هدایت شده از KHAMENEI.IR
50.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران. ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 رهبر انقلاب: تجربه ۱۰ ساله را فراموش نکنیم/ مذاکره با تسلیم و تهدید مذاکره درستی نیست
🔹️ رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملّت ایران:
✏️ اگر چنانچه شما مذاکره کنید با طرف مقابل، آنچه را که او میخواهد قبول کنید که خب این تسلیم و ضعف کشور و نابود کردن شرف یک ملت است، آنی که با تهدید دارد حرف میزند با شما، اگر تهدید را قبول کردید اینجور است، اگر قبول نکردید میشویم مثل حالا، باز همان دعوا و همان.
✏️ بنابراین مذاکره مذاکرهی درستی نیست، تجربهها را فراموش نکنیم، این تجربهی این ۱۰ سال گذشته را فراموش نکنیم. ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
🖼 #بسته_خبری
🖥 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا برای مسئله هستهای و شاید مسائل دیگر بنبست محض است/ البته مذاکره برای رئیسجمهور فعلی آمریکا مفید است، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم و پای میز مذاکره کشاندم
🔹️ رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملّت ایران:
✏️ فعلاً، آنی که محل کلام ماست آمریکاست، حالا درباره اروپا مسئلهای نمیخواهم مطرح کنم. این طرف مقابل ما در همه چیز خُلف وعده میکند، در همه چیز دروغ میگوید، فریب اعمال میکند. وقت و بیوقت تهدید نظامی میکند، اگر دستشان برسد اشخاص را ترور میکنند، یا مراکز هستهای را بمباران میکنند.
✏️ با این طرف نمیشود مذاکره کرد، نمیشود با اطمینان و اعتماد نشست و حرف زد، و حرف شنید و قرار گذاشت. به نظر من مذاکرهی با آمریکا برای مسئلهی هستهای و شاید برای مسائل دیگر بنبست محض است، یعنی هیچ راه درستی وجود ندارد برای این دیگر.
✏️ بنبست محض است و فکر کنند، ببینند، درست کنند، و برای او البته مفید است، این مذاکره برای آن رئیسجمهور فعلی آمریکا آن مفید است، او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم، او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم. او در دنیا از این افتخارات میکند اما برای ما ضرر محض است و هیچ فایدهای برای ما ندارد. ۱۴۰۴/۰۷/۰۱
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
تصمیم نظام منهای امام!
برخی افراد بدون توجه به تذکارهای حکیمانه رهبری خر خودشان را میرانند
گاهی ممکن است توهم اجماعسازی هم داشته باشند
گاهی هم آرزوهای خام و اقدامات خسارتبار شان را به نام نظام فاکتور کنند
اما
تصمیم نظام منهای امام نه فایدهای دارد و نه عیار و اعتبار! درست مثل
برجام خسارتبار منهای خطوط قرمز رهبر!
هدایت شده از آیت الله سیفی مازندرانی
♨️آیت الله سیفی مازندرانی در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری:
اگر واقعا به دنبال وحدت هستید و مدام از وحدت دم می زنید وحدت حقیقی، تبعیت از ولی امر است؛ مذاکره با آمریکا فینفسه ذلتآفرین است
🔹حضرت آیت الله سیفی مازندرانی، طی سخنانی در درس تفسیر در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها)، توافق هستهای (برجام) را "از اساس نامشروع" خواندند و نسبت به خطرات ادامه مذاکرات با آمریکا هشدار دادند.
🔹ایشان با اشاره به اینکه در برجام نُه شرط تعیینشده از سوی رهبر معظم انقلاب نادیده گرفته شد، مشروعیت این پیمان را پس از اجراء نشدن شروط رهبری و خیانت ها و خلف وعد های طرف های مذاکره از منظر فقهی مردود دانستند.
