تقسیم کار رژیم صهیونی و آمریکاییها در جنگ با جمهوری اسلامی ایران و مقاومت!
رژیم صهیونی در آرایش جنگی کامل علیه ما قرار دارد
در میانه بگومگوهای سیاسی داخلی، از دشمنان خبیث غافل نشویم
جنگ تحمیلی سوم از نظر رژیم صهیونی تمام نشده است
آنها فقط دنبال فرصت حمله اند
پس اینجا هم نباید غافل شویم
خدا کمک کند
و انشاءالله به زودی کار این خبیث ها را تمام کنیم
@rozaneebefarda
تیم رسانهای وابسته به خط تسلیمطلبی در میانه مباحثات جریان انقلابی
در پی تخریب مبانی انقلاب اسلامی و جایگاه رهبری اقدام کردهاند
آنان گمان کردهاند با یک پدیده موسمی سیاسی مواجه اند که
با شامورتی بازی و به قول رهبر شهید با شارلاتانیزم مطبوعاتی بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند!
اینبار کور خواندهاند
همه تحرکات خصمانه دشمن
و عناصر مرموز داخلی دشمن
و حتی تحرکات دوستان کمتوان تحلیلی، کاملا زیرنظر ملت مبعوث شده و امت حزبالله است
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توهین رئیس دولت تروریستی آمریکا به مردم ایران: ایرانیان بدوی هستند
«دونالد ترامپ» به آکسیوس:
🔹ایرانیها، مردم بسیار باهوشی هستند. آنها بهنوعی نابغههایی بدوی هستند، اما باهوشاند.
🔹آنها اسرائیل را نابود میکردند. اگر من نبودم اسرائیل امروز وجود نداشت.
@TasnimNews
هدایت شده از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
💢متن کامل بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تفاهمنامه با آمریکا
بسم الله الرحمن الرحیم
🔸اکنون که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) در بیانیهای روشنگرانه، صریح و بهدور از هرگونه ابهام و پیچیدگی سیاسی، دیدگاهها و رهنمودهای خود را درباره #تفاهمنامه میان رئیس جمهوران ایران و آمریکا تبیین فرمودهاند، اعلام میداریم که با حفظ وحدت و انسجام ملی در میدان خواهیم ماند و تا تحقق کامل اهداف نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، گامبهگام در مسیر فرامین و رهنمودهای امام جامعه حرکت خواهیم کرد.
🔹لازم است همگان بر مدار #ولایت حرکت کنند و با درک مقتضیات زمان و شناخت دقیق خط و نقشه دشمن، نظر، تحلیل و اقدام سیاسی خود را با رهنمودهای ولایت تنظیم نمایند. مردم مؤمن و انقلابی ایران، با صبر، بصیرت و روحیه انقلابی، همچنان #مطالبهگر خواهند بود و دشمن بدخواه و بدعهد را در موضع اتهام قرار خواهند داد. #دشمن_اصلی ملت ایران، #آمریکای_جنایتکار است و مردم ما در صحنه، هیچگاه خط دشمن را گم نخواهند کرد و آتش بر #جبهه_خودی نخواهند گشود.
🔸#حفظ_وحدت، هوشیاری و بصیرت، مطالبهای قاطع، صریح و روشن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله امام سیدمجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) است و امت اسلامی در این آزمون نیز به فضل الهی و با نصرت و امداد خداوند متعال، سربلند و پیروز خواهد شد.
