eitaa logo
روزنـہ‌ی آگاهـی
26.7هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
8.9هزار ویدیو
52 فایل
اینجا ، یک سنگـرِ رسانه‌ای و ما ، افـسـرانِ جـنـگِ نـرم #ڪپی‌آزاد • ادمین: @Moh774 • تبادل و تبـلیغات : ـ https://eitaa.com/joinchat/309461009C668c903e99 • - همسرداری : @hamsardari74 - سروش: Sapp.ir/rozaneyeagahi
مشاهده در ایتا
دانلود
💫بِسمِ الرَّحمنِ الرَّحيم💫 به اطلاع دوستان عزیز می‌رسانیم شروع کانال روزنه ی آگاهی به صورت رسمی از هفته آینده خواهد بود. و با موضوعات مختلف با شما همراه هستیم.☝️😊 📚موضوعات کانال روزنه ی آگاهی.🙈 :تغذیه سالم. : همسرداری و خانواده :اقتصاد و سیاست :فرهنگ و تربیت : ایران شناسی و ایران گردی : نقد ادیان و فرقه های انحرافی :مهدویت و امام شناسی خادم کانال روزنه ی آگاهی. لطفا با ما همراه باشید.🌹🌹 لینک کانال در https://eitaa.cam/rozaneyeagahi لینک کانال در https://Sapp.ir/rozaneyeagahi لینک کانال در https://t.me/rozaneyeagahi لطفا از این.کانال مفید حمایت کنید نگذارید منحل شود😔
هدایت شده از مـحـمـدღـانـے
کانال لینک کده مذهبی برای ثبت رایگان لینک گروه و کانال شما.😊 لطفا تبلیغات خود را به ما بسپارید🌹 لینک کانال ما👇👇 در سروش و ایتا @Linkkadeh_mazhabi
هدایت شده از  همسردارےღ خانواده
✅لینک کده مذهبی✅ ☑ثبت و تبلیغ رایگان لینک گروه و کانال شما. ☑لطفا تبلیغات خود را به ما بسپارید. کانال ما در و http://eitaa.com/Linkkadeh_mazhabi https://Sapp.ir/linkkadehsoorosh
💫 بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم💫 به اطلاع دوستان عزیز می‌رسانیم. شروع کانال روزنه ی آگاهی به صورت رسمی از هفته آینده خواهد بود. و با موضوعات مختلف با شما همراه هستیم.☝️😊 📚 موضوعات کانال روزنه ی آگاهی.🙈 : تغذیه سالم : همسرداری : اقتصاد(حمایت ازتولید تولید داخلی)و سیاست : فرهنگ و تربیت : ایران شناسی و ایران گردی : نقد ادیان و فرقه های انحرافی : مهدویت و امام شناسی خادم کانال روزنه ی آگاهی. لطفا با ما همراه باشید.🌹🌹 کانال ما در https://Sapp.ir/rozaneyeagahi گروه در https://Sapp.ir/joingroup/2nB9vRwZPF16SJKjx730eDwh کانال در https://eitaa.com/rozeneyeagahi بچه مذهبیا لطفا از این کانال حمایت کنید نگذارید منحل شود😔
حامد زمانی محمد رسول الله صلی الله و آل و سلم.mp3
4.04M
🎙حامد زمانی سالروز مبعث آخرین منجی راستین عالم بر پیروان و دوستداران ایشان مبارک باد🌹😍🌹 @rozaneyeagahi
☑️اگه اطلاعات کمی داری. ☑️اگه داخل هر بحثی نمتونی شرکت کنی. ☑️اگه میخوای همیشه در زمینه های ، ، ، ، ، شاخ باشی.بیا☝
✅ معرفی کالاهای ایرانی: ⭕️این پست حاوی کالاهای تولید ملی می باشد که مصرف زیادی در خانواده ها دارند، در کنار نام کالاها نام شرکت های سازنده ایرانی هم آورده شده تا مردم عزیزمان به هنگام انتخاب، آرم های ایرانی را بشناسند. البته لازم به توضیخ است که ممکن لیست کامل نباشد ولی نهایت سعی و تلاش ما صورت گرفته تا لیستی کامل ارائه شود. 1⃣لوازم التحریر : پاپکو، استایلیش، پلیکان، صفا : فکتیس، پارس مداد : پاپکو : ایام : سهند، پاپکو : پلیکان : پارس حساب آرم نوشت افزارهای اسلامی- ایرانی: آزاده، روشنا، فطرس، اعلايي، بچه‌هاي آسماني، پرسام، مهتاب، خليج فارس، رويش، يارمهدي، سروش، فاطمي، قاصدك، طرفه، ايام، هدهد، حديث نينوا، ايما، گلدسته، روح الله، اسپي كوه، ريحانه 2⃣خوراک : لویه، فدک : مریم، ساعی، الکا، ورامین،اویلا، ورینا ، نهان گل(نکته: : روغن هایی که مال کشت و صنعت بهشهر هست، مربوط به شرکت صافولای عربستانه.) : نوبر، شریعت،یسنا، گیل چای، آمارد صومعه سرا، فومنات(بسته ایرانیش...چون رنگ جعبه ها متفاوته و خارجی هم داره)، سحره لنگرود : بایودنت، فیدان 3⃣آرایشی_بهداشتی :سپید، پریمکس، آیری، لمس، آمو، اکتیو، تاژ : سپید، پوش، ارکید، پریمکس، برف، کف، داروگر، آیری، تارا، سافتلن : مریدنت، سیلورگیت، بس : آنیکا، برجیس : پرژک، سینره، اکتیو، صحت، شبنم، ایوان، سی گل، بس، فولیکا : داروگر، نسیم، پونه : پنبه ریز، پاتریکس 4⃣لوازم خانگی : واتر سیف(water safe) : احمد(شرکت کالای خانه) ، یزدگل : لیمون(صنعت سازان) : پلان - آپولون - غفاری : مرادی بلور: اسکار(oscar) : کریستال ایران(crystal) : پارس خزر، اسنوا، پاکشوما، شهاب ، صنام، نانیوا : نیوشا، سپاهان، پاکشوما، صنام : اسنوا،پارس خزر، صنام : پاکشوما :پارس خزر، جهان آوا، نانیوا :سایا، صنام : پاکشوما : پارس خزر : پاکشوما، اسنوا،مهراصل : آبسال، پارس، پاکشوما، دونار، ارج، جهان کار، سپهرالکتریک : بوتان، ارج، دونار، آزمون، ایران رادیاتور : اسنوا، پاکشوما، آبسال، موریس، کورال پاکشوما، کروپ پاکشوما : بیمکث،پویامکث،پادیسان، سینجر : کاوه،اصفهان،شوگا،صنعت سازان، نوری تازه،کریستال : جی سی سی، فونیکس، شوگا، اصفهان : پارس خزر : آدنیس، نیک کالا، مشهددوام،پارس، ارج، دونار : اخوان، پویامکث،درسا،بوتان،بیمکث،سینجر : ایکس ویژن، اسنوا، صنام، شهاب : ایکس ویژن : زرین، توس چینی، مقصود، تقدیس : آیروپال، پارس اوپال، جووانی مقصود، دسینی مقصود : آیرکس،صنعت سازان : ناب استیل، صنایع استیل ایران : پاتیلان : کارال، پاتیلان : پاتیلان : ظرف ایران، زرساب، رافیا : غفاری، پارس استیل : پاتیلان، تابان، ظرفیران، ترنج، زرساب، تین، عروس : الیت : ترنج : پارس استیل : پارس خزر : پارس خزر : دقت، تابا، اپولون، پلان، غفاری، سلیمانی : پارس خزر : زنجان : پارس خزر : صنعت سازان، زیباسازان، ناب استیل، نوین، پلاستیک کاشان، کالا پلاست، دنیاپلاستیک، اپادانا، ممتاز، پردیس ماهان ، پارس خزر، بهازکالا : چینی پرنس : پاکشوما، ابسال، اسنوا، سینور، ارج، پارس ، شهاب، صنام، دونار : میلادشرق، پاکشوما، فریدولین : لوفرا(عادل گاز)، بیمکث، پویامکث، الباگاز، آلتون، پیلوت، ارج، صنام، تهران سبحان، رزگاز،سینجر، پادیسان، عالیستان، گلین گاز : امرسان، فیلور ایرانی ، اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل، نیکسان، صنام،سینور،پاکشوما، ازمایش، دونار،سینجر،ارج،پارس، اطلس، آیسان : کاچیران (دربازکن): تاباالکتریک، سیماران : پارس خزر، : پارس خزر ، نانیوا : پارس خزر : پارس خزر ، نانیوا : پارس خزر : پارس خزر : سایا : پارس خزر، نانیوا : پاسارگاد : وگال ، رویا ، خوشخواب ، تن آسای ، ویستر : چرم آوا : پارس شهاب 5⃣لوازم الکترونیکی : جی ال ایکس، دیمو : جی ال ایکس #اسپیکر: فراسو : گرین
چرا کالای ایرانی بخریم؟ حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشور محسوب می شود و اگر کالاهای تولیدی کشور توسط مردم حاضر در همان اقتصاد خریداری نشود نباید انتظار داشت سایر ملل آن را بخرند. مردم در انجام بسیاری از سیاست‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، نقش عمده و در برخی از سیاست‌ها، اصلی‌ترین نقش را ایفا می کنند. بعنوان نمونه در سیاست حمایت از تولید ملی مهمترین نقش را دارند. استفاده از تولیدات داخلی به جای محصولات خارجی باعث کاهش بیکاری، اشتغال زایی و مهم تر از همه باعث پویایی اقتصاد کشور می شود. حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشور محسوب می شود. اگر کالاهای تولیدی کشور توسط مردم حاضر در همان اقتصاد خریداری نشود نباید انتظار داشت سایر ملل آن را بخرند. نهادینه شدن حمایت از تولید ملی در خانواده ها نیازمند برنامه ریزی دقیق است و در این زمینه باید تلاش شود که محصولات داخلی با کیفیت مطلوب تولید شوند و پاسخگوی نیازهای جامعه باشند. در این راستا اگر تولیدکنندگان ما کالای مناسب با نیازهای مشتری تولید نکنند نباید انتظار تقاضا برای کالاهایشان را داشته باشند. اگر تولیدکنندگان ما میخواهند سهم بازار مناسبی را به خود اختصاص دهند باید برندسازی نمایند. همواره یک طرف اجرای سیاست‌های دولتی، در ابعاد مختلف، بُعد مردمی اجتماع و اقتصاد است. سیاست اقتصاد مقاومتی و تحقق جایگاه مردم در اقتصاد نیز از این قاعده مستثنا نیست و مطابق با تأکید مقام معظم رهبری در سخنرانی شعار امسال، مردم نیز نقش و وظیفه‌‌ای اساسی در این امر دارند. ایشان می فرمایند: ” این تفاخر غلطى است که ما مارک‌هاى خارجى را در پوشاکمان، در وسایل منزلمان، در مبلمانمان، در امور روزمره‌مان، در خوراکى‌هایمان ترجیح بدهیم به مارک‌هاى داخلى؛ در حالى که تولید داخلى در خیلى از موارد بسیار بهتر است. تولید داخلى مهم است. ببینید کارگر ایرانى چه تولید کرده است، سرمایه‌دار ایرانى چه سرمایه‌گذارى کرده است. در زمینه‌ى مصرف، عمده‌ى کار دست مردم است که این بخشى از اصلاح الگوى مصرف است که من دو سال قبل اینجا به ملت ایران عرض کردم و بخشى از جهاد اقتصادى است که سال گذشته عرض کردم. تولید ملى مهم است. این را باید هدف قرار بدهند.» معظم له هم چنین می فرماید: « ما باید عادت کنیم، براى خودمان فرهنگ کنیم، بر خودمان فریضه بدانیم که مشابه داخلى کالاها را مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجى به جد پرهیز کنیم؛ چه در زمینه‌هاى مصارف روزمره و چه در زمینه ‌‌هاى عمده‌تر و مهمتر.» نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری نشان‌ از نقش بالای مردم در حمایت از تولید ملی و گسترش میزان این تولیدات دارد. مردم مصرف‌کننده‌ی این محصولات هستند و نیمی از بار حمایت از تولید ملی بر دوش مصرف‌کنندگان است که عموم مردم را تشکیل می‌دهد. عزم ملت که نباشد نه اقتصاد ساخته می شود و نه فرهنگ بازسازی می شود. مهم‌ترین معضل فرهنگی در جامعه ما تصور غلط کیفیت بالاتر کالای خارجی است ، پدیده‌ای که مانند بسیاری از مسائل فرهنگی دیگر علاوه بر ریشه‌ تاریخی با ابزار قوی رسانه و تبلیغات گسترده‌ کالاهای خارجی در ذهن و فکر اغلب مردم جای گرفته‌است. این همان چیزی است که مقام معظم رهبری از آن به «آفت اجتماعی» تعبیر می‌کنند. آفتی که ریشه در دوران طاغوت و گذشته دارد، با این تفاوت که کشور ما در آن دوران به طور کامل وابسته به قدرت‌های شرق وغرب بود و فاقد هر گونه تولید در داخل بودیم ، اما امروز گرایش به مصرف کالای خارجی و تفاخر به برند‌های معروف، با وجود تولیدات مطلوب داخلی، یک بیماری و آفت است که باید به فکر درمان آن بود. دشمن حوزه اقتصاد و فرهنگ را بعنوان دونقطه ضعف ما شناسایی کرد و از آنجا به ما ضربه زد. اگر این تحریم ها تا حدودی اثر گذاشت باید گفت که بخشی از این مسئله به ضعف خود ما برمیگردد. رهبری سالهاست که فرموده اند باید اقتصاد کشور از وابستگی نفتی کاهش یابد اما در این خصوص آیا واقعاً اقدام اساسی انجام شده است. هر کالایی که از یک جامعه یا فرهنگ به جامعه‌ای دیگر صادر میشود، بخشی از فرهنگ جامعه مبدأ را با خود به جامعه مقصد منتقل می‌کند و چه بسا علت اصلی صدور کالا به جامعه مقصد، انتقال همین فرهنگ جدید باشد، چرا که فرهنگ‌، زیربنای اصلی هر جامعه را تشکیل میدهد . بی تردید یکی از مهم‌ترین دلایل تأکید همیشگی مقام معظم رهبری بر مصرف تولیدات داخلی، تأثیر فرهنگی کالاهای تازه وارد خارجی است که در کنار آثار سوء بر اقتصاد، کند شدن چرخه‌ تولید داخل و از رونق افتادن بازار کسب و کار برای مردم کشورمان، چالشی دیگر را به همراه دارد.
بسیاری از کالاهای وارداتی بر مبنای نیاز جامعه‌ ایران ، طراحی و تولید نشده اند، بلکه هدف از تولید چنین کالاهایی، ایجاد«نیازهای کاذب» در مصرف‌کننده است که بخش عمده‌ای از درآمد خانواده‌ ایرانی را به خود اختصاص داده و فرصت را از تولید کننده و کارگر ایرانی می‌گیرد. این نیاز کاذب به کالاهای لوکس خارجی از طبقات ثروتمند جامعه یعنی طبقه‌ هدف آغاز شده ، سپس به کمک وسایل ارتباط جمعی، رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی مانند ماهواره و اینترنت، کم‌کم طبقات متوسط و کم درآمد جامعه نیز برای تهیه‌ کالایی که در گذشته‌ای نه چندان دور هیچ جایگاهی برایشان نداشت رغبت نشان می‌دهند و در صورت توفیق نیافتن برای تهیه‌ چنین کالایی، دچار احساس تبعیض در جامعه خواهند شد که تبعات اجتماعی فراوانی برجای می‌گذارد. در حقیقت این کالاها ، فرهنگ غرب را در بسته‌بندی جدید برای تمام اقشار جامعه سوغات آورده است، چه آنهایی که قدرت خرید و استفاده از آن‌را دارند و چه آنهایی که توسط رسانه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و حتی روستا و جاده ها، بروشورهای تبلیغاتی یا دنیای اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای تصویری فراتر از آن کالا را در ذهن خود می‌پرورانند. در این راستا رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند در زندگی ایده آل به نمایش درآمده در تلویزیون، اثری از کالای ایرانی دیده نمی شود.رسانه‌ملی در ایجاد «اعتماد ملی» برای اقبال به سمت کالاهای ایرانی بسیار تاثیر گذار است. صدا و سیما می‌تواند با ساخت برنامه‌های مناسب، آگاهی مردم نسبت به کالاهای تولید داخل را بالا ببرد. اگر مردم بدانند با حمایت از تولید داخلی بسیاری از مشکلات جامعه مانند بیکاری حل خواهد شد و توسعه و پیشرفت علم و فن آوری سرعت بیشتری خواهد گرفت، قطعاً به سمت حمایت از تولید ملی حرکت می‌کنند. کیفیت خوب کالای ایرانی باید در باور مردم وکودکان جا بیفتد و از همان دوران کودکی به افراد آموزش های لازم داده شود تا بر اساس واقعیت‌ها و کیفیتی که می بینند، انتخاب کنند نه اینکه در برابر معروفیت یک مارک خارجی مغلوب شوند. در این صورت کودکان از والدین خود می‌خواهند به جای تهیه‌ لوازم تحریر با تصویر خارجی مثل «بت من و مرد عنکبوتی» ، برایشان لوازم تحریر با معرفی فرهنگ ایرانی ، اسلامی بخرند.
