eitaa logo
روحانیت مردمی
910 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
592 ویدیو
59 فایل
درگاه رسانه‌ای جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی مشهد مقدس ارتباط با ما: @jebhe_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نشست و برخاست و تواضع مقابل مردم را از دست ندهید. شنیدن حرف مردم، غیر از وعده دادن به مردم است ✏️ گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی. ۱۴۰۲/۳/۳ https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
📃 تاملی در لایحه عفاف و حجاب (۱) درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و ، سخن بسیار است و قطعاً مانند هر طرح و لایحه‌ای، کاستی‌هایی دارد و نیازمند اصلاح است؛ اما روی سخن من در ابتدا با آن دسته از دوستان است که از قانون فعلی (تبصره ماده ۶۳۸ تعزیرات) دفاع می‌کنند. لایحه پیشنهادی نسبت به قانون فعلی دست کم از دو جهت دارای امتیاز است: ۱- مبنای قانون فعلی این است که حکومت اسلامی موظف است "هر گونه" گناه علنی را مجازات نماید حتی اگر برخورد با آن، پشتوانه اجتماعی و مردمی نداشته باشد. این مبنا اساسا با فلسفه تشکیل حکومت اسلامی ناسازگار است؛ حکومتی که قرار است از تمام ابزارها، اعم از آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و البته کیفری، برای رساندن جامعه به و مسئولیت‌پذیری جامعه استفاده نماید. در قانون فعلی، بدون توجه به ابزارهای دیگر و بدون توجه به قید "آگاهانه"، برای هر گونه بدحجابی تعیین مجازات نموده است؛ در حالی که متأسفانه عدم رعایت حجاب کامل شرعی، از نگاه غالب مردم، یک رفتار ناپسند شمرده نمی‌شود. این جرم‌انگاری گسترده حتی اگر به مرحله اعمال مجازات نرسد، تبعات بسیار بدی دارد که بخشی از آن امروز قابل مشاهده است. در روایتی می‌خوانیم: "از امام صادق علیه السلام پرسیدم اگر کسی کمتر از یک‌چهارم دینار دزدیده باشد آیا عنوان دزد بر او صدق می‌کند؟ فرمود هر کس مال مسلمانی را بدزدد که صاحبش آن را در بر داشته و در جای محفوظ گذاشته باشد، با نام دزد خوانده می‌شود و از نظر خداوند نیز سارق است. ولی بریدن دست دزد، بستگی دارد که مال دزدی، حداقل یک‌چهارم دینار باشد. اگر قرار بود دست هر دزدی قطع شود، بیشتر مردم را دست‌بریده می‌دیدی!" (الکافی ۲۲۱/۷) تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! ۲- این است که برای نقد یک فیلم، فقط بازیگر را نبینیم و تمام عوامل پشت صحنه را به نقد بکشیم. این که تمام عوامل دور و نزدیک بدحجابی، از تحولات ارزشی جامعه گرفته تا باندهای فضای مجازی و مدلینگ تا کنترل بسیار ضعیف خروجی‌های سینما و بازار پوشاک تا بی‌تحرکی و بی‌سلیقگی نهادهای تربیتی و فرهنگی و ... همه را رها کنیم و برای جرم‌انگاری، فقط معلول و عدم رعایت حجاب را ببینیم، عین بی‌عدالتی است و این چیزی است که در قانون فعلی دیده می‌شود. در حالی که در لایحه پیشنهادی، توجه ویژه‌ای به وضعیت حجاب در بدنه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و در میان تأثيرگذاران اجتماعی و سلبریتی‌ها شده است. بی‌حجابی در موارد فوق، تأثير بسیار مضاعفی بر وضعیت حجاب بانوان دارد. علاوه بر این، به نقش باندهای سازمان‌یافته ترویج بی‌حجابی در فضای مجازی و حقیقی و فروشندگان پوشاک منافی عفت نیز توجه شده است. از سوی دیگر، اقدامات خودسرانه، غیرشرعی و غیرقانونی علیه بدحجابان به بهانه امر به معروف محکوم شده است. این اقدامات خودسرانه یکی از عوامل رواج بیشتر ناهنجاری و موجب تشدید گسست اجتماعی است. بنابراین لایحه پیشنهادی دست‌کم از دو جهت فوق‌الذکر نسبت به قانون فعلی امتیاز دارد. اشکالات لایحه را در بخش دوم یادداشت مطرح خواهیم کرد. 🖋به قلم حجت الاسلام محمد مروارید عضو شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی و از پژوهشگران بسته تحلیلی راهبردی ساماندهی وضعیت حجاب https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
