روزنه
حملات مجدد رژیم صهیونیستی به نبطیه 🔹خبرنگار الجزیره از وقوع حمله هوایی جدید رژیم اسرائیل به شهر نبط
حملات رژیم صهیونی
همزمان با امضای توافقنامه کذایی
فرصتی ست برای صاحبات خرد
که کشور را از تله محاسبات غلط
نجات دهند
طبعا با این روند
استمرار رفتوآمدهای دیپلماتیک
معقول نیست
و پیام بدی به دشمن منتقل میکند
ماجرا چیست که برخی حزباللهی ها از فهمیدن مخالفت علی الأصول با روند و محتوای توافقنامه کذایی، عاجز ماندهاند؟!
در تأویل و تفسیرهای پسینی شان هم مع الاسف همان خطای راهبردی در حال تکثیر و تکرار است!
ماجرا آن است که
وقتی ذهن صاف حزباللهی
به ویروس دیپلماسی
آلوده شود
دستگاه تحلیلی اش
از افق ولایت فاصله میگیرد
و این مصیبت است
وقت آن رسیده
که مسئولان محترم
در سطوح مختلف
از حلقه نامشاوران سیاستنابلد
خلاص شوند
تا بلکه از تله خطای محاسباتی
رهایی یابند و
با افق ولایت بیشتر تنظیم شوند
این مهمترین نصيحتي است که باید دلسوزانه به عزیزان تقدیم کرد
در ملامت و طعنه خیری نیست
علت آنکه رهبری معظم انقلاب اسلامی
اینگونه با صراحت لهجه
به بیان منویات شان میپردازند
از برکات #حضور_حماسی #امت_مبعوث_شده در #خیابان_انقلاب است!
رهبر سوم حفظهالله تعالی
عصاره دو امام مجاهد ماست
و البته همراه با اختصاصاتی که خدواند متعال برای راهبردی امت اسلامی در این دوران خاص به ایشان عنایت فرموده است
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
درخواست فرانسه از آمریکا برای پایان حملات اسرائیل به لبنان
🔹«ژان نوئل بارو» وزیر خارجه فرانسه از رئیس جمهور آمریکا درخواست کرد که رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به لبنان، تحت فشار قرار دهد.
🔹وی در گفتوگو با شبکه «فرانساینفو» توضیح داد: کار برای تشکیل یک کنفرانس بینالمللی برای حمایت از ارتش لبنان همچنان در حال انجام است.
@TasnimNews
اطلاعیههای مسئولان محترم بعد از پیام رهبردی رهبری معظم انقلاب اسلامی،
قابل تقدیر است
اما
در محتوای اطلاعیهها نشانهای از جبران خطای محاسباتی و بازگشت به افق ولایت نمیبینیم!
همه باید به این اطمینان برسند که خیر و برکت در همافق بودن با ولایت است
در این است که بعد از تقدیم نظر کارشناسی شان اگر پذیرفته نشد،
اصرار به همان نظر ناپذیرفتنی، ره به خطاست
صدالبته که همگان
از رهبری عزیزمان تا آحاد ملت مبعوث شده و امت حزبالله عزیز
همه و همه
حامی کارگزاران نظام هستند
اما مهمترین نشانه حمایت از آنان
دعوت شان به هم افق شدن با ولایت است
تفسیر عجیب عنصر رادیکال جریان آقای منتظری از توافقنامه کذایی!
برخی مفاد این تفاهم نیز تأملبرانگیز است. در بند دوم آمده است: «جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد میشوند به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند.»
اگر چنین اصلی مبنای روابط دو کشور باشد، ادامه شعارهای «مرگ بر آمریکا» یا اقداماتی مانند آتش زدن، لگدمال کردن و اهانت به پرچم آمریکا با روح این تفاهم سازگار نخواهد بود. حتی میتوان گفت کسانی که چنین اقداماتی انجام دهند، برخلاف سیاست رسمی اعلامشده کشور حرکت میکنند.
#بدون_شرح
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
دو حمله هوایی به البقاع در شرق لبنان
🔹الجزیره از دو حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک عین بورضای و حومه شهر بعلبک در منطقه البقاع در شرق لبنان خبر داد.
@TasnimNews
روزنه
دو حمله هوایی به البقاع در شرق لبنان 🔹الجزیره از دو حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک عین بورضای و حو
اینها همه از نتایج خطای تحلیل در امضای آن توافقنامه کذایی است ...
آن را که نپاید
دلبستگی نشاید
حالا کجایند آن توجیه نامه نویسان و ستایشگران توافقنامه؟
متنی که قبل از امضا
حین امضا
و بلافاصله بعد از امضا
نقض شد