آمریکا اقیانوس نجاست است...
رژیم منحوس آمریکا مثل اقیانوس نجاست است
غسل تعمید سیاسی در آن
جز خباثت و نجاست در پی ندارد
صدالبته آلودگی برآمده از ندانم کاری، قابل تطهیر پسینی هست
با تغسیل در زمزم ولایت و کوثر امت مبعوث شده و نظرکرده ایران اسلامی
اقتضای سیاستورزی مومنانه آن است که رهیافتگان با بصیرت، ناجی غریق شوند؛ ملامت و طعنه و توهین در مرام مؤمنان نیست
بسنده کردن به آنهم، با رویه صاحبان عقل سلیم سازگار نیست
به خطاکار باید کوچه داد که به اردوگاه ولایت و امت بازگردد
بر سینه دشمنان و نامحرمان و نااهلان باید دست رد زد که پیشروی نکنند
سلاح امت حزبالله، #روشنگری بر اساس استدلال و مطالب متقن و #دادههای_آشکار است؛ الحمدلله دستمایه تحلیل صحیح و صریح هم کم نیست
در منطق دو امام مجاهد ما و رهبر معظم انقلاب ما، روشنگری بر افشاگری[که آنهم از اهلش و در وقتش ممکن است لازم باشد] ترجیح دارد؛ عموم امت حزبالله عزیز با این روش باید ادامه دهند
ما بر اساس منطق و سیره سیاسی ولایت، مسیر را ادامه خواهیم داد...
@rozaneebefarda
اما مواضع رئیسجمهور محترم!
فرمایشات اخیر ایشان حاوی نکاتی قابل تامل و روشنگرانه بود
در این جهت تشکر میشود
در عین حال در برخی فرازها ایشان به سمت ادبیات افشاگرانه رفت...
و حتی احتمال آشوب را در تریبون رسمی مطرح کرد!
این خط رسانهای و سیاسی از چنان جایگاهی هیچ پذیرفته نیست و تبعات خطیری دارد!
در مورد مخالفان توافق نیز
نتانیاهو و سلطنتطلبان را در کنار گروه سوم که نام نبرد، ذکر کرد!
این هم خیلی بد بود و البته حاوی اهانت به جمعیت میلیونی منتقدان و بلکه مخالفان این روند و آن متن کذایی!
صدالبته بعد از اجازه رهبری معظم انقلاب اسلامی(علیرغم مخالفت اولیه و اجازه بعد از تعهد رئیسجمهور و اجماع قریب به اتفاق در شعام)، ملت از مخالفت با اساس این رفتوآمدهای دیپلماتیک پرهیز کرده و اجتماع میلیونی امت جانفدا بر روند گفتگوهای سیاسی و تحقق همان متن توافقنامه و تحقق تعهدات دشمن و وعدههای مسئولان اجرایی، نظارت لحظه به لحظه دارند!
ملت از این لحظه از رئیسجمهور محترم توقع دارند که گزارش پیشرفتها در تحقق وعدهها را بدهند
سایر بحث های حاشیهای ره به جایی نمیبرد
@rozaneebefarda
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از وعده صادق
45.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ببینید|| تبیین ابعاد اقتصادی مدیریت ایران بر تنگه هرمز
#اختصاصی_وعده_صادق
✅ آیتالله نظری شاهرودی (عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ریاست مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل بیت(ع)) :
با اعمال مدیریت ایران بر تنگه هرمز، مقدار قابل توجهی مثلا حدود ده میلیارد دلار به درآمد غیرنفتی کشور ما اضافه میشود.
روزانه 120- 100 کشتی از تنگه هرمز عبور میکنند. حالا اگر روزانه به تعداد همین کشتیها از جانب کشورهای مختلف تقاضای ریال ایرانی داشته باشیم چه میشود؟
تا به حال خرید ریال ایرانی برای هیچ یک از کشورهای دنیا مهم نبود اما با مدیریت ایران بر این تنگه و دریافت ریال ایرانی از کشتیهای عبور کننده، ریال ایران مورد توجه و تقاضا قرار میگیرد و به همین نسبت به سلطه دلار ضربه وارد میشود.