📃 تاملی در لایحه عفاف و حجاب (۲) به نظر می‌رسد لایحه پیشنهادی با اشکالات زیر روبه‌رو است: ۱- نداشتن طرح جامع: ساماندهی وضعیت کنونی باید دارای یک طرح جامع و یکپارچه مشتمل بر تحلیل و ریشه‌یابی وضعیت موجود، ترسیم وضعیت مطلوب، سیاست‌ها و راهبردهای رسیدن به نقطه مطلوب باشد. این طرح، تنها از قوه قضائیه ساخته نیست و باید در تدوین آن، همه نهادها و نخبگان، مشارکت و همفکری داشته باشند. راهبرد تنبیهی در پاسخ به وضعیت حجاب، قطعه‌ای از پازل ماست و اگر به سایر قطعات ضمیمه نشود دارای اثرگذاری مقطعی و صرفا نمادین خواهد بود. باید به راهبردهای پیش‌گیرنده، راهبردهای تشویقی و راهبردهای مردمی در کنار راهبردهای تنبیهی اشاره کرد. ۲- بازدارندگی کم: و ، غالباً در افرادی مشاهده می‌شود که توانایی مالی دارند یا با انگیزه کسب منافع دست به این کار می‌زنند. بنابراین جریمه نقدی این دو رفتار باید بر اساس محاسبه هزینه-فائده از بازدارندگی لازم برخوردار باشد و به نظر می‌رسد مبلغ جرایم مذکور چنین نیست. ضمن این که کشف حجاب حتی در مرتبه چهارم و پس از معرفی به مراجع قضایی، هیچ مجازات غیرمالی ندارد؛ در حالی که اگر مجازات مالی برای این فرد، بازدارنده بود این رفتار نباید سه بار تکرار می‌شد. همچنین، شش ماه تا پنج سال که در جرم بدپوششی عرفی و برهنگی ذکر شده، محرومیت از حقوقی است که در ماده ۲۶ قانون مجازات اسلامی ذکر شده است. از میان این حقوق، آن‌چه از بقیه مهم‌تر است استخدام و اشتغال در دستگاه‌های حکومتی و دولتی است که منع از آن، تنها برای بخش بسیار کوچکی از افرادی که مرتکب این رفتارها می‌شوند، بازدارندگی دارد. ۳- کیفیت اجرا: یکی از ابهامات لایحه، نحوه اجرای آن توسط ضابطان قضایی است. آیا این امکان و فناوری وجود دارد که بدون مواجهه فیزیکی با فرد متخلف، با کمترین درصد خطا، فرد شناسایی شود و مراحل مذکور طی شود؟ آیا نظارت لازم و کافی بر عملکرد مأموران نیروی انتظامی برای اجرای دقیق و قاطعانه وجود دارد؟ به نظر می‌رسد علاوه بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، باید ضابطان قضایی را موظف کرد در صورت گزارش مردمی کشف حجاب و بدپوششی و برهنگی، در محل حاضر شده و تذکر را به صورت شفاهی انجام دهند و در صورت عدم اصلاح رفتار خود، فرد شناسایی شده و مرحله بعد اعمال شود. بدین ترتیب، در مورد برهنگی، اگر فرد به رفتار خود ادامه داد بازداشت می‌گردد و به مراجع قضایی معرفی می‌شود. بنابراین لایحه پیشنهادی، از جهاتی که پیش‌تر ذکر شد دارای قوت است؛ اما به دلیل داشتن کاستی‌های فوق، از بازدارندگی کمی برخوردارست. علاوه بر آن که در بهترین حالت، دارای اثر مقطعی و زودگذر خواهد بود؛ چرا که در یک طرح جامع و همه‌جانبه قرار نگرفته است. در بسته تحلیلی - راهبری ساماندهی وضعیت حجاب بانوان در کشور که به همت جبهه روحانیت مردمی و با مشارکت مجمع بانوان مبین تدوین شده و اخیرا به تایید کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز رسید، تلاش شده مبتنی بر یک تحلیل درست و کامل از شرایط موجود، طرحی جامع برای رسیدن به شرایط مطلوب ارائه شود. شایان ذکر است که این بسته از سوی دبیرخانه شورای عالی حوزه به طور رسمی برای کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شده است. 