🔰 وعدههای اروپا پوچ است
👈 راه تعامل با اروپا باز است اما مطلقا به کشورهایی که دشمنی علنی میکنند اعتماد نکنیم
🔻 رهبرانقلاب، امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:
🔹️ یک نکته درباره اروپاییها و مسائل سیاست خارجی؛ ما البته راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، مشغول تلاش و فعالیت هستیم لکن همینطور که بارها گفتیم مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیرنیروی داخلی باشد؛ بخصوص به آن کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام اسلامی بلند کردند که در رأس آنها بعد از آمریکا همین کشورهای اروپاییاند.
🔹️ همین چندتا کشور اروپایی، اینها صریحاً دشمنی میکنند با جمهوری اسلامی، انگیزههای آنها در مورد دشمنی با نظام اسلامی، با انگیزههای آمریکا تفاوت اصولی و جوهری ندارد، البته وضع آمریکا خب یک وضع ویژهای است.
🔺️ اینها نه توانشان آنقدر است، نه تسلطشان و امکاناتشان آنقدر است ولیکن تفکر در این اروپاییها همان تفکر آمریکا است؛ به عنوان میانجی وارد میشوند، #مذاکره میکنند، #تماس میگیرند، تلفن میکنند، حرفهای طولانی میزنند، وعده میدهند پوچ، همهاش پوچ. ۹۸/۷/۴
💻 @Khamenei_ir
⛔ اروپا به تحریمهای ثانویه آمریکا پایبند ماند و قدمی برنداشت
👈 به سران اروپایی هم گفتم اگر صادق هستید باید عمل کنید
🔻 رهبرانقلاب امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:
🔹 بعد از همین معاهدات هستهای که چندتا رئیس جمهور اروپایی آمدند داخل کشور، با ما هم ملاقات کردند، من همان وقت به چندتا از اینها گفتم، این رفت و آمدها فایده ندارد، عمل کنید اگر در اینکه میخواهید همکاری کنید با جمهوری اسلامی صادق هستید؛ اما عمل نکردند، ملاحظه کردید دیگر.
🔹️ و همین تحریمهای ثانویهای را که آمریکا اجرا کرد، همهی اینها پایبند به آن تحریمهای ثانویه ماندند و هیچ قدمی بر نداشتند.
🔹️ بعد از این هم بنده تصور نمیکنم، گمان نمیکنم که اینها کاری برای جمهوری اسلامی انجام بدهند، ما باید به کلی از اینها قطع امید کنیم؛ حالا ارتباط، تعامل و رفت و آمد ایرادی ندارد، قرارداد خواستند ببندند اشکالی ندارد، لکن مطلقاً به اینها نمیشود #اعتماد کرد و در همهی تعهدات خودشان اینها نقض عهد کردند.
🔺️ وزرای ذیربط هم گفتند اینها به تعهدات موجود در معاهدهی هستهای به هیچکدامش عمل نکردند؛ این حرفی است که خود آن کسانی که رفتند، #مذاکره کردند، امضاء کردند، آنها گفتند. ۹۸/۷/۴
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبرانقلاب، امروز: علاج مسائل کشور پافشاری بر شعارها و راه انقلابی است. ۹۸/۷/۴
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبرانقلاب، امروز: بایستی جوانها را وارد میدان کرد. ۹۸/۷/۴
💻 @Khamenei_ir
🌳🌲چرا مكرون نزد ظريف رفت؟
پس از آنكه در يك اتفاق غير معمولي رئيسجمهوري فرانسه به ديدار وزير امور خارجه ايران در بيارتيز فرانسه رفت، «اسپوتنيك» در تحليل اين موضوع نوشت: «آمريكاييها و اروپاييها تصور ميكردند وقتي ايرانيها ميگويند اگر نفت ايران از اين منطقه صادر نشود نفت هيچ كشوري صادر نميشود، منظور اين است كه ايرانيها تنگه هرمز را ميبندند. با توجه به شرايطي كه اين روزها پيش آمده، آنها به خوبي متوجه شدهاند منظور ايران چيست. اگر نفت ايران صادر نشود، نه چاه نفتي در منطقه ميماند و نه بندري و نه لوله نفتي و نه پالايشگاهي كه نفت از آن صادر شود... .» «اگر بخواهيم خطر حمله به ايران را از يك تا ده، سه يا چهار بدانيم خطر حمله به ايران براي آمريكا و همپيمانانش در منطقه ده از ده ميباشد... كسي نيست كه نداند ايرانيها چقدر از نظر ايدئولوژيك با طالبان زاويه دارند؛ اما مشاهده ميكنيم بلافاصله پس از بهم خوردن گفتوگوهاي به اصطلاح صلح طالبان با آمريكا هيئت آنها به تهران ميآيد. اين هم يك پيام براي آمريكاييهاست... بله به همين دليل است كه رئيسجمهوري فرانسه حاضر ميشود تمام تشريفات را زير پا بگذارد و به ملاقات وزير امور خارجه ايران برود.»