🔹آیت الله سیفی مازندرانی تاکید کردند که وحدت حقیقی در جامعه به معنای تبعیت از سیاستها و خطمشیهای "ولی امر" است چرا که خداوند امر به اتحاد پیرامون حبل الله نمود و امروز رهبری معظم مصداق حبل الله است ؛ بنابراین هرگونه اتحادکه خلاف نظر ایشان شکل گیرد، فاقد ارزش اسلامی است.
🔹معظم له، مذاکره با طرف غربی را یک "تله" و اقدامی "ذلتآفرین" توصیف کردند و گفتند: «حتی اگر آنها با بخشی از حقوق هستهای موافقت کنند، این دستاورد را به عنوان یک امتیاز و اجازه از سوی خود به دنیا معرفی خواهند کرد و این به معنای مشروعیت بخشیدن به سلطه آنهاست.»
🔹ایشان راهکار اصلی را ترک میز مذاکره و تمرکز بر "تقویت درونی" و به تعبیر مقام معظم رهبری قوی شدن از جهات اقتصادی و فرهنگی و افزایش توانمندی دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دانستند.
🌐صفحات رسمی در فضای مجازی👇🏻
📱سایت | ایتا | بله | ویراستی
✅ @seyfimazandrani_com
هدایت شده از آیت الله سیفی مازندرانی
بیانات پیرامون مذاکرات و تبعیت از رهبری.mp3
زمان:
حجم:
5.2M
#مهم
💢آیت الله سیفی مازندرانی در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله):
اگر واقعا به دنبال وحدت هستید و مدام از وحدت دم می زنید وحدت حقیقی، تبعیت از ولی امر است؛ مذاکره با آمریکا فینفسه ذلتآفرین است
🎙صوت بیانات حضرت آیت الله سیفی مازندرانی
📖درس تفسیر قرآن کریم | حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
🌐صفحات رسمی در فضای مجازی👇🏻
📱سایت | ایتا | بله | ویراستی
✅ @seyfimazandrani_com
هدایت شده از کیهان آنلاین
🔰 سربازی برای نتانیاهو در پوشش مذاکره (۱)
👤 #سعدالله_زارعی
🔸ایران اکنون در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته است. این نقطه عطف در تنگنای دو سویه مخالف قرار دارد؛ یک سویه آن حفظ اصول و ارزشهایی است که از ایران ضعیف تحت سیطره، ایران قوی مستقل ساخته است و یک سویه آن رها کردن اصول و ارزشهایی است که ایران را به دورانی برمیگرداند که ملت برای رهایی آن، انقلاب اسلامی را به راه انداخت و از دل آن جمهوری اسلامی را پدید آورد. ملت ایران البته این نقطه عطف تاریخی را با استقامت خود به یک «فرصت تاریخی» تبدیل میکند کما اینکه تا این تاریخ نقاط عطف را به فرصتهای بزرگ تبدیل کرده است. فشارهایی که امروز از خارج و داخل به ایران وارد میشود تا از راه پرافتخاری که آمده است، بازگردد، بیش از فشارهایی که پیش از این و در دهههای گذشته با همین هدفگذاری به آن وارد شده، نیست.
