-دستهایش؟
میدانی من هیچ گاه ندانستم، دستانش چگونه اند!
من فقط یک چیز را خوب دانِستم...
عباس(ع) اگر دست گیرد، رها نخواهد کرد!
وَ شرطِ دست گیریَش
فقط یک چیز است:
اینکه
"همچون عَلَم امانتش باشی،
امانت حسین(ع)!"
روح نَـــ🍃ـــواز|☫
هیچکس از ما، کامل نیست! بخشی ازکتاب: |-ما تمامش میکنیم
دلتنگی...
بخشی ازکتاب: |-ما تمامش میکنیم
من
بالای آسمان این شهر
خدایی دیدهام
که هر ناممکنی را
ممکن میسازد!
فقط کافیست،
زمانش برسد...
هدایت شده از در آرزوی پرواز...🕊
از شهید بابایی پرسیدند :
عباس چه خبر؟! چیکار میکنی؟
گفت : به نگهبانی دل مشغولیم تا کسی جز خدا وارد نشود...💚
#سالروزشهادتشهیدعباسبابایی
نامه ای کوتاه برای عزیزم حسین:
["هرگز نگویَمت که دست مرا بگیر
عمری گرفته ای، مبادا رها کنی...!♡"]
هدایت شده از موسیقیشب.
محرمِ امسالم تموم شد ولی من هنوز شرمندتم که از غمت نمردم آقا...
هدایت شده از - کُنجِ دل.
این عکس رو با وجودم درك کردم :)
یه حس ِخاصی داره ، با وجود ِحاج مهدی خاص تر هم شده 💔.