هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
قطعه فیلم ادعایی برای توجیه اشتباه آقای رائفی
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
1.16M
توضیحات درباره برخی نقدها به برنامه روشنا و تطبیق گرا بودن #آقای_رائفی_پور
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
اما حقیقت شخصیت تطبیق گرای آقای رائفی پور را نیز ببینید 👇👇👇👇👇
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در این سخنرانی آقای رائفی به جز اینکه تطبیق گرایی را صورت داده دو حدیث جعلی هم می خواهند
1. مرگ عبدالله برادر فهد ، جعل اول
2.سه بار خبر مرگ عبدالله جعل دوم 😳
عجیب تر توجیهات ایشان برای یک حدیث جعلی است
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رائفی پور : بیش از 90 درصد نشانه ای ظهور به وقوع پیوسته 😳
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رائفی پور : از 1200 نشانه ظهور فقط 5 تا مونده 😳
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از شیخ حسین اسدی واعظ
آقای #رائفی_پور بارها علائم ظهور را تطبیق داده
از جمله سید یمانی و حدیث جعلی عبدالله حجاز به پادشاه عربستان که توییت شد و ...
طبق نظر رهبری این کارها غلط و #انحراف است؛
رهبری معظم انقلاب:
اینجور نیست که بشود راحت تطبیق کرد. اینها غلط است، اینها کارهای منحرفکننده است!
۱۸ تیر ۱۳۹۰
#شیخ_حسین_اسدی_واعظ | عضو شوید👇
https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آنچه در قسمت ششم خواهید دید:
پاسخ به این سوال پر تکرار:
چرا نقدها رو مستقیم به خود آقای رائفی پور نمیگویید؟!
ایشان برای همین نقدها میخواست از ما شکایت کند!!
نسخه کامل این قسمت را سه شنبه 20 شهریور_ساعت 22 از کانال ایتایی:
🆔https://eitaa.com/roshana_media
دریافت کنید.
#تیزر_معرفی
#روشنا
🚩روشنا؛ بررسی تخصصی جریانهای انحرافی:
🆔https://eitaa.com/roshana_media
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
جناب #آقای_رائفی_پور و هوادارانش متنی را درباره بنده نشر داده اند که دو نکته را لازم است تذکر دهم.
1⃣ بنده همانند بسیاری از طلاب دیگر یاد گرفته ایم که در مباحث علمی میتوان نقد منصفانه کرد.
👈بنده در عین اینکه دست #حاج_آقای_پناهیان را به دلیل دغدغه های خالصانه و تلاش دلسوزانه ایشان میبوسم اما به برخی مطالب ایشان در زمینه نشانه های ظهور نقد دارم.
این را میتوان نقد دو برادر، اما دارای مبانی علمی مختلف به یکدیگر دانست.
پس، از این نمد، نمیتوان برای توجیه عملکرد اشتباه آقای رائفی پور کلاهی ساخت.
2⃣نه بنده و نه تا جایی که خبر دارم دیگر منتقدان، معیارشان در نقد آقای رائفی پور ،مسائل سیاسی نیست.
❓ آیا نقدهای بنده در سال های 1392،1394 و 1396 آنهم به صورت حضوری، به آقای رائفی پور به خاطر#آقای_قالیباف بوده⁉️
آیا ایشان برای فرار از پاسخ علمی به نقدها ،توجیهات عجیب را به کار می برد❓
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادعاهای غیر واقعی!!
آقای #رائفی_پور آیا جوابی برای این همه ادعای غیرواقعی دارد؟!
کامل این ویدئو را امشب ساعت 22 دنبال کنید.
#روشنا
🚩روشنا؛ بررسی تخصصی جریانهای انحرافی:
🆔https://eitaa.com/roshana_media
🌷🙏
ان شاالله از قسمت ۷ به بعد ایرادات برطرف میشه
#پیامهای_مخاطبین
#روشنا
🚩روشنا؛ بررسی تخصصی جریانهای انحرافی:
🆔https://eitaa.com/roshana_media
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
یکی از عزیزان سوال پرسیده اند که در کتاب شیخ طوسی روایتی درباره عبدالله پادشاه عربستان وجود دارد و آیت الله طبسی هم درباره آن صحبت کرده اند.
چه طور میگید روایت جعلی است ؟؟
پاسخ را ببینید 👇👇👇👇👇
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
درباره مرگ عبدالله و نشانه ظهور بودن وی برخی از سخنران ها به 5 روایت استناد داشتن
2 روایت جعلی بوده و 3 روایت ربطی به مرگ عبدالله نداشت
بنده بحثی در سال 1393 در خبرگزاری فارس درباره روایت های مورد استناد برخی افراد در نشانه ظهور بودن ملک عبدالله پادشاه عربستان انجام دادم که تفصیل آن را می توانید در خبرگزاری فارس ببینید .
متن را در این جا ببینید 👇👇
@khaketeshneh-محمد شهبازیان
هدایت شده از محمد شهبازیان.مدرس و پژوهشگرمهدویت.
👈 روایت شیخ طوسی و مرگ عبدالله
شیخ طوسی در کتاب الغیبة حدیثی را بدین گونه ذکر کرده اند:
📌 الْفَضْلُ عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عِیسَى عَنْ دُرُسْتَ عَنْ عَمَّارِ بْنِ مَرْوَانَ عَنْ أَبِی بَصِیرٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِاللَّهِ ع یَقُولُ مَنْ یَضْمَنْ لِی مَوْتَ عَبْدِاللَّهِ أَضْمَنْ لَهُ الْقَائِمَ ثُمَّ قَالَ إِذَا مَاتَ عَبْدُاللَّهِ لَمْ یَجْتَمِعِ النَّاسُ بَعْدَهُ عَلَى أَحَدٍ وَ لَمْ یَتَنَاهَ هَذَا الْأَمْرُ دُونَ صَاحِبِکُمْ إِنْ شَاءَ اللَّهُ وَ یَذْهَبُ مُلْکُ سِنِینَ وَ یَصِیرُ مُلْکَ الشُّهُورِ وَ الْأَیَّامِ فَقُلْتُ یَطُولُ ذَلِکَ قَالَ کَلَّا.
👈برخی با توجه به این فراز از روایت برداشت نمودند که مرگ عبدالله پادشاه عربستان نشانه ظهور است :
📌منْ یَضْمَنْ لِی مَوْتَ عَبْدِاللَّهِ أَضْمَنْ لَهُ الْقَائِمَ
هر کس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند من هم قائم را برای او تضمین می کنم.
✅چند نکته :
1.نقد بنده به گزارش مورد استناد آقای رائفی پور ، این گزارش نبوده و جعلی بودن برای متن روایتی است که در مطالب گذشته نقد کردیم.
2. این روایت را تنها شیخ طوسی در کتاب الغیبه نقل کرده است و در هیچ یک از کتب حدیثی مشابهی ندارد.
3. در این روایت اسمی از کشور عربستان یا حجاز برده نشده و عنوان عام یک فرد با نام 👈عبدالله آمده و 👈هیچ دلالتی بر اینکه او پادشاه عربستان است ندارد 👉و در کنار احتمال ذکر شده میتوان این 👈احتمال را داد که مراد پادشاه اردن یا فرد دیگری باشد 👉که در سالهای دیگری بیاید و چه دلیل وجود دارد که تطبیق آن بر پادشاه عربستان درست بوده، ولی تطبیق ما به پادشاه اردن اشتباه باشد؟
4. على بن یوسف بن المطهر حلی –برادر علامه حلی و متوفای 703 ه – در کتاب خود مراد از این عبدالله را آخرین پادشاه بنیالعباس(عبدالله المستعصم-656 ق-) میداند و واقعهای است که رخ داده است.
5.این گزارش را اولین بار مرحوم استاد کورانی خواندند و در همان زمان تذکر به این بزرگوار داده شد که این گزارش ربطی به پادشاه عربستان ندارد.
پس این روایت را جعلی نمی دانیم اما صراحت و دلالتی درباره مرگ پادشاه عربستان ندارد. و در کنار آن احتمال دیگر هم وجود داشته که به تعبیر ما طلبهها اذا جاء الاحتمال بطل الاستدلال.
@khaketeshneh-محمد شهبازیان