🔹جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خداوند متعال را بر نعمت عظیم ولایت فقیه شاکر است و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، از همه دولتمردان و مسئولان انتظار دارد با جدیت در مسیر تحقق اهداف و ارزشهای اسلامی گام بردارند و با قاطعیت، دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام سازند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
🌐 jameehmodarresin.org/49806
🆔 @j_modarresin
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
🗒 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
اعترافات رئیسجمهور قاتل و جنایتکار آمریکا نشانگر پیامدهای بینالمللی سنگین تدابیر جنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زمینگیر کردن دشمن است
او برای قانع کردن مخالفان داخلی توافق مجبور به اعتراف شده است
در داخل کشور اما طیفی از سیاسیون و خواص، بجای تصور تایتانیک در حال غرق شدن، تصویری رؤیایی و شکستناپذیر از آمریکا داشتند و شاید هنوز هم دارند
الحمدلله رب العالمین
که به برکت خون مطهر رهبر عظیمالشأن شهیدمان اعلیاللهمقامهالشریف و شهدای امّت
ماهیت پوشالی آمریکای در حال افول
روشن شد
تیتر زیبای #روزنامه_کیهان پیرامون پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی
شنبه ۳۰ خرداد
🔹️در پیام بسیار مهمی اعلام شد
رهبر انقلاب: درباره یادداشت تفاهم علیالاصول نظر دیگری داشتم
هدایت شده از خبرگزاری رسا
آزمون قالیباف و شعام در صداقت با رهبر و ملت؛ بستن تنگه هرمز در صورت ادامه اشغال لبنان
حجت الاسلام والمسلمین حاج مهدی طائب هشدار داد که بقای توافق با آمریکا، در گرو پایبندی فوری به بند اول یعنی عقبنشینی رژیم صهیونی از لبنان است. وی تأکید کرد هرگونه تخلف، پاسخی جز بستن فوری تنگههرمز ندارد و این تنها راه جلوگیری از سقوط کوه خطر بر سر ملت ایران است.
استاد دروس خارج فقه حوزه علمیه قم امروز با صدور بیانیه ای با انتقاد از هرگونه خوشبینی به آمریکا، هشدار داد که توافق اخیر تنها زمانی ارزشمند است که با ضمانت عملی و واکنش فوری به نقض عهد همراه باشد و تاکید کرد: «وظیفه میدان ها مطالبه صد درصدی مفاد قرار داد است که اولین آن مساله لبنان است و امروز نه فردا، اگر رژیم اشغالگر آتش را قطع نکرد و بی درنگ مناطق را تخلیه نکرد، باید و حتما و بدون درنگ تنگه را بست».
وی با اشاره به آغاز مرحله اجرای توافق، محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده در معرض یک «آزمون الهی» توصیف و تأکید کرد «برادر عزیزمان آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره، بیش از همه امروز مورد آزمون الهی است که آیا به آنچه با قوت در سخنانش بیان می کرد، در عمل پایبند است و سرداری خود را ثابت می کند و در اولین گام با بستن تنگه، صداقت شعام در تعهد به حفظ حقوق را ثابت می کند و یا ...».
اکنون کوهی از خطر بالای سر ملت ایران است؛ یعنی عدم پایبندی آمریکا به تعهدش و بهره بردن از این قرار داد که اگر عمل نکند و ما در برابر بی عملی او، مانند برجام باشیم، این کوه که بر سر ما سایه افکنده، بر ما سقوط خواهد کرد.
@rasanewsagency
روزنه
آزمون قالیباف و شعام در صداقت با رهبر و ملت؛ بستن تنگه هرمز در صورت ادامه اشغال لبنان حجت الاسلام و
مردان ولایتمدار را در بزنگاههای امتحان باید شناخت
جناب حجتالاسلام والمسلمین طائب با این مواضع قاطع به همه توجیه نامه نویس ها درس ولایتمداری داد
متن کامل بیانیه حاجآقا مهدی را در ادامه بخوانید
👇
متن کامل بیانیه روشنگرانه حجتالاسلام والمسلمین مهدی طائب پیرامون توافقنامه و تاکید بر ضرورت ولایتداری عملی مسئولان
[صفحه 1 از 2]
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی: «وَإِذْ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّوا أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُمْ بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» (اعراف 171) و آن هنگام که کوه را از ریشه درآورده همانند سایه بانی بالای سرشان آوردیم به گونه ای که باورشان این بود که کوه بر آنها سقوط خواهد کرد؛ در این حال این پیام را به آنها دادیم که آنچه در کتاب بر شما به عنوان وظیفه و دستورات نازل شده با قوت بگیرید و دائما آن را یاد آوری کنید تا شاید پرهیزکار شوید.
پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله آقای سید مجتبی خامنه ای حفظه الله گویا ترجمه مانندی از این آیه شریفه است که وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران قرار می دهد.
تردیدی نیست آنچه بین ایران و آمریکا به عنوان مذاکرات و در نهایت به عنوان قرارداد و معاهده طرفینی امضا شد، تحت اشراف و اطلاع ایشان بود و آن را رهبری می کردند؛ چرا که ایشان رهبری منزوی و نا آشنا و یا بی خبر نبودند.
اصل اولی برای ایشان ناشی از تمامی تعالیم انبیا و اولیای دین، همان سخن امام راحل است که آمریکا شیطان بزرگ است و از او جز مکر و حیله بر نمی آید و ما موظف به شکستن همین شیطان و عبور از مکر و حیله و تزویر او هستیم. این اصل اساسی است که قرآن می فرماید «إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ». بنا بر این اگر بر اساس مبارزه با این موجود نابکار نبرد تا رفع کل فتنه است، اما اگر در ادامه و به در خواست این دشمن تقاضای آتش بس و گفتگو شد، پذیرش پیشنهاد او دو صورت دارد:
1 - بر اساس امید به او رفاقت و صلح وآشتی او و اینکه کنار آمدن با او و تن دادن به خواسته هایش مشکل ما را حل خواهد کرد و او دیگر دست از دشمنی با ما بر داشته، در کنار یکدیگر آسوده زندگی می کنیم.
2 - به دلیل دست برتری که در میدان نبرد یافته ایم و به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم ضمن جلوگیری از ورود خسارات بیشتر بر نفوس و امکانات، دشمن را وادار به عقب نشینی و شکست نماییم و در قرارداد، او را به اقداماتی متعدد و وادار نماییم که اگر انجام دهد، متضرر شده، خلاف استکبار او است و اگر انجام ندهد، زمینه سقوط و کاستن قدرت او در مقابله با حق است.
آنچه از بیانیه رهبر معظم انقلاب استفاده می شود این است که رهبر انقلاب از آغاز آتش بس بر شروع و ادامه و امضا نظارت دارند که مذاکرات از نوع اول نباشد؛ چرا که هم خلاف شرع و هم خلاف عقل و عقلا و هم غلط بودن آن به تجربه نه یکبار که بارها ثابت شده است. ایشان در متن بیانیه می فرمایند از باب تعهدی که رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت دادند و تصریح به قبول مسؤولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر نمودم؛ بلکه اگر قرار بر تداوم حرکت از نوع گفتگو باشد، باید از نوع دوم باشد که نه خلاف شرع است و نه خلاف عقل. اما تداوم حرکت بر اساس آن استحکام رای، ثبات قدم و بقای بر عهد نیاز دارد.
آنچه از قرار داد به عنوان چهارده بند آمده، در مجموع قرار دادی است از نوع دوم، که اگر دشمن به آن عمل کند، بساط او از منطقه جمع خواهد شد و دنیا با نقشه ای جدید مواجه می شود که کشور امام زمانی بر آن مسیطر است و اگر عمل نکند راه برای جمهوری اسلامی در مبارزه با این شیطان بازتر می شود و بیداری بیش از پیش ملت ها را موجب می شود. بنا بر این اکنون و پس از تایید مشروط رهبر معظم انقلاب، ما هستیم و میدان نبرد با شرایط جدید.
آنچه در این قرار داد آمده عمل گام به گام است؛ یعنی اگر هر یک را در زمان مقرر انجام ندهد، اقدام ایران متوقف می شود.
توقف اقدام ایران یعنی بازگشت به اقدامی که دشمن را مجبور به امضای قرارداد کرد؛ یعنی بستن تنگه و گرفتن گلوی او که بالاخره دشمن اقرار کرد که اگر تنگه باز نشود تا دو هفته دیگر در آمریکا فاجعه رخ خواهد داد و معلوم شد در نبرد اراده ها، ملت ایران به نصرت الهی دست برتر را دارد.
@rozaneebefarda