🔴 آقای روحانی دست مریزاد!
🔹🔸حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان :
♦️دیروز، رئیسجمهور کشورمان زبان گویای مردم پاکباخته ایران اسلامی بود که در مجمع عمومی سازمان ملل به سخن ایستاده بود.
♦️در طول چند هفته گذشته و مخصوصاً طی دو روز اخیر که آقای روحانی و هیئت همراه ایشان در نیویورک به سر میبردند، سران سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان و سران برخی کشورهای دیگر، در ملاقاتهای جداگانه و نیز ملاقات مشترک با جناب روحانی از ایشان با جدیت و اصرار خواسته بودند به مذاکرهای حتی در حد و اندازه یک دیدار کوتاه و یا دیداری در حال عبور از کریدورهای سازمان ملل با دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا موافقت کند. اگرچه هنوز بر این باوریم که بعد از بیانیه مشترک خصمانه و اهانتآمیز سه کشور اروپایی، ملاقات آقای روحانی با آنان و قهقهه و... شایسته و در شأن رئیسجمهور ایران نبود و اهانت به مردم این مرز و بوم تلقی میشد ولی سخنان دیروز آقای روحانی در صحن مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد که تیر مسموم اروپاییها به سنگ خورده است.
♦️آقای روحانی در سخنان دیروز خود توضیح مختصر ولی گویا و روشنگری از سرنوشت کنونی برجام نیز ارائه میدهد که هرچند نکات ناگفته دیگری هم دارد اما حقانیت ایران اسلامی را در مقابل بدعهدی آمریکا و ناتوانی و دنبالهروی و گوش به فرمانی اروپا در برابر آمریکا را بهنمایش میگذارد.
♦️سخنان دیروز آقای روحانی با برخی از دیدگاههای قبلی ایشان و نگاه بارها اعلام شده جمعی از مدعیان اصلاحات و کارگزارانیها و شماری از اطرافیان وی که بعضا به فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 آلودهاند، تفاوت جدی و فاصلهای پُر ناشدنی دارد و حاکی از آن است که جناب روحانی با دیدگاهها و بینش و منشهای یاد شده مرزبندی کرده و فاصله گرفتهاند و این امیدواری را پدید آورده است که به لطف خدای منّان و گرهگشا، این مسیر آنگونه که دیروز در سخنان ایشان بروز یافته بود ادامه یابد و برخی مشاوران از کنار جنابشان دور بمانند!
☑️ #کانال_جوانان_انقلابی
🆔 @naslechaharome
پیام شهدا این است؛ «نترسید و غمگین نشوید!».pdf
243.9K
https://eitaa.com/e_beman
"انقلابی بمانیم ثامن الائمه"👈کانالی نخبه پسند و تحلیل گرا
حمله به آرامکو، گمانه زنی ها و پیامدها در میزان حقوق بین الملل.pdf
343.2K
https://eitaa.com/e_beman
"انقلابی بمانیم ثامن الائمه"👈کانالی نخبه پسند و تحلیل گرا
گفتگوی اختصاصی با دبیرکل حزبالله لبنان.pdf
955.3K
https://eitaa.com/e_beman
"انقلابی بمانیم ثامن الائمه"👈کانالی نخبه پسند و تحلیل گرا
سه جرقه انفجار ارزی ۹۷.pdf
261.8K
https://eitaa.com/e_beman
"انقلابی بمانیم ثامن الائمه"👈کانالی نخبه پسند و تحلیل گرا
🔴 #شفافیت_آراء نمایندگان را همزمان با انتخابات آتی مجلس به رفراندوم بگذارید
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود ۱۹۵ نفر از نمایندگان طرح #شفافیت_آراء_نمایندگان را امضا کردند و فقط ۵۰ نفر به آن رای دادند. بنظرم مجلس هیچ گاه این طرح را تصویب نمیکند و دست خود را برای اخذ رانت از دولت خالی نمیگذارد.
منتها اگر بررسی کنیم که شفافیت آراء نمایندگان چه محاسنی دارد میتوان به تاثیر عمیق خلاء این طرح در فساد موجود در کشور پی برد. محاسنی از جمله:
۱) نمایندگان در قبال آراءشان مسئولند و مجبورند برای آراء خود تحلیل و دلیل داشته باشند. نمایندگان پس از رایگیری ها میتوانند مورد بازخواست قرار گرفته و مردم نیز با مقایسه شعارها و وعده های منتخبین خود، آنها را بهتر بشناسند.
۲) شفافیت نقطه مقابل پنهانکاری است. با این کار مقداری فضا برای افراد متظاهر و ریاکار بسته شده و چهره واقعی افراد مشخص گردیده و یا این افراد مجبور به همراهی با عدالتطلبان و حقگویان میشوند. در واقع تاحدود زیادی فضایی برای جولان دادن متظاهرین و ظهور و بروز ریاکاران وجود نخواهد داشت و هرچه هست علنی است. وقتی ۱۹۵ نفر اعلام میکنند با طرح شفافیت موافقند ولی تنها ۵۰ نفر به آن رای میدهند یعنی حداقل ۱۴۵ دروغگو در مجلس دارند به ریش ملت میخندند.
۳) امضای مخفی نمایندگان مانند سلاح سری و مخفیای شده است که نمایندگان با آن دولت را خفت کرده و مجبور به باج دهی میکنند بدون اینکه ردی از خود بجا بگذارند. رانت موجود در مجلس و بده بستانهای آن، خصوصا در زمان رایاعتمادها، استیضاحها وطرح سوالها چیزی نیست که پنهان باشد. پس گرفتن امضای استیضاح و طرح سوال، تبدیل به یک حربه برای تحت فشار قراردادن دولت توسط نمایندگان جهت تحمیل خواسته های آنان شده است.
۴) شفافیت آرا نمایندگان به شفافتر شدن امور اجرایی دولت منجر میشود.
قسمت زیادی از عملکردهای ضعیف دولت مربوط به تحمیل مدیران وابسته به نمایندگان مجلسی است که البته این کار سکوت آن نماینده مجلس در قبال ضعف عملکرد آن مدیر یا واحد را نیز بدنبال دارد چون پیشنهاد خود اوست.
و دولت نیز مجبور به تعامل با مجلس بوده و برای ادامه بدونحاشیه کار وزرا و مسئولین خود ضروری می داند بخش زیادی از نمایندگان مجلس را راضی نگه دارد.این طرح هرچند کم ولی تاثیر خوبی براین امر دارد.
۵) رغبت کمتر پیمانکاران به حضور در انتخابات ها
بده بستان و باجدهی که کمتر شود تاحدودی پیمانکاران کمتر دور و وَر نمایندگان جمع میشوند. افراد قدرتطلب و دین فروش کمتر میل به رفتن به مجلس پیدا کرده و مجلسی که نتواند خرج میلیاردی رفتن کاندیداها به مجلس را تامین کند اقبال کمتری برای حضور پیمانکاران گردنکلفت در کنار نمایندگان ایجاد میکند. البته این موضوع با این طرح بطور کامل حل نمیشود و نیاز به نظارت بیشتر برعملکرد نمایندگان مجلس است.
تصور کنید مجلسی که همه چیز در آن شفاف است و عملکرد نمایندگان که باید مانند عقاب ناظر بر عملکرد دولت باشد تحت نظارت دقیق باشد.
تصورش زیباست، ولی متاسفانه فرسنگها دور از واقعیت است...
این موضوع به این دلیل که اکثر نمایندگان با آن متضرر میشوند نمیتواند موضوعی باشد که در مجلس تصویب شده ویا بدان پرداخته شود.
از آنجایی که معاون حقوقی رئیس جمهور گفته است بررسیهایشان درباره رفراندوم روی میز جناب روحانی است، پیشنهاد میکنم رفراندوم در جایی که به نفع مردم و مصالح عمومی است بکار رود. میتوان با انتخابات مجلس آینده، این موضوع را به رای مردم گذاشت.
#رفراندوم_شفافیت_آراء
✍امید حاجی زاده
✅ با #بدون_سانسور متفاوت بیاندیشید 👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدم قدم با یه علم
🌴ایشالله اربعین میام سمت حرم
🎤 #سیب #سرخی
🔳 #واحد احساسی #اربعین
👌فوق زیبا
🔴آنتی_آمد_نیوز
👉 http://eitaa.com/joinchat/2654732298C5cf9e46afa
محرمانه
🔴 اعلام موجودیت کشوری جدید تحت عنوان «پادشاهی #کوه_زرد» در سرزمینی بین مصر و سودان!
جالب است این سرزمین ۶ برابر نوار #غزه مساحت دارد و نخستوزیرش از آوارگان و مهاجران دعوت کرده تا به این کشور بیایند و در آرامش زندگی کنند!
تشکیل این کشور بدون اعلام نام حاکم آن، باعث شگفتی است و احتمال دارد با #معامله_قرن و موضوع فلسطین ارتباط داشته و همان طرحی باشد که آمریکا با حمایت عربستان تلاش میکند به اجرا بگذارد.
👌 #محرمانه کانال حرفهایها
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 عاقبت دلخوش بودن و بستن با کدخدا....
🔹ترامپ (چند ماه پیش): ما از عربستان سعودی حفاظت میکنیم، من عاشق پادشاه هستم؛ ولی من خطاب به پادشاه گفتم ما از شما مراقبت میکنیم، شما بدون ما احتمالا بیشتر از دو هفته دوام نمیآورید اما باید پول بدهید...
🔸ترامپ (بعد از بمباران آرامکو): این حمله تهاجمی به عربستان بود، نه ما! به عربستان قول ندادیم که از آنها حفاظت میکنیم، باید بنشینیم و به راه حلی برسیم؛ این موضوع شامل پرداخت پول خواهد بود...
#گاو_شیرده
🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴مدیریت فاسد اصلاحات چه بر سر هپکو آورد؟
🔹در توضیح قصه پُرغصه خصوصیسازی احمقانه #هپکو_اراک همین بس که این کارخانه که قبل از شروع واگذاری سالانه ۲۰۰۰ دستگاه ماشینآلات راهسازی تولید میکرده، ۲۰ میلیارد سود خالص به خزانه واریز میکرده و انباری با حدود ۳۰۰۰ دستگاه محصول تولیدی داشته، الان انباری خالی دارد و ۵۸۰ میلیارد بدهی!
🔸شرکت #هپکو دو مرحله واگذاری شده و هردو بار، خریداران به بهایی بسیار ناچیزتر از قیمت واقعی مالک کارخانه شدهاند؛ خاصه مالک دوم که ابدا صلاحیت لازم را نداشته (۱۵۰میلیارد بدهی و معوقه وام داشته) و با بهای نقدی ۱۰میلیون و ۱۲فقره چک با تنفس دو ساله و پرداخت ۵ ساله صاحب شرکت شده است!
✍بیداری ملت
@bidariymelat
@bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید کودتای اقتصادی اصلاحطلبان با پوشش #خصوصی_سازی چه بلایی بر سر یکی از بزرگترین و سودآورترین کارخانههای کشور آورد
📌 چه کسی باور میکند #هپکو_اراک به عنوان تولید کننده ماشینآلات بزرگ راهسازی همچون لودر و بولدزر که دارنده جایزه طلایی کیفیت در رقابت با شرکتهای بینالمللی است و شرکتهای بزرگ یکی از افتخارات خود را همکاری با هپکو میدانستند، تنها با کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی واگذار و دچار تعطیلی و رکود شد؟
🔸 چه کسی باور میکند وقتی هیچ کجای دنیا نتوانستند پروژه شرکت چند ملیتی #زیمنس آلمان را انجام بدهند هپکو این کار را انجام داد و در باور شرکت #ولوو نمیگنجید در ایران شرکتی باشد که بتواند شاسی لودر تولید کند ( ویدیو را نگاه کنید تا حیرت کنید!)
🔹 جالب است بدانید ارزش سهام شرکت هپکو در سال ۸۶ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بوده اما تنها ۶۰ میلیارد تومان ارزش گذاری میشود!
✍بیداری ملت
@bidariymelat
@bidariymelat
اربعین حسینی.ppsx
5.62M
✳️ پاورپویونت جامع اربعین حسینی
📚کانال بانک پاورپوینت👇
@bankpowerpoint
✳️برای دوستان خودفورواردکنید.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاستهای کلی نظام قانونگذاری را ابلاغ کردند؛
سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفتها را گزارش نمایند
حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاستهای کلی نظام قانونگذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند: «سیاستها به قوای سهگانه ابلاغ شود. سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفتها را گزارش نمایند».
متن سیاستهای کلی نظام قانونگذاری مصوّب مقام معظم رهبری که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم شده است، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیاستهای کلی نظام قانونگذاری
١- توجه به موازین شرع به عنوان اصلیترین منشاء قانونگذاری در تنظیم و تصویب طرحها و لوایح قانونی.
۲- ارزیابی و پالایش قوانین و مقررات موجود کشور از حیث مغایرت با موازین شرعی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد سازوکار لازم برای تضمین اصل چهارم قانون اساسی.
٣- تعیین سازوکار مناسب برای عدم مغایرت مقررات با قانون اساسی.
۴- نظارت بر عدم مغایرت یا انطباق قوانین با سیاستهای کلی نظام با همکاری شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب قوانین لازم برای تحقق هریک از سیاستهای کلی نظام.
۵- تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات با ارائه تعریف روشن و مشخص از «قانون»، «آییننامه، تصویبنامه و بخشنامه موضوع اصل ۱۳۸»، «قانون آزمایشی و اساسنامه موضوع اصل ۸۵»، «برنامه و خط مشی دولت و تصمیمات موضوع اصل ۱۳۴»، «آراء وحدت رویه و ضوابط موضوع اصل ۱۶۱» و سایر مقررات و همچنین طبقهبندی و تعیین هرم سیاستها، قوانین و مقررات کشور بر اساس نص یا تفسیر اصول قانون اساسی حسب مورد، از طریق مجلس شورای اسلامی.
۶- تعیین حدود اختیارات مجلس در اصلاح لوایح با رعایت اهداف لایحه.
۷- تعیین محدوده اختیار مجلس در تصویب ساختار و مفاد بودجه سالانه کل کشور (پیشبینی درآمدها، هدفگذاریها، موارد هزینه و...) با تصویب قانون لازم و اصلاح آییننامه داخلی مجلس.
۸- تعیین وظایف دولت و مجلس در مورد تعداد وزرا و وظایف و اختیارات آنان، وظایف قانونی رئیس جمهور موضوع اصل ۶۰ و ۱۲۴ قانون اساسی و هر گونه ادغام، الحاق، انتزاع و ایجاد سازمانهای اداری، از طریق تصویب قانون.
۹-رعایت اصول قانونگذاری و قانوننویسی و تعیین سازوکار برای انطباق لوایح و طرحهای قانونی با تأکید بر:
- قابل اجرا بودن قانون و قابل سنجش بودن اجرای آن.
- معطوف بودن به نیازهای واقعی.
- شفافیت و عدم ابهام.
- استحکام در ادبیات و اصطلاحات حقوقی.
- بیان شناسه تخصصی هر یک از لوایح و طرحهای قانونی و علت پیشنهاد آن.
- ابتناء بر نظرات کارشناسی و ارزیابی تأثیر اجرای قانون.
- ثبات، نگاه بلندمدت و ملی.
- انسجام قوانین و عدم تغییر یا اصلاح ضمنی آنها بدون ذکر شناسه تخصصی.
- جلب مشارکت حداکثری مردم، ذینفعان و نهادهای قانونی مردمنهاد تخصصی و صنفی در فرآیند قانونگذاری.
- عدالت محوری در قوانین و اجتناب از تبعیض ناروا، عمومی بودن قانون و شمول و جامعیت آن و حتیالامکان پرهیز از استثناهای قانونی.
۱۰- تعیین عناوین قوانین جامع، تبویب، تنقیح و تعیین شناسه قوانین موجود کشور در طول برنامه ششم توسعه.
۱۱- تعیین ساز و کاری از سوی مجلس شورای اسلامی برای تشخیص قابلیت طرح در مجلس (موضوع اصل ۷۵ قانون اساسی) قبل از طرح و اعلام وصول.
۱۲- ضابطهمندسازی و تعیین نصاب بالا برای ارجاع به مجمع تشخیص مصلحت نظام در موارد تعارض مصوبه مجلس با نظر شورای نگهبان.
۱۳- بازنگری در مصوباتی که بر اساس مصلحت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است از حیث تعیین دوره اعتبار مصلحت.
۱۴- رعایت صلاحیت ذاتی قوای سه گانه در قوانین مربوط به تشکیل نهادهایی از قبیل شوراهای عالی؛ بازنگری در قوانین موجود این نهادها؛ پیشبینی ساز و کار کارآمد قانونی لازم برای تضمین عدم مغایرت مصوبات آنها با قوانین عادی.
۱۵- تعیین اولویتهای قانونگذاری با محوریت: گره گشایی از امور اجرایی کشور، اصول اجرانشده قانون اساسی، سند چشمانداز، سیاستهای کلی نظام، برنامه پنج ساله توسعه و مطالبات رهبری.
۱۶- رعایت تدابیر فرماندهی کل نیروهای مسلح در قانونگذاری برای نیروهای مسلح.
۱۷- ترویج و نهادینه سازی فرهنگ رعایت، تمکین و احترام به قانون و تبدیل آن به یک مطالبه عمومی.
@Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات رهبرانقلاب درباره زیارت اربعین
هزاران گام در راه است و دل مشتاق و حیران/ که چون ره میتوانم یافتن سوی درون من هم
🌍 eitaa.com/shakhes1 ایتا
🌍http://sapp.ir/shakhes.1 سروش