#تبیین_پیامهای_رهبری
#مدیریت_تنگه_هرمز
#دلالتهای_اقتصادی_پیامهای_رهبری
#ارزش_ریال_ایرانی
#ضربه_به_سلطه_دلار
وعده صادق؛ گذری بر تاریخ تحولات جبهه مقاومت 🔻
ایتا | بله | آپارات | یوتیوب | سایت
🏴به مناسبت ششم محرم
آقای خامنهای! به روضه خوان ها بگویید دیگر روضه حضرت قاسم (علیه السلام) نخوانند
در یکی از روزهای سال ۱۳۶۲،زمانی که امام شهیدمان،رییس جمهور وقت، برای شرکت در مراسمی از ساختمان ریاست جمهوری،واقع در خیابان پاستور خارج میشدند،در مسیر حرکتش تا خودرو،متوجه سر و صدایی شدند که از همان نزدیکی شنیده میشد.
صدا از طرف محافظها بود که چندتایشان دور کسی حلقه زده بودند و چیزهایی میگفتند،صدای جیغ مانندی هم دائم فریاد میزد:«آقای رییس جمهور! آقای خامنهای!من باید شما را ببینم»
حضرتآقا از پاسداری که نزدیکش بود پرسیدند:«چی شده؟کیه این بنده خدا؟»پاسدار گفت:«نمیدانم حاج آقا! موندم چطور تا اینجا تونسته بیاد جلو»پاسدار که ظاهرا مسئول تیم محافظان بود،وقتی دید آقا خودشان به سمت سر و صدا به راه افتادهاند، سریع جلوی ایشان رفت و گفت: «حاج آقا شما وایستید،من میرم ببینم چه خبره»بعد هم با اشاره به دو همراهش، آنها را نزدیک حضرتآقا مستقر کرده و خودش به طرف شلوغی میرود.
کمتر از یک دقیقه طول کشید تا برگردد،و میگوید: «حاج آقا! یه بچه است،میگه از اردبیل کوبیده اومده اینجا و با شما کار واجب داره،بچهها میگن با عز و التماس خودشو رسونده تا اینجا،گفته فقط میخوام قیافه آقای خامنهای رو ببینم،حالا میگه میخوام باهاش حرف هم بزنم».
حضرتآقا میفرمایند:«بذار بیاد حرفش رو بزنه وقت هست».
لحظاتی بعد پسرکی ۱۲-۱۳ ساله از میان حلقه محافظان بیرون آمده و همراه با سرتیم محافظان،خودش را به حضرتآقا میرساند،صورت سرخ و سرما زدهاش خیس اشک بود،در میانه راه حضرتآقا دست چپش را دراز کرده و با صدای بلند میفرمایند:«سلام بابا جان!خوش آمدی»
شهید بالازاده با صدایی که از بغض و هیجان میلرزیده به لهجهٔ غلیظ آذری میگوید:«سلام آقا جان! حالتان خوب است؟»
حضرت آقا دست سرد و خشکه زدهٔ پسرک را در دست گرفته و میفرمایند: «سلام پسرم! حالت چطوره؟» پسر به جای جواب تنها سر تکان میدهد.
حضرتآقا از مکث طولانی پسرک میفهمند زبانش قفل شده، سرتیم محافظان میگوید: «اینم آقای خامنهای! بگو دیگر حرفت را» ناگهان حضرتآقا با زبان آذری سلیسی میفرمایند: «شما اسمت چیه پسرم؟»
شهید بالازاده که با شنیدن گویش مادریاش انگار جان گرفته بود،با هیجان و به ترکی میگوید: «آقاجان! من مرحمت هستم از اردبیل تنها اومدم تهران که شما را ببینم.»
حضرتآقا دست شهید بالازاده را رها کرده و دست روی شانه او گذاشته و میفرمایند:«افتخار دادی پسرم صفا آوردی چرا این قدر زحمت کشیدی؟ بچهٔ کجای اردبیل هستی؟»
شهید بالازاده که حالا کمی لبانش رنگ تبسم گرفته بود میگوید:«انگوت کندی آقا جان!»
حضرتآقا میپرسند:«از چای گرمی؟» شهید بالازاده انگار هم ولایتی پیدا کرده باشد زود میگوید: «بله آقاجان! من پسر حضرتقلی هستم».
حضرتآقا میفرمایند:«خدا پدر و مادرت رو برات حفظ کنه.»
شهید بالازاده میگوید:«آقا جان! من از ادربیل آمدم تا اینجا که یک خواهشی از شما بکنم.»
حضرتآقا عبایش را که از شانه راستش سر خوره بود درست کرده و میفرمایند:«بگو پسرم.چه خواهشی؟»
شهید بالازاده میگوید:آقا!خواهش میکنم به آقایان روحانی و مداحان دستور بدهید که دیگر روضه حضرت قاسم(ع)نخوانند!
حضرتآقا میفرمایند:چرا پسرم؟
شهید بالازاده به یک باره بغضش ترکیده و سرش را پایین انداخته و با کلماتی بریده بریده میگوید:«آقا جان! حضرت قاسم(ع)۱۳ساله بود که امام حسین(ع)به او اجازه داد برود در میدان و بجنگد،من هم ۱۳ سالهام ولی فرمانده سپاه اردبیل اجازه نمیدهد به جبهه بروم هر چه التماسش میکنم،میگوید ۱۳ سالهها را نمیفرستیم،اگر رفتن ۱۳ سالهها به جنگ بد است،پس این همه روضه حضرت قاسم(ع)را چرا میخوانند؟» و شانههای شهید بالازاده آشکارا میلرزد.
حضرت آقا دستشان را دوباره روی شانه شهید بالازاده گذاشته و میفرمایند:«پسرم!شما مگر درس و مدرسه نداری؟درس خواندن هم خودش یک جور جهاد است»شهید بالازاده هیچ چیز نمیگوید، فقط گریه میکند و این بار هق هق ضعیفی هم از گلویش به گوش میرسد.
حضرتآقا شهید بالازاده را جلو کشیده و در آغوش میگیرند و رو به سرتیم محافظانش کرده و میفرمایند: «آقای...!یک زحمتی بکش با آقای ملکوتی(امام جمعه وقت تبریز) تماس بگیر بگو فلانی گفت این آقا مرحمت رفیق ما است، هر کاری دارد راه بیاندازیدو هر کجا هم خودش خواست ببریدش، بعد هم یک ترتیبی بدهید برایش ماشین بگیرند تا برگردد اردبیل،نتیجه را هم به من بگویید»
حضرتآقا خم شده صورت خیس از اشک شهید بالازاده را بوسیده و میفرمایند: «ما را دعا کن، پسرم درس و مدرسه را هم فراموش نکن، سلام مرا به پدر و مادر و دوستانت در جبهه برسان»
پی نوشت
آقایان عزیز مسئول
نوجوانهای ما اینگونه در مقابل دشمن ایستادگی کردند!
منطق خشک و خشن خوارج
اصرار بر مذاکره با دشمن علیرغم اطلاع از مخالفت ولایت بود
لذا اگر بنا بر تطبیق تاریخ صدر اسلام باشد
منتقدان ناصح مذاکرات خسارتبار با دشمنان قطعا باید با امثال عمار و ابوذر مقایسه شوند که همزمان افشاگر دو خط مرموز موازی و مخالف با خط ولایت بودند؛
از یک سو با خط معاویه و عمروعاص درگیر بودند
از دیگر سو با خط خوارج
پس
ای بچههای نازنین عقب افتاده از تحولات و افق ولایت
بیایید زودتر برگردید به تنظیمات کارخانه خاستگاه خودتان که حزباللهی بودن است
ادای این غربزده ها و روشنفکرنماهای لیبرال را درنیاورید
خودتان باشید
تا هم نجات یابید
هم منشأ کژتابی برای مسئولان نشوید
دست از سر این تاریخ مظلوم صدر اسلام هم بردارید که گیر مشتی بیسواد بلاگر در حال تحریف یا تطبيقات نارواست!
🌹
@rozaneebefarda
مواضع خصمانه و گستاخانه رئیسجمهور جانی آمریکا
باید با اقدام بهنگام و موضعی قاطع و عزتمندانه پاسخ داده شود
بازهم توافقنامه نقض شد!
بند اول، یادداشت تفاهم ایران و آمریکا:
خودداری از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر...
@rozaneebefarda
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
⚠️ مراقبِ قصد شوم دشمن در «عملیات رسانهای» باشید
📝 یک مسیر دشمن، عملیات رسانهای او است که در این ایام بطور خاص با نشانهگیری ذهن و روان آحادی از مردم قصد خدشه در وحدت ملّی و به تبَع در امنیت ملی را دارد.| ۲۹/اسفند/۱۴۰۴
📲 @rahbar_enghelab_ir
نمایندگان سیاسی نظام اسلامی
در تله تذبذب رسانهای و عملیات روانی
دشمن خبیث نیفتند
مشروط کردن ادامه گفتگوها به عذرخواهی عنصر علیل المغز مثل ترامپ، بازدارندگی ندارد
یک توییت خرج می کند
ده دقیقه بعد از برگشت شما به میز
دوباره تهدید و توهین را شروع میکند