مسجد را به مسجد محل تبدیل کرده‌اند مساجد دیگر نیز میتوانند علاوه بر الگوگرفتن از کار خیر رفقای مسجد جوادالائمه، با مطالبه تعیین تکلیف ٣۶ هزار کولر قاچاق، و آزاد سازی آن به نفع مستضعفین، هزاران خانواده ناتوان را کولر دار کنند! ✍🏼 ١١ خرداد ١۴٠٢ ___ 📚@reza_afshar
🔰نشست آنلاین با موضوع "حرف‌ تازه امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه)" 🎤باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین افشار، مدرس و پژوهشگر اندیشه متفکران انقلاب زمان برگزاری: 🗓یکشنبه، ۱۴/۳/۱۴۰۲ ⏰️ساعت ۱۸:۰۰ 👩‍💻برگزاری در بستر ادوبی‌کانکت 🔰لینک جلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد. 📍گواهی حضور برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود. جهت ثبت‌نام به آیدی @Marmar140 پیام دهید. https://eitaa.com/yamin_ac_ir
🔹🔹دوره آموزشی "بی‌نصیب" 🔸 با موضوع «ابعاد خصوصی‌سازی در نظام آموزشی» برگزار می‌شود. 💢سرفصل های دوره: - جایگاه خصوصی‌سازی آموزش از منظر فقهی - تجارب جهانی خصوصی‌‌سازی آموزش - خصوصی‌سازی آموزش درنسبت با منفعت عمومی - خصوصی‌سازی آموزش در نسبت با تسهیم و تقسیم قدرت - نسبت خصوصی‌سازی آموزش با گفتمان مردمی سازی - تاریخچه و سیر تطور قوانین درحوزه خصوصی‌سازی آموزش ❇️ با حضور اساتید برتر حوزه تعلیم و تربیت 📌 ثبت‌نام در سایت https://lms.bsof.ir/ ایجاد حساب در سایت به معنای ثبت‌نام است 📚 بی‌نصیب |رسانه عدالت آموزشی| 🌐 @binasib_ir
🔴🔴🔴 همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی رضوان الله علیه، پردیس حضرت معصومه (س) استان قم برگزار می کند: 🔻🔻نشست بصیرتی با عنوان: امام خمینی بدون تحریف 🔺🔺استاد: حجة الاسلام و المسلمین رضا افشار 🔺🔺زمان: شنبه شب 1402/03/13 ساعت 20 تا 21 🔸🔸همراه با مسابقه از متن سخنرانی 🔸🔸لینک حضور: https://vc.cfu.ac.ir/hmgh 🔴🔴🔴 جهت صدور گواهی حضور، حتما نام و نام خانوادگی خود را به صورت فارسی و کامل وارد کنید.
علی(ع) و فرصت اعتراضات.mp3
22.53M
📌دوره از قدر تا غدیر 👈🏼 جلسه هفتم؛ علی و فرصتِ اعتراضات ▫️چرا در دولت اسلامی اعتراض یک فرصت است؟ ▫️در دولت علوی هم اعتراضات بود، هم الهائشات به معنای نا آرامی و هیجانات، و هم خرابکاری‌های سازمان یافته الغارات به قصد تخریب، فلج کردن، ضربه زدن و سرنگون کردن وجود داشت! واکنش حضرت با این سه نوع چگونه بود؟ ▫️تدابیر حضرت در برابر اعتراضات چه بود؟ اول از همه، اعتراض را به رسمیت میشمرد دوم زیر ساختهای اعتراضات را فراهم می‌کرد از قبیل ١. تاسیس بیت القصص(خانه شکایات) در مسجد کوفه ٢.ایجاد سازوکار دیدار مردمی برای شنیدن احتیاجاتشان ٣.بها دادن به معترض و ترتیب اثر دادن فوری کار وی(مثل ماجرای سوده) بر خلاف رویه محاقظ کار که حوصله اصلاح ندارد ۴. منع نکرد اعتراض و انتقاد در هیچ شرایطی حتی در شرایط حساسی مثل جنگهای داخلی ۵.