💫 بسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم💫 در کانال روزنه ی آگاهی با موضوعات مختلف با شما همراه هستیم. 📚 موضوعات : تغذیه سالم ، خانواده و همسرداری ، اقتصاد (حمایت از تولید داخلی) ، سیاست ، فرهنگ و تربیت ، ایران شناسی و ایران گردی ، نقد ادیان و فرقه های انحرافی ، مهدویت ، امام شناسی و ....... لطفا با ما همراه باشید.🌹🌹 کانال در سروش : https://Sapp.ir/rozaneyeagahi گروه در سروش : https://Sapp.ir/joingroup/2nB9vRwZPF16SJKjx730eDwh کانال در ایتا : https://eitaa.com/rozeneyeagahi صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/rozaneyeagahi/
تغذیه سالم و ده فرمان غذایی تغذیه سالم در عمل کار دشواری است. این سختی، بیشتر مربوط به کنار گذاشتن عادت های کهنه و شیوه تغذیه نادرست است. تغذیه سالم به معنای صرف نظر کردن از خوردنی های دوست داشتنی و لذیذ نیست. اصل مطلب، رعایت حد و مرز در خوراک است. 1- متنوع بخوریم. 2- در روز چندین بار و به اندازه کافی نان و غلات بخوریم. 3- در مورد سبزیجات اصل پنج بار در روز را فراموش نکنیم. مصرف پنج بار میوه و سبزیجات در روز ایده ال است. بهتر است این محصولات به شکل تازه مصرف شوند یا خیلی کم پخته شده باشند. یک بار از این پنج بار را آب میوه مصرف کنیم. 4- روزانه به اندازه کافی لبنیات و حداقل یک بار در هفته ماهی بخوریم. گوشت و تخم مرغ به اندازه کافی مصرف کنیم. گوشت به خاطر درصد زیاد آهن و ویتامین های B1 و B6 و B12 اهمیت دارد. مصرف 300 تا 600 گرم در هفته کافیست. 5- چربی کمی مصرف کنیم. 6- در مصرف قند و شکر و نمک صرفه جویی کنیم. 7- به اندازه کافی آب بنوشیم. برای افراد بالغ مصرف حداقـل 5/1 لیتر آب پیشنهاد می شود. 8- خوشمزه و سالم غذا بپزیم. کوتاه بپزیم. با آب کم، چربی کم و حرارت کم بپزیم. 9- آهسته بخوریم و لذت ببریم. 10- به طورمرتب، خود را وزن کنیم و پُر تحرک باشیم.
جاذبه های گردشگری ایران در بهار دشت دریاسر، مازندران منطقه تنکابن در غرب استان مازندران یکی از آن مکان هایی است که حتما باید به آن سر بزنید و از آن دیدن کنید مخصوصا دشت دریاسر را که به بهشت اردیبهشت ایران معروف است. این دشت یکی از خیره کننده ترین منطقه های ایران است. در فصل بهار این دشت تن پوشی سراسر زرد رنگ به تن می کند و زیبایی بی بدیلی را به نمایش می گذارد. در کف این دشت، ده چشمه وجود دارد و یکی از دلایل سرسبزی این دشت هم وجود این چشمه ها است، به طوری که در فصل بهار که آب چشمه ها زیاد است نمی توان جای خشک در کف دشت پیدا کرد. آدرس: مازندران، تنکابن، جاده دو هزار،دو راهی امامزاده قاسم آبشار آسیاب خرابه، مرز ایران و جمهوری آذربایجان یکی از مکان های دیدنی که به آبشار محصور در میان درختان انجیر است که در شهرستان جلفا در استان آذربایجان شرقی نیز قرار دارد. سطح این آبشار را خزه ها و گیاهان رونده ی آبی رنگ پوشانده است و منظره چشم نوازی را برