eitaa logo
روشنا استان همدان
6.8هزار دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1.1هزار فایل
"قرارگاه و آمادگاه شبکه روشنگران فرهنگی" 🔹️لینک ارتباط با مدیر کانال👇 https://eitaa.com/yaas18 🔆 همـــــراهـــان ارجمنـــد؛بعلــــت هویّـتــــــ و رســــالتِ تبیینیِ کانال، از انجام هرگونه تبلیغات و تبادل معذوریم - ارادتمندِ همه ی همسنگران ارجمند 🌹🙏
مشاهده در ایتا
دانلود
رصد انتخاباتی -21.pdf
1.23M
📝رصَد انتخابات1400 ✔️شماره 21 📅13 اردیبهشت ماه الی 16 اردیبهشت ماه1400 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
واپایش - هفدهم اردیبهشت.pdf
1.16M
📝واپایش...(پایش شبکه های اجتماعی) 📅17اردیبهشت ماه 1400 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
شماره هشتم با لوگو.pdf
2.38M
📝سپهر انتخابات 1400 ✔️گزارش کمی از محتوای شبکه های ماهواره ای در موضوع انتخابات 1400 📅در بازه ی زمانی 15 و 17 اردیبهشت ماه 1400 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
سیاست رسانه 401. ابهامات آیین نامه شورای نگهبان درمورد شرایط نامزدهای ریاست جمهوری.pdf
1.03M
📝سیاست رسانه 401 ✔️ ابهامات آیین نامه شورای نگهبان درمورد شرایط نامزدهای ریاست جمهوری 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
4_5830029315290432073.mp3
7.04M
🎵 پادکست کوه 🔹 اهمیت کوه و کوهنوردی در فعالیت‌های تشکیلاتی و دسته‌جمعی 🎙 استاد عرب اسدی 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
6.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 موشن گرافی بالاخره در انتخابات شرکت بکنیم یا نکنیم؟ 🔹 چرا برخی رسانه ها به دنبال دور کردن ما از صندوقهای رای هستند؟ 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
🖼اولتیماتوم کاربرانِ آبی و قرمز به ظریف 🔘در هفته گذشته از نامزدهای احتمالی از ازانتخابات1400چه خبر؟ 🗓11 تا 17 اردیبهشت 🔹 مرکز پژوهشی بتا با حدود 26/5 میلیون پست در فضای مجازی در یک هفته گذشته با رصد و بررسی 25 نامزد احتمالی به اشخاصی پرداخته که بیشترین داده شبکه‌های اجتماعی را دارند. 🔹 در این بین 225/6 هزار پست در تلگرام، 190/1 هزار پست در اینستاگرام و 750/5 هزار توییت پیرامون انتخابات تولید شده است. 🔹 بیشترین تولید محتوا در هر سه بستر پیرامون بوده است. با این همه وی در این هفته نیز در صدر بحث‌های انتخاباتی شبکه‌های اجتماعی بود. که کاربران در اغلب این پست‌ها به نکوهش وی پرداختند. ✔️این هفته مانند هفته گذشته در تلگرام، در توییتر و در اینستاگرام بعد از ظریف در صدر تولید محتوای انتخاباتی بوده‌اند. همچنین شاهد کاهش تولید محتوای اینستاگرامی پیرامون هستیم. این در حالی است که رضایی در هفته گذشته جایگاه سوم تولید محتوای اینستاگرامی را پس از ظریف و رئیسی به خود اختصاص داده بود. 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
🖼مبلغ فطریه رمضان ۱۴۰۰ از سوی مراجع تقلید اعلام شد 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
مدیریت فرهنگی .pdf
18.88M
🖼مدیریت فرهنگی ... ✔️ همسنگرانی که کار فرهنگی می کنند، حتما این فایل مدیریت فرهنگی را ببینند. 🔹 تجربه مدیریت چندین ساله کارهای فرهنگی مراکز و نهادها 🔹روش تحلیل وضعیت فرهنگی، طرح نویسی، کارتشکیلاتی، مدیریت و رهبری و... 🔹 قابل استفاده برای تدریس مدیریت فرهنگی و نیروسازی 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
🖼‏"تحقیق و تفحص از فایلِ صوتی ظریف" زمانی اثراگذار است که قبل از رفتنِ این دولت و خصوصا قبل از انتخابات بانیانِ چنین پروژه سیاهی (از تولید تا انتشار) نقره داغ شوند. 🔹موثرینِ در این بازیِ کثیف بعید است از ۲۰ نفر تجاوز کند؛ پس اعلام‌نتیجه نباید خیلی زمان‌بر باشد! 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan
🖼تا روزهای منتهی به انتخابات کاملا حواستان به این تکنیک باشد ✔️شاه ماهی سرخ؛ یک استدلال مغالطه آمیز ✔️شاه‌ ماهی سرخ چه می‌کند؟ 🔹حواستان را پرت و مرکز توجه را منحرف میکند. 🔹ماجرا از پله دوم مطرح میشود و این پله دوم بسیار جذاب است. 🔹واژگان خاص برای احساساتی و هیجانی کردن مخاطب استفاده میشود. ✔️چه باید کرد؟ 🔹هدف گوینده را بررسی کنید. 🔹نسبت فرد را با ادعای مطروحه بسنجید. 🔹به احساسی که بعد از مواجه با چنین محتوایی در شما ایجاد شده واقف باشید. هیجانی شدن یعنی مکث و صبر و نه اقدام. 🌓 روشنا استان همدان 🆔 https://eitaa.com/roshanahamedan