🖋به قلم حجت الاسلام محمد مروارید عضو شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی و از پژوهشگران بسته تحلیلی راهبردی ساماندهی وضعیت حجاب https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 دختران و چالش های دینداری در عصر جدید 🔹باید این هزینه سنگین در حوادث اخیر در‌ کشور اتفاق می‌افتاد تا شاید متولیان آموزش و پرورش بیدار شوند! ▫️تلویزیون اینترنتی پاسخ 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔹 حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین طاهری دبیر جدید ستاد امر به معروف کشور: نباید اجازه دهیم شبکه‌های معاند، ستاد امر به معروف را در برابر مردم قرار دهند 🔻دبیر جدید ستاد امربه‌معروف کشور در جلسه معارفه خود گفت: امر به معروف برای است، به همین دلیل سیدالشهدا(ع) به عنوان ولی خدا برای آن قیام کردند. متأسفانه برخی به جای این که برای دین خدا تلاش کنند، به دنبال جایگاه و میز هستند. ما اگر می‌خواهیم درست عمل کنیم باید نخست سراغ مسئولان برویم. به فرموده امام علی(ع) اگر مسئول فاسد شود، جامعه فاسد ‏می‌شود. وی با اشاره به این که در حکمرانی متعالی نیز اهمیت دارد و امنیت اصل است تاکید کرد: صدای دین و دینداران باید برای ها بلند باشد. چرا بیشترین معادن در فقیرترین نقاط کشور هستند؟ چرا در این موضوعات صورت نمی گیرد؟ امر به معروف پیگیری چنین موضوعاتی است. ‏امروز عمل به یک کار جهادی و معروف است. چرا باید عده‌ای دانه درشت از پرداخت مالیات سر باز زده و داشته باشند؟ اسراف به ویژه در دستگاه‌ها و همچنین هدر دادن منابع خدادادی مانند آب، برق، گاز و... در جامعه بسیار زیاد است. حجت‌الاسلام طاهری ‏ را از بزرگترین منکرات جامعه دانست و با تأکید بر مبارزه با آن، اظهار کرد: متأسفانه جامعه گرفتار شده است. حضرت آقا بارها در بحث سرمایه های بادآورده تأکید کرده اند ولی برای مقابله با آن چقدر کار صورت گرفته است؟ ‏ما در ستاد امر به معروف را پیگیری خواهیم کرد و برای کارهای صفی از ظرفیت بهره خواهیم برد. وی ‏با اشاره به عهدنامه مالک اشتر، را از مهم‌ترین برنامه های ستاد امر به معروف برشمرد و بیان داشت: نباید اجازه دهیم شبکه های معاند ستاد امر به معروف را در برابر قرار دهند، بلکه تلاش خواهیم کرد تا مردم بدانند ستاد کنارشان ایستاده است و نه در مقابل آنها. 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔰كرسي علمي ترويجي نقد و بررسي لايحه عفاف و حجاب 🔸ارائه دهنده: حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا اصغری دکترای حقوق جزا و جرم شناسی 🔸ناقد فقهی: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر نوایی استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه 🔸ناقد حقوقی: حجت الاسلام والمسلمین رضا دانشور ثانی دکترای حقوق جزا و جرم شناسی 🔸دبیر جلسه: دکتر بلال شاکری دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی ✅ زمان برگزاری: 🗓 ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ ✅ مکان برگزاری: خیابان امام خمینی بین ۳۲و۳۴ سالن همایش ساختمان شماره دو مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان لینک شرکت بصورت مجازی: 🌐https://pajuhesh.lms2.hozehkh.com/ws/hijab 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
مستندات لایحه دوفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب.pdf
150.2K
📑 متن کامل لایحه عفاف و حجاب 📌به همراه مستندات قانونی و حقوقی 🔺حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ضمن انتشار این سند نوشت: هر چند لایحه به اصلاحاتی نیاز دارد ولی بسیاری از نقدها ناشی از بی‌اطلاعی از مواد حقوقی است. برخی از منتقدان با خلط بین معنای حقوقی و و معنای فقهی آن با تخلف دانستن برخی مراتب مخالفت کردند. 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏. 🌺🍃سالروز ولادت باسعادت ولی‌نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام را به همه مخاطبان گرامی تبریک می‌گوییم 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔰"وارث بعثت" گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) 🔸با سخنرانی: آیت الله عبدالکریم (مختصات اسلام از منظر امام خمینی) حجت الاسلام والمسلمین مجتبی (فقه امام خمینی: پیوند حجیت و عینیت) 🔸زمان: شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۳۰ 🔸مکان: خیابان آیت الله شیرازی، بین شیرازی ۹ و ۱۱، مدرسه علمیه ولایت(حسینیه آیت الله شیرازی) 🔻تشکل طلبگی ربیون با همکاری: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی و جمعی از مراکز حوزوی 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🏴 ۱۰ تصویر به یادماندنی از تشييع تاریخی پیکر امام خمینی(رحمه‌الله) 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی سالروز ارتحال جانسوز امام راحل عظیم‌الشأن را به ملت وفادار ایران تسلیت عرض می‌نماید. 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید 🎙رهبر انقلاب: امام خمینی به مردم اعتماد داشت... 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
امامِ مردم گردنه‌هایی که از سال ۴۲ تا کنون، انقلاب ایران به رهبری امام راحل و امام حاضر پیموده است، حیرت‌انگیز است؛ گردنه‌هایی که هرکدام‌شان می‌توانست ملت و مملکتی را نابود کند. با قاطعیت می‌توان گفت نکته‌ی اصلی تمام موفقیت‌های امامین انقلاب بعد از اتکال به خدا، «باورداشتن مردم» است. امام‌خامنه‌ای در وصف مراد خویش فرمودند: «کمتر کسی را دیده ام که به قدر امام(ره) نسبت به مردم از عمق دل احساس محبت و اعتماد کند. او به شجاعت و ایمان و وفا و حضور مردم باور داشت.» هرکس اندکی در افکار و گفتار و رفتار امام اندیشه کند، جایگاه رفیع «مردم» را به روشنی می‌یابد. شهید مطهری به عنوان یکی از یاران نزدیک ایشان می‌گوید: «من سرگذشت تمام رهبران بزرگ دنیا اعم از مذهبی و غیر مذهبی را به طور دقیق مطالعه کرده ام. اما هیچ کدام از آنها را به اندازه‌ی امام معتقد به مردم نیافتم.امام ضمن اعتماد و اطمینان به امت مسلمان، برای آنان ارزش و احترام قائل بود و مردم را ولی نعمت خود می دانست.» یکی از حیرت‌انگیزترین خاطرات امام با مردم، در ۱۲ بهمن ۵۷ اتفاق افتاد؛ یعنی درست زمانی که سخنرانی تاریخی ایشان به پایان رسید و خواستند در میان «مردم» حاضر شوند! حضرت امام خودشان آن لحظات را اين‌گونه به تصویر می کشند: «امروز به خاطر محبت مردم، نزدیک بود از بین بروم. یک وقت متوجه شدم که عمامه ندارم، کفش و عبا ندارم و دارم از بین می روم و واقعاً دارم بی هوش می شوم. ظاهرا اطرافیانم متوجه می شوند و خیلی هم فریاد می زنند که فشار نیاورید، ولی فایده نداشت و جمعیت مرا روی دست بلند کردند، روی آمبولانس و بعد داخل آمبولانس گذاشتند!» اما این لحظه‌ی نفس‌گیر برای امام بسیار شوق‌انگیز بوده‌است: «بهترین لحظات من، همان موقعی بود که داشتم زیر دست و پای مردم از بین می رفتم!» امروز حلّال تمامی مشکلات کشور در تحقق این دو ویژگی است که حضرت امام در مواجهه با مردم انجام می‌دادند: اول اعتماد به مردم؛ حضرت ایشان فرمودند: «ما در مشکلات باید متوسل بشویم به ملت؛ ملتی که بحمدالله مهیا برای کمک و فداکاری بوده و هستند. با فداکاری ملت بحمدالله مراحلی را که بسیار اهمیت داشت پشت سر گذاشتیم و موانع مرتفع شد.» از نگاه امام اگر دولت بخواهد مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را ریشه‌کن کند، راهی جز «اعتماد حداکثری به مردم» ندارد. دوم