همه این کارها را انجام میداد ولی درخشان‌تر اینکه مردم را نسبت به حقوقشان آموزش میداد و آگاه میکرد تا چه در دولت خودش و چه در دولتهای دیگر کسی نتواند مردم را که نظارتشان تضمین‌ واقعی پیاده‌سازی عدالت است دور بزند حاصل همه این تلاش‌ها ایجاد روحیه مطالبه‌گری و جسارت در مردم بواسطه این تربیت چند ساله است!! ▫️سید علی خامنه‌ای: لب انتظار من از جریان دانشجویی عدالت‌خواهی است. 🎙حجه الاسلام ١٢ خرداد ١۴٠٢ ___________ 📚@reza_afshar
نمودار_جامع_محورهای_اصلی_بیانات_رهبر_انقلاب_در_سی_و_سه_مراسم_سالگرد.pdf
5.85M
🖼 ویژه | جامع محورهای اصلی بیانات رهبر انقلاب در سی و سه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ✏️ رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های سالانه‌ی سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ابعاد مختلفِ شخصیت، اندیشه و خط امام(ره) را تبیین نموده‌اند. 👈 رسانه‌ی KHAMENEI.IR به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب و بنیان‌گذار کبیر نظام جمهوری اسلامی، نمودار درختی جامع بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سی و سه مراسم سالگرد ارتحال را منتشر می‌کند. 🔹 برای تولید این محصول، متن کاملِ تمامی سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از سال ۱۳۶۹ تا ۱۴۰۱ با حجم کمی افزون بر ۱۵۰ هزار کلمه مطالعه و محورها و نکات اصلی آن به صورت روش‌مند و براساسِ ساختار ظاهری کلام استخراج و به صورت نمودار درختی جامع تدوین شد. 🔍 شما مخاطبین گرامی با مطالعه‌ی این محصول با محورها و نکات اصلی بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی ۳۳ سال اخیر درباره‌ی: ۱. شخصیت امام خمینی ۲. تحریف شخصیت امام ۳. مکتب امام خمینی ۴.نکاتی راجع به جهان اسلام ۵. وصیت‌نامه‌ی امام خمینی آشنا می‌شوید. 💻 Farsi.Khamenei.ir
☑️ امام خمینی ره: من حقیقتاً نگران هستم. من نگران اسلام هستم. ما اسلام را از چنگ محمدرضا در آوردیم. و من خوف این را دارم که اسلام به چنگ ما مبتلا شده باشد، به طوری که ما هم مثل او یا بدتر از او بر سر اسلام بیاوریم. این نگرانی هست و زیاد است. آدمهای جاهلی هستند که به خیال خودشان خدمت می‌کنند برای اسلام، خدمت می‌کنند، لکن سر خود کارهایی می‌کنند که ضرر به حیثیت اسلام می‌خورد تأسف اینکه این نهضت به دست خود ما نهضت اسلامی نباشد. اسلامیتش را از دست بدهد. انقلاب کردیم و هر کاری دلمان می‌خواهد می‌کنیم. حجتشان همین است. از هر که بپرسی چرا اینطور؟ می‌گوید انقلاب کردیم.انقلاب کردیم. 📚صحیفه امام خمینی جلد 11صفحه313 @m_amin_rezai
🔺دغدغه مندان راه امام و ولایت! میخوایید ببینید که چگونه و انجام میشود👇🏻 نمونه ساده‌اش این است که دقت کنید که کدام قسمت از سخنان امروز رهبری در رسانه‌ها و نوشته‌جات انعکاس نمی‌یابد یا بسیار کم منتشر می‌شود!!
23.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوربین مخفی داخل زندان 🔻در این دوربین مخفی زندانیان جرائم غیرعمد به دفتر زندان فراخوانده می شوند و به آنها می گویند شخصی جرائم آنها را پرداخته و آنها را آزاد کرده. زندانیان می گویند ما کسی را نداریم که چنین کاری برایمان بکند. و بعد زندانیان با صحنه‌ای روبرو می شوند که انتظارش را ندارند. 🔻این کلیپ چقدر ما را یاد شعر محمد سهرابی انداخت که می‌توان آن را اینگونه بازنویسی کرد؛ در روز حشر كه بپرسند چه داشتي؟ سر بر کند رضا(ع) و بگوید حساب شد 🔴 راوی | امین غفاری ✅️ @aminghafari_ir
همین زخم هایی که نشمرده ایم.mp3
8.36M
🔸️امروز سالروز رحلت مردی است که در رسانه ملی فرقی با ممنوع التصویر ها ندارد :) تشرهایش بر تحجر و مارهای خوش خط و خال که اصلا شنیده نمی‌شود... نگرانی هایش هم که دیده نمی‌شود... ✍️🏻ملیحه محمدیان 🎙فرشته برازجانی •|سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب تسلیت باد|• ▫️لذت شنیدن کاری از دختران دهه هشتادی خمینی کبیر رو از دست ندهید، که در آینده همین دختران مربیان و معلمانی خواند شد که سربازانی چون همت‌ها و باکری‌ها و سلیمانی‌ها را تقدیم ملت ایران بلکه جهان اسلام و نه، بلکه مستضعفین خواند کرد تا جهان را به صاحبان اصلیش یعنی کوخ نشینان و پابرهنگان تقدیم کنند ▫️راستی امام به چه کسانی گفته است مارهای خوش خط و خال❓ سپاسگزارم از تلاش ارزشمند معاونت رسانه حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس🙏
🔶مقام معظم رهبری: معنویت، عقلانیت و عدالت ابعاد اصلی مکتب امام(ره) است. 📌 به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز برگزار میکند: 🔻وبینار با موضوع مکتب انسان ساز امام(ره). 👤 سخنران: حاج آقا رضا افشار 📆 تاریخ: دوشنبه(۱۵/ ۳/ ۱۴۰۲)‌ ⏰ ساعت: ۲۱ تا ۲۲ 🔻وبینار در بستر اسکای روم خواهد بود‌. 🔗 لینک جلسه: https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=25386 ⭕️ برای ورود به جلسه ساعت ۲۱ وارد لینک شوید. سپس به عنوان میهمان ورود پیدا کنید. در صفحه ظاهر شده وارد کلاس عمومی شوید. مراحل: ورود به لینک>ورود به عنوان مهمان> کلاس عمومی>ورود به کلاس 🔰الفبام؛ الفبای معلمی @cfu_alefbam
🏴داغ بی تسلی داغ های همه تاریخ را ما به یکباره دیدیم،چرا که ما امت آخرالزمانیم، و خمینی، این ماه بنی هاشم، میراث دار همه صاحبان عهد بود در شب یلدای تاریخ. در عصر ادبار عقل و فلک زدگی بشر،در زمانه غربت حق، در عصری که دیگر هیچ پیامبری مبعوث نمی شد و هیچ منذری نمی آمد خمینی میراث دار همه انبیا و اسباط ایشان بود و داغ او بر دل ما ، داغ همه اعصار ، داغی بی تسلی. ما را این گمان نبود هرگز که بی او بمانیم. آخر او آیتی بود که«ثقلین» را در وجود خود معنا می کرد، همه «ماتَرَک رسول الله» را، و ما می دانستیم که زمین و زمان می گردند تا انسان هایی چون او، هر هزار سال یکی، پای به دنیای گذارند. آخر آدم هایی چون او، قطب سنگ آسیاب افلاکند،مصداق حدیث «لو لاک» اند و غایت الغایات وجود……و حق است اگر با رفتن زمین از رفتن باز ماند آسمان نیز ،خورشید سرد شود و ماه بشکافد و دریا ها طغیان کنند و باران خون از آسمان ببارد و مومنین از شدت ماتم دق مرگ شوند، و اگر نبود آن حجت غایب، تو بدان، بی تردید که همان میشد . ما را این گمان نبود که بعد از او بمانیم، اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین، در این پهنه بی منتهایی که عقل راه به جایی نمی برد. دریاها و زمین و آسمان و ماه و خورشید بر جای ماندند تا خمینی«ره» محقق شود، آن سان که بعد از رحلت آخرین فرستاده خدا نیز دور فلک بر جای ماند تا حقیقت وجود او را در جهان تحقق بخشد. آخر انسان هایی چون او که یک فرد نیستند ،یک امت اند و یک تاریخ. ...داغ های همه تاریخ را ما به یکباره دیده ایم. یک بار دیگر این رسول اکرم است که در دنیا رفته است، یک بار دیگر این علی است که به شهادت رسیده است، یک بار دیگر این فاطمه است وحسن است وحسین است که ما را داغدار کرده اند، یک بار دیگر این مهدی است که در حجاب غیبت رفته است. دست ما اگر به نخل بلند وجود او نمی رسد، دست خمینی که می رسید. او آمد تا معنای «انتظار» را به این امت بیا موزد، در آینه وجود خود که اسوه مصادیق منتظران بود، و اکنون دیگر دور افلاک را مرادی نیست جز آنکه منتظر مهدی باشد. امام «ره» به ما آموخت که «انتظار در مبارزه است» و این ، و پس از او، اگر باز هم امیدی ما را زنده میدارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق کنیم. امام «ره» ما را آموخت که « عرفان را با مبارزه جمع کنیم»و خود بهترین شاهد بود که بر این مدعا که عرفان عین مبارزه است، و از این پس دیگر چه داعیه ای می ماند برای آنان که عرفان را به مثابه امری کاملآ شخصی بهانه واماندگی خویش می گر فتند؟ او کتاب و سنت را در وجود خویش تفسیر کرد و مجهولات شریعت و طریقت را با مفتاح مبارک حیات خویش گشود و ما می دانستیم که جهاد اصغر شرط لازم جهاد اکبر است و اولیای مقرب خدا در تمام طول تاریخ همواره بر همین شیوه زیسته اند. دیگر چه داعیه ای می ماند برای آنان که حکم بر ظاهر اشعار عرفانی می راندند و با چشمی ظاهربین چهره افیونی خویش را در آینه صیافی وجود عرفا می دیدند و حتی این اواخر ،دیگر افعال و اقوال منصور حلاج را هم با عقل کج اندیش ماتریالیسم دیالکتیک معنا می کردند و حافظ را شرابخواره و زنبازه ای از سلک خویش می گرفتند؟ آیا ندیدند او را که از این سوی پنجه ارباب جور انداخته بود و از آن سوی «سجاده به می رنگین» داشته بود و «دلق مرتع را گرو جامی شراب مرد افکن» نهاده بود؟ آیا ندیدند که در «خلوت ان کار دیگر کردن» و «صراحی پنهان کشیدن » یعنی چه؟ مگر این مردترین مردان میدان مبارزه و زاهدترین زُهاد زمانه نبود که دم از خال لب چشم بیمار و می و میخانه بتکده و رند می آلود خرقه پیر خراباتی میزد ؟ امام رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین ماندیم.با داغ جراحتی سخت بر دل و سنگین بر دوش . امام رفت تا بار تکلیف ما برگرده عقل واختیارمان بار شود و همان سان که سنت لا یتغیر خلقت بوده است، چرخه بلیات ما را نیز به میدان کشد و آزموده شویم و این آیت ربانی درست درآید که " لنبلونکم حتی نعلم المجاهدین منکم و الصابرین". اکنون ،این ماییم و امانت او . دست بیعت از آستین اخلاص برآریم و در کف فرزند و برادرش و اش بگذاریم که اگر بعد از رحلت رسول الله ظهر حکومت اسلام به غروب خونین شهادت حسین بن علی و «شب بی قمر غیبت » انجامید ، این بار امام فرصت یافت تا وثیقه حکومت را به معتمدین خویش بسپارد و این خود نشانه ای است بر این بار بشارت که خداوند اراده کرده است تا حزب الله و مستضعفین را به امامت و وراثت زمین برساند. 🔶پابرهنگان؛ پنجره ای رو به اسلامِ مستضعفان @paberahnegan