🔸فراموش نکردهایم که در 31 شهریور 1359، ملت ایران در یک نقطه عطف تاریخی قرار گرفت و در حالی که امکانات امروز را نداشت، از آن فرصت و موقعیت بزرگی ساخت به گونهای که دهها سال پس از آن از نتایج مقاومت هوشمندانه خود بهره برد. آن روز دشمن در یک هجوم برقآسا، بخشهای اساسی قدرت نظامی ایران را زیر ضربه گرفت و به خود وعده داد که ظرف چند روز همه اهداف ضدایرانی خود را به دست میآورد اما همان دشمن ده سال بعد در نامهای که برای رئیسجمهور وقت ایران ارسال کرد، نوشت «اینک همه آنچه شما ـ ایران ـ میخواستید محقق شده است» این در حالی بود که در دوره جنگ، نیروهایی در داخل ایران و بعضاً در درون نظام سیاسی، ادامه مقاومت ایران را غیرممکن ارزیابی کرده و به «تجدیدنظر در راهبرد دفاعی خود» دعوت میکردند! در آن زمان، نهضت آزادی در حالی که از ابتدا هیچ کمکی به آزادسازی شهرهای اشغالشده ایران نکرده بود، و به تعبیر شهید سلیمانی پای یک نفر از آنان هم به جبهه نرسیده بود، نسخه تسلیم میپیچید. بعدها زمانی که آمریکا در سال 1369 با حجم بزرگی از نیروهای نظامی به عراق حمله کرد، عدهای در داخل، هراسافکنی نموده و نظام را به درس گرفتن از حمله آمریکا به عراق دعوت میکردند. این دسته هم از ابتدا اعتقادی به مقاومت در برابر آمریکا نداشت اما ملت ایران نه ترسید و نه عقب نشست. بعد در سالهای 1380 و 1382، در جریان جنگ آمریکا علیه افغانستان و عراق، عده دیگری از همان قماش و از داخل دولت و اطراف دولت نسخه تسلیم میپیچیدند در حالی که پیش از این وقایع هم اعتقادی به مقاومت نداشتند. این موارد تنها سه نقطه عطف تاریخی بودند که مردم ایران با استقامت خود، تهدیدات و ارعابها را به فرصتهای بزرگ تبدیل کردند و کشور را به مرتبهای رساندند که غربیها به زبان آمدند و گفتند هر تهدید و اغتشاش ناشی از تهدید یک فرصت بزرگ برای گسترش ایدهها و آرمانهای ایران است.
🔸جریان وادادهای که هیچگاه به مقاومت در برابر نظام سلطه اعتقاد نداشته و در عین حال در جایگاههای مهمی از نظام اسلامی رخنه کرده بود، در سال 1382 وارد مذاکره با قدرتهای غربی شد و آنکادره شدن در نظامات یکطرفه استکباری را بهعنوان تنها راه خارج شدن ایران از «شرایط ویژه» پذیرفت.
🔸نتیجه این رویکرد، 22 سال مذاکره و گفتوگو و امتیاز دادنهای پیدرپی بدون دستیابی به ادعای خارج کردن ایران از شرایط ویژه بود. در این فاصله تحریمهای ایران دائماً افزایش یافته و سختتر شد و دست آخر به تأسیسات هستهای ایران حمله نظامی شد. این جریان سازشکار آنقدر صداقت نداشت که به مردم ایران بگوید، مذاکره و توافق سرابی است که ورود به آن ایران را بیشتر در شرایط ویژه قرار میدهد. نظام جمهوری اسلامی بر مبنای پایبندی به ساختار و نتایج انتخاباتی به این جریان اجازه داد تا داعیه باطل خود را به محک تجربه بگذارد و راه عوام فریبی بسته شود و سبب اتحاد بیشتر مردم در برابر مطامع نظام سلطه گردد.
🔸ملت اینک این تجربه تلخ و خسارتبار را در اختیار دارد و در این مقطع تاریخی میداند که مذاکره با غرب نه تنها محدودیتهای اقتصادی و تهدیدات نظامی ـ امنیتی آن را کم نمیکند بلکه بر آن میافزاید. اما این جریان که هیچگاه با متن مردم ایران همدل و همراه نبوده است، ادعاهای دروغ دشمنان را بزک کرده و طرف مقصر را ملت ایران و اصول و ارزشهای آن معرفی مینماید. جالب این است که این جریان با پررویی تمام میگوید پذیرفتن تحمیلهای هستهای غرب کافی نیست باید به «تحمیلهای جامع» آن تن داد.
🔸این جریان در شرایطی که باید در دادگاههای جمهوری اسلامی تن به محاکمه و تحمل مجازاتهای سنگین بدهد، از نظام جمهوری اسلامی میخواهد بهطور مطلق تسلیم همه خواستههای غرب شود.
🔻ادامه دارد...
@Kayhan_Online