خدمت به مردم؛ ایشان جایگاه «خدمت به مردم» را بسیار رفیع می‌دانستند و می‌فرمودند: «مسأله دیگر رفتار نهادها با مردم است. باید حرکت ها به صورتی باشد که مردم بفهمند که اسلام برای درست کردن زندگانی دنیا و آخرت آمده است تا ملت احساس آرامش کنند.» در این نگاه دیگر جایی برای نظام فاسد ارباب و رعیتی نمی‌ماند و اگر هم کسی اصرار بر آن داشته باشد، باید بداند که مسئولان، خادم مردم‌اند. بعد از امام دو نفر از مسئولان ارشد نظام را می‌توان نام برد که افکار و گفتار و رفتارشان با مردم درست برگرفته از اندیشه‌ی امام است؛ «امام‌خامنه‌ای و شهید سلیمانی.» امروز نسخه‌ی شفابخش بیماری‌های کشور، برگشت مسئولان به «سیره‌ی امامین انقلاب» است در مواجهه با این «مردم نجیب». 🖋عباس بابائی دبیر شورای مرکزی جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙رهبر انقلاب امروز در سالگرد ارتحال امام: 🔸امام به عمل، انگیزه و رای مردم اعتماد داشت. 🔺امام کسی نبود که به‌خاطر رودربایستی، مردم‌سالاری را مطرح کند. جمهوری اسلامی ناشی از اعتماد امام به مردم بود. 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
🔴 بیانات امام خمینی پس از آزادی از زندان/ تاسف و تالم شدید از پانزده خرداد بسم الله الرحمن الرحیم ▪️انا لله و انا الیه راجعون من تاکنون احساس عجز در صحبت ها نکرده ام و امروز خودم را عاجز می دانم، عاجز می دانم از اظهار تألمات روحیه ای که دارم برای اوضاع اسلام عموماً و اوضاع ایران خصوصاً و قضایایی که در این یک سال منحوس پیش آمد خصوصاً قضیه مدارس علمی، قضیه 15 خرداد قضیه 15 خرداد را من مطلع نبودم تا اینکه از حبس به حصر تبدیل شد و اخبار خارج به من رسید. ▪️ خدا می داند که مرا اوضاع پانزده خرداد کوبید. (گریه شدید حضار) حالا هم که به اینجا آمده ام از قیطریه، مواجه هستم با یک منظره هائی، با بچه های کوچک بی پدر، (گریه شدید حضار) با پدرهای جوان از دست داده، با مادرهای جوان مرده، با زن های برادر مرده، با پاهای قطع شده، (گریه شدید حضار) با افسردگی ها، اینها علامت تمدن آقایان است و ارتجاع ما. افسوس که دست ما از عالم کوتاه است، افسوس که صدای ما به عالم نمی رسد، افسوس که گریه های این مادرهای بچه مرده نمی رسد به دنیا (گریه شدید حضار) 📚صحیفه نور ص 68 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 قیام ۱۵ خرداد و یادبود کفن پوشانی که در سال ۱۳۴۲ جاودانه شدند 15 خرداد خاطره‌ای غم‌انگیز و حماسه‌آفرین برای ملت ایران است. روزی که بنا به آنچه مشهور است قریب به پانزده هزار نفر از ملت مظلوم و ستم‌کشیده ما به خاک و خون کشیده شد و ملت ما این روز را عزیز می‌شمارد و من روز 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم. 👈امام خمینی (رحمه‌الله) 🏴 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی، سالگرد شهادت شهدای مظلوم ۱۵ خرداد را تسلیت عرض می نماید. 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ما باید برای شما خدمت کنیم... ♨️ حضرت روح الله(رحمه‌الله): 🔺از ۱۵ خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم یعنی شما خون دادید، من که نشسته‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. 🔺شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه‌ کردید؛ ماها هیچ حقی نداریم. 🔺ما باید برای شما خدمت کنیم. خودمان نباید استفاده کنیم. نه استفاده عنوانی، خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! 🔺خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‌اش را ببرم! 🇮🇷 جبهه‌ی روحانیت مردمی انقلاب اسلامی را در ایتا دنبال بفرمایید👇 https://eitaa.com/rohaniat_mardomi