eitaa logo
مرکز مشاوره روشنان
4.8هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
57 فایل
اینجاییم با ارائه علمی‌ترین، تخصصی‌ترین، متنوع‌ترین و به‌روزترین مطالب روانشناسی☺️ ارتباط با ما: 📞۰۹۳۷۱۴۶۶۵۵۷_۰۲۵۳۲۹۱۶۱۷۴ قم، بلوار صدوقی، بلوار فردوسی، بین کوچه۱۴و۱۲📮 آیدی مدیریت مرکز و کانال: @aramm61 من اینجام هرکاری دارید: @roshanan98
مشاهده در ایتا
دانلود
⚫️ خشونت خانگی علیه مردان! ▪️تحقیقات می‌گویند مردان به دلیل ترس از تحقیر شدن کمتر از زنان خشونت علیه خود را گزارش می‌کنند، بنابراین آمارهای رسمی منتشر شده پایین‌تر از آمار واقعی است. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
. دوستان همچنان منتظر شرکت و پاسخگویی شما به سوالات نظرسنجی محتوایی کانال هستیم😍🙏 .
⚠️ مردان طلاق‌گرفته ۳۰ درصد بیشتر از زنان در معرض مرگ زودرس هستند! 🔹رسانه «مردونه» نوشت: طبق تحقیقاتی که در NIH (موسسه ملی سلامت امریکا) منتشر شده و طی سال‌های بعد به روز شده، محققان با بررسی ۶.۵ میلیون زوج در ۱۱ کشور جهان به این نتیجه رسیدند که خطر مرگ در زوج‌هایی که طلاق گرفته‌اند، بیشتر از همتایان متاهل آن‌هاست. همچنین مردان طلاق گرفته در مقایسه با زنان بیشتر در خطر مرگ زودرس هستند. 🔹مطالعه‌ای که توسط مجله معتبر امریکایی ‏ The American Journal ‌Of Epidemiology  منتشر شده، می‌گوید مردان طلاق‌ گرفته ۳۰ درصد بیشتر از زنان طلاق‌ گرفته در معرض مرگ زود‌درس هستند. 🔹این تفاوت به دلایل مختلفی از جمله استرس روانی بیشتر، تغییر در رفتارهای بهداشتی و کاهش شبکه‌های حمایتی اجتماعی در مردان نسبت داده می‌شود "روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
41.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️📱از چه زمانی می تونیم برای بچه‌ها گوشی شخصی بگیریم؟! 🎙آقای در این مورد توضیح می‌دهند... 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 فرار از ازدواج در سایه ترک فعل‌ها "روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اومده سرسره بازی ولی موهاش بیشتر کیف کردن😅😍 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
🛑 از ۸۵ درصد کل کشور که در مدارس دولتی درس می خوانند، فقط یک نفر از رتبه‌های برتر هستند!! چرا؟؟ 😳 ۲۲ نفر از مدارس سمپاد ، ۴ نفر از ، دونفر از مدارس نمونه دولتی و یک نفر از مدارس هیات امنایی است🤔 "روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ والدینی که به فرزندان‌ خود باج می‌دهند، قیامت شاکی خصوصی دارند ! "روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
نکته‌هایی برای انتخاب سرویس مدرسه مناسب 🔹والدین هنگام انتخاب چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟! "روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💯 فردا براتون یه مسابقه‌ی عالی داریم... ♨️♨️ فردا حتما به کانال سر بزنید تا در جریان مسابقه قرار بگیرید. 🛑 یه فرصت عالی برای.... .
هدایت شده از مرکز مشاوره روشنان
دوستان عزیز برای اینکه بتونیم حضور شما خوبان را در این کانال مفیدفایده کنیم و ما هم مطابق نظر شما محتوا تولید کنیم، لطفا توی نظرسنجی زیر شرکت کنید🙏 فقط یک دقیقه وقت بذارید، ممنونم🌸 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://EitaaBot.ir/poll/2bmg8 .
. اینم نظرسنجی برامون مهمه، لطفا شرکت کنید👆👆 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎙حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی: ✨پیامبر مهربانی‌ها؛ چهار راهکار برای تربیت فرزندان معرفی می‌کنند: 💠یکی اینکه و ابتدا خود عامل به خیر و خوبی باشند. در خانه‌ای که و به واجبات، محرمات و حلال و حرام توجه نمی‌کنند یا به اول وقت اهمیت نمی‌دهند نباید انتظار داشته باشند که فرزندانشان دینی تربیت شوند. 💠راهکار دوم این است که فرزندانتان را متذکر خدا قرار دهید و این به معنی تسبیح دادن به دست فرزند نیست، بلکه باید بستر بستر ذکر و یاد خدا باشد و یاد خدا به طوری در آن خانه قوی باشد که کسی جرأت گناه نداشته باشد. 💠راهکار سوم این است که فرزندانتان را و کنید و بدانید با که می‌رود، کجا می‌رود و چه می‌کند. اما فرزندی که کرد و رفت تلاش نکنید سلیقه‌ها و نظراتتان را به او تحمیل کرده و او را خراب کنید بلکه به آنها نظر مشورتی بدهید زیرا امر به معروف باید همراه با رفاقت باشد. 💠راهکار دیگر رفیق بودن پدر و مادر با فرزندانشان است؛ کلید تربیت یک کلمه است و آن اینکه با فرزندانتان رفیق شوید و نگذارید قبل از شما کسان دیگری با آنها رفیق شوند. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
✨نایب الزیاره شما در جوار حرم مطهر و نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی چقدر توی این روزهای حزن، بودن در کنار این ابدان مطهر و نفس کشیدن در این مکانی که علما و شهدای زیادی مدفون هستند می تونه روح نواز باشه✨ 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
. الحمدلله زیارت قبور این شهدای عزیز هم روزیمون شد✨ .
. اینم دو تا زائر کوچولوی ناز😍😍 خدایا از اینا به خانواده‌های ایرانی چندتا چندتا بده 🤲 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .
. ⁉️بچه‌ها واقعا چقدر تربیت‌پذیرند؟ 🔹در طول تاریخ، مراقبت از بچه‌ها یکی از مهم‌ترین و دشوارترین وظایف بشر بوده است. این به‌ندرت به‌طور انحصاری بر عهده بوده، زیرا همواره شبکه‌ای از افراد شامل ، ، عموها، خاله‌ها، و حتی دوستان و همسایه‌ها در این کار سهیم بوده‌اند. این همکاری‌ها به خانواده‌ها کمک کرده تا بزرگ‌تر و نزدیک‌تر شوند و به نوعی بخش مهمی از تکامل اجتماعی انسان‌ها شده است. 👇"روشنان" اینجاست👇 https://eitaa.com/roshanan .