eitaa logo
فرصت|مختاررضائیان
236 دنبال‌کننده
70 عکس
12 ویدیو
4 فایل
اینجا فرصتی است برای تحول... سلام مختاررضائیان هستم فعال تربیتی و سیاسی اینجا تلاش میکنیم تحول رو با "متن" بسازیم نه "حاشیه"ها، اینم قطعا "حوصله"میخواد و "وقت" مشتاقانه منتظرتونم. حوصله و وقت یادتون نره 😉😊 ادمین @mokhtar_rezaeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اسلام ناب ، اسلام داعشی و اسلام آمریکایی 🎧🗳ریشه یابی شکست های پی درپی جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری1403 و انتخابات مشابه 🎙مختاررضائیان 🔸قسمت اول 🔸قسمت دوم 🔸قسمت سوم 🔸قسمت چهارم 📂سرفصل های اصلی 🔹سیره امیرالمومنین(علیه السلام) در مبارزه با اسلام داعشی برای مراقبت تاریخی از اسلام ناب 🔹طرد عمومی از اسلام ناب با شکل گیری اسلام تند و خشن داعشی توسط اسلام امریکایی 🔹نسبت مردم سالاری دینی و لیبرالیسم دموکراسی در فهم اسلام داعشی ، امریکایی و اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آ له) 🔹ایجاد بستر های رقابت ناسالم در جبهه انقلاب با ادبیات اسلام داعشی در اثر غفلت تاریخی از اسلام آمریکایی ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
نقد آموزش و پرورش.mp3
6.52M
🎧نقد آموزش و پرورش در مقایسه با نظام اهداف انقلاب اسلامی 🎙مختاررضائیان 🔰سرفصل های اصلی 🔹اصالت حرکت فردی در نظام آموزش و پرورش 🔹تعارض حرکت اموزش و پروش با حرکت عمومی انقلاب اسلامی 🔹ضرورت کار گروهی در نظام آموزش و پرورش 🔹ایجاد انگیزه های تمدنی در دانش آموزان 🔹تحول در آموزش و پرورش با رویکرد تمدنی 🔹مردم سالاری دینی الگو شامل در تحول ساختار آموزش و پرورش ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
وحدت گفتمانی با پایبندی به مرزبندی های تاریخی.mp3
4.22M
🔻اصلی ترین نیاز امروز،بچه انقلابی ها 🎙مختاررضائیان 🔺"وحدت گفتمانی" با ایجاد مرزبندی های تاریخی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی 🔹🔹🔹🔹🔹 ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
6.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 استاد میرباقری | معنای دولت مردم 💥 باید در فرایند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری هم حضور پیدا کند، نه صرفاً در انتخابات. البته این فرایند، با حضور توده‌‌ای محقق نمی‌شود، بلکه بایستی ساختارهایی طراحی شود تا مشارکت عمومی را به‌شکل شبکه‌ای (نه متمرکز) محقق کند. این مدل، آرام‌آرام را شکل خواهد داد و جامعه اسلامی شکل خواهد گرفت. (۱۴‌۰۰) ☑️ @mirbaqeri_ir
فضای مجازی و انتخابات(قسمت چهارم).mp3
7.04M
🎧🗳میزان تاثیرات تربیتی فضای مجازی در کیفیت انتخاب مردم و سرنوشت انتخابات1403(قسمت چهارم) 🎙مختاررضائیان 🔹میزان اثرمندی فضای مجازی در هدایت قوای احساسی ، عقلانی و رفتاری مردم در انتخابی خاص ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔰نقدی دوستانه بر برنامه دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی 🔺برگزاری از این دست برنامه ها نقشی اصلی در انگیزه بخشی و اعتماد به نفس دختران و زنان انقلابی دارد اما زمانی که این برنامه ها با رویکردی ملی و در سطح رسانه ملی پخش میشود باید با متر و مقیاس اثرمندی ان در "کل جامعه" سنجیده و ارزیابی شود ،"انسجام ملی" مهمترین متغیر در نظام معیارها برای سنجش منصفانه و اصلی ترین دغدغه داخلی مقام معظم رهبری در بیانات نورزوی 1403 است به بیان ساده میزان اثرگزاری برنامه دختران انقلاب در تقویت یا تضعیف "هویت ملی" اصلی ترین متر سنجش میزان "کارآمدی" برنامه با رویکرد ملی است. ❓آیا حل مساله حجاب با نمایش یکطرفه اختلافات ممکن است یا تاکید بر نقاط مشترک ؟ 🔻اگر ابعاد ملی این دست همایش ها در برنامه ریزی لحاظ نشود میتواند به صورت "ناخوادگاه" بر شدت دوقطبی زنان "با حجاب" و "کم حجاب" بیفزاید و این همه ی آنچیزیست که میتواند به هویت ملی ما به عنوان موضوع بالادست هر برنامه ریزی فرهنگی_ملی ضربات جدی وارد کند. نگاه تک بعدی و صرفا مصرف داخلی آن منهای اثرات بیرونی بر کل جامعه میتواند شدت مرزبندی های کاذب با موضوع حجاب را بر کل جامعه تحمیل کند. 🔺عزیزان برای حل هر اختلاف فرهنگی نیازمند ایجاد یا کشف نقاط مشترک عمیق بین احاد مردم هستیم تا باب تفاهم و گفتگو باز شود چرا که حرکت به سمت حل اختلاف بدون تکیه گاه محکم مشترک فقط انسجام ملی را خدشه دارد میکند، در زمین حل اختلافات بدون ترسیم هیچگونه حد اختلاف و نبود نقطه مشترک فقط نابودی دو طرف را خواهیم دید . و بزرگترین نقطه مشترک حس دوست داشتن عمیق و حقیقی ایرانیها بهم است. 🔻 بله، ورود به هر موضوع اختلافی در فرهنگ مقدمتا نیازمند پایه ریزی محکم نقاط اشتراکی است . آنچه در این برنامه با رویکرد ملی دیده شد فقط تمرکز و تاکید بر نقاط اختلافی به صورت ناخوادگاه بدون توجه به هویت ملی مشترک بین همه زنان ایرانی بود و «چقدر ساخت برنامه های بر محور هویت ملی مشترک زنان ما در صداوسیما خالی است» هویت ملی پایگاه مشترک حل همه مسائل اختلافی با موضوع اندازه حجاب و دیگر مسائل مشابه است ، شدت محبت حقیقی و عمیق زنان و مردم ایران بهم محور شکل گیری هویت ملی ماست،این محبت گسترده و عمیق در بین مردم ایران است که میتواند مسائل اختلافی را روان و آسان تر از هر لحظه و گاهی بدون دخالت انواع استدلال های خشن و سنگین عقلی، حل کند . 🔻انچه در تحلیل رهبری نسبت به موضوع حجاب فهم میشود ، این موضوع یک چالش تحمیلی بر زنان بی دفاع ماست نه یک واقعیت برآمده از باور و آگاهی عمومی آنها. بیشتر از تاکید بر اختلاف در اندازه حجاب باید بر خیرخواهی و شدت محبت زنان ایرانی بهم به عنوان نقاط مشترک قلبی تمرکز کرد تا با ایجاد پایگاه احساسی قوی ، باب گفتگو و استدلال در روشنگری نقشه شوم استکبار بر زنان باز و مسائل آسان و روان حل شود. همواره کشف و ایجاد نقاط وحدت بخش مقدم بر نقاط اختلاف افکن بود و هست. 🔺متاسفانه بار منفی اجتماعی و اثار ملی این برنامه در بی دقتی دست اندرکاران و رسانه ملی بیشتر از پیامدهای داخلی آن بود، امیدواریم در آینده این دست برنامه ها خارج از قشری نگری و با معیاری ها ملی و در نسبت درست با هویت ملی سنجیده و طراحی شود تا با دست خودمان انسجام ملی را مخدوش نکنیم. 💡تذکر 🔸همه این نقدهای دوستانه بهیچ وجه به معنای بی تفاوتی به مساله حجاب نیست بلکه تاکید بر «شناخت درست مساله» و «شیوه درست مواجه» با مساله حجاب است تا بتوانیم به راه حلی جامع و مانع برسیم. ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
💢 گریه سیاسی_اجتماعی نیاز امروز ما در هیئت هاست 🔻جامعه امروز نیازمند "گریه" بر "کم کاری اجتماعی" خود در تاریخ با موضوع "مظلومیت سیاسی امام" است . بزرگترین سوال ما از ما اینست؟چگونه کم کاری "مردم" یا به تعبیر درستر"ما" باعث ظلم های پی در پی نسبت به امام شده که مظلومیت امام از نبودن امثال سلمان ها و ابوذرها نیست که از نبودن "مردم" است 🔺به راستی اگر جامعه در مسئولیت پذیری تاریخی خود متعهدانه و مجاهدانه پای تصمیمات سیاسی امام در تشکیل و تکامل جامعه میماند این حجم از جنایات سخت بر امام وارد نمی شد این ها همگی نه در کم کاری تک تک ما که محصول "جاماندگی جمعی" ماست. 🔺عزیزان حصن اجتماعی به مراتب قوی تر از فداکاری فردی در محافظت از امام است بی پرده بگویم اگر ما، ما بودیم شاهد این حجم از مصائب بر ائمه هرگز و هرگز نبودیم و این همه انچیزیست که باید به آن برسیم و بر آن گریه کنیم. 🔻باید به دنبال تغییر نقشمان در تاریخ باشیم باید دیگر نه امام فدای کم کاری ما که ما باید در پرکاری، خود را فدای راه امام کنیم بِأَبِي أَنْتُمْ وَ أُمِّي وَ أَهْلِي وَ مَالِي وَ أُسْرَتِي... واین شعار امروز ماست و انقلاب شروع این انقلاب درونی مردم در تغییر نقش ها است. باید دژی به بلندای مردم نه افراد ساخت تا شکر نعمت امام ممکن و روزافزون شود. 🔻ما نیازمند "گریه تاریخی امت" در کم کاری تاریخی خود نسبت به اطاعت از امر سیاسی ولی هستیم این گریه فراتر از گریه فردی بر مظلومیت فردی امام است باید و باید هنر هیئت و مداحی از روضه بر "اخلاق مردگی فردی" به گریه "سیاسی ماندگی مردم" برسد گریه جمعی در گسستن ها در تفرقه ها در دوری از محور وحدت بخش عالم یعنی امام که راهگشای مسائل اجتماعی امروز ماست. 🔺گریه سیاسی_اجتماعی است که میتواند در دل خود پالایش جمعی و سپس حماسه اجتماعی را خلق کند. هر آنچه امروز درباره آن صحبت میکنیم ارتقا هنر مداحی متناسب با سطح درگیری امروز ما یعنی انقلاب اجتماعی ماست. گریه اجتماعی در کم کاری های سیاسی است که همدلی های مومنانه را بر محور محبت ولی ایجاد میکند و این شاهراه رسیدن به قرب الی الله است. ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔆 جوان نمی‌تواند ازدواج کند، به نظام فحش می‌دهد و مطالبهٔ «آزادی» می‌کند. این «آزادی‌خواهی» ناشی از «دموکراسی‌خواهی» نیست؛ ناشی از «تحقیری» است که «مدل سرمایه‌داری» و «اختلاف طبقاتی» بر این ملت تحمیل کرده. پس از اینکه «سرمایه‌‌داری» با یال و کوپالش استقرار پیداکرده است، هویت انقلابیِ جوانان را متلاشی کرده و موردحمله قراردادید و هویت آن‌ها را هویتِ پول کردید، در این صورت، آن‌ها می‌گویند «این‌ها خودشان برای پولدارها ‌همه‌چیز درست می‌کنند و برای قدرتمندان سیاسی هم که همه‌چیز فراهم است (یعنی هم پسر تاجر می‌تواند زن بگیرد و هم پس فلان آخوند)، امّا می‌گویند این چیزها برای تو حرام است؛ تو برو تِی بکش!» 🔰 مرحوم استاد سید منیرالدین حسینی ۱۳۷۸ ☑️ @AndisheMonir
🔰ضرورت پوست اندازی انقلاب ؟! 🔹باید انقلاب را با زمانه زنده کرد در مقایسه های لحظه به لحظه مردم با آرمان شهرهای تمدنی غرب است که میل ها را جهتمند و انتخاب ها را به سمت وسوی خاص هدایت یا "مجبور" میکند اگر نتوانیم زیبایی ها، قدرت عقلانیت و کارآمدی انقلاب را در مردم بروز کنیم اگر نتوانیم باور به "دیگر اندیشی" و "دیگرخواهی" مردم را بارور کنیم اگر نتوانیم انقلاب را در حرکت تکاملی مردم و اسلام زنده کنیم، حتما انقلاب با مردم خواهد مرد. 🔸"تحقیر عمومی" در تحمیل گونه ای مشخص از زندگی توسط فضای افسارگسیخته مجازی ، انتخابات مردم را مجبور به انتخابی خاص میکند ، دیکتاتوری رسانه اجازه نفس کشیدن آزادانه در "انتخاب آزادانه"را از ملت خواهد گرفت. او در مقایسه تحقیر آمیز هرروز خود با تمدن پوشالی غرب روز خود را سپری میکند او در زیست 24 ساعته با فضای مجازی ولنگار خود را با دیگری موهوم ،متمدن، مدرن مقایسه میکند لذا میخواهد به او شبیه ترین باشد «اگر انقلابی نباشد» ، لذا انتخاب های خود را به سمت سوی آرمان شهرهای مجازی تنظیم و به حرکت در می آورد ...و هرکس که بتواند این مسیر تحقیر و تقلید را برای او هموار کند میتواند رای او را کسب کند. 🔹عزیزان در تغییر نسل هاست که باید انقلاب پوست اندازی کند و کارآمدی و زیبایی خود را به رخ بکشد، قدرت تحول گرایی و تحول آفرینی خود را اثبات کند والا می ماند و در جامی زند و این اولین و اخرین گام در انحطاط و استحاله است. 🔹تازمانی که تصاویر ساختگی از ارمان شهرهای پوشالی غرب توسط فضای مجازی بر مردم تحمیل میشود باید منتظر جهت گیری های خاص در انتخاب و انتخابات باشیم . تحلیل انتخابات را باید در نبرد فضای مجازی با فضای انقلابی دید... و همه اینها معلول محوری ضعف ما در عدم بروزرسانی انقلاب و پوشش کمرنگ رسانه از قدرت هماوردی انقلاب با تمدن غرب است. هویت دیگرخواهی و دیگر اندیشی مردم انقلابی در غفلت از رسانه به استحاله فرهنگی خواهد انجامید. 🔸ابتدا انچه هستیم را واضح به نسل امروز نشان دهیم و بعد با خلق امید، خط تکاملی انقلاب را با تحول در نظام آموزش و پروش بر محور تربیت جهادی کامل کنیم که بار انقلاب تنها بر دوش کسانی که مجاهدانه زندگی میکنندممکن است...عزت و افتخار فقط در تربیت نسل مجاهد آشکار میشود و تحقیر و تسلیم را در نسل واداده. 🔹حس مبارزه خواهی در سطح تمدنی مسیر اصلی تحول در نظام اموزش و پروش ماست اگر خواسته های دانش اموزان خود را کوچک نگاه داشتیم یا کوچک کردیم آنگاه به راحتی در هاضمه تمدن غرب محو خواهند شد و این همه انچیزیست که در ساختار تربیتی فضای مجازی دیده میشود. جزئی خوانی ،جزئی نگری ، جزئی خواهی اینها همگی از آداب و آثار حتمی زیست در فضای مجازی است. 🔸پیامدهای پنهان فضای مجازی در "حال نگری" و "حالی نگری"است که اراده انسان را به اندازه امروز و الان کوچک میسازد به تعبیر خودمانی کاری میکند تا بیشتر از حال امروزش چیز دیگری را نبیند و نخواهد اینگونه است که فردا و فرادها را از امروز تو مگیرد، گذشته و آینده یک نسل را در صندوقچه تاریخ مخفی میکند تا لاقید و لابالی وار یک ملت را به هر سو که میخواهد بکشد. در این حال و حالی نگری افراطی است که فرایند کوچک سازی اراده های انسانی برای پیش بینی ، کنترل و استعمار مجدد او توسط فضای مجازی آغاز میشود. استعمار فرانو با حضور و کنترل در ناخودآگاه و سیطره جهل در ملت ها شکل میگیرد.به درستی که تنهایی نسل جوان امروز محصول تنبلی ها در تحول و غفلت از رسانه است. 🔹راه حل چیست؟ باید مردم را تحقیر کرد باید مردم را کوچک و کوچک تر کرد تا بتوان آنها را در خود حل کرد تا بتوان استعمار کرد و این اصلی ترین رسالت فضای مجازی در کوچک سازی آرمانهای یک ملت است زمانی که تمام خواست تو در سلف مشترک در پخش برنامه نود در رفع فیلترینگ در دوچرخه سواری بانوان در اب بازی دختران در... وقتی خواسته های یک ملت کوچک شد راحتر بلعیده میشود راحتر استعمار میشود 🔹عزیزان فضای مجازی اصلی ترین دزدنامرئی فرهنگ بلند انقلابی امروز ماست دزد ارزوهای بلند تمدنی ایران و متاسفانه نظام آموزش و پرورش ما در خواب عمیق بی خیالی و خوش خیالی بسر میبرد اگر جاهلانه در خدمت آن نباشد. 🔸عزیزان باید انقلاب را بروز کنیم والا باید منتظر مرگ تدریجی رویاهایمان باشیم. باید قدرت مبارزه را به نسل امروز برگردانیم تا همانند جوانان اوائل انقلاب گام دوم را به بلندی جامعه الگو اسلامی به بلندی تمدن نوین اسلامی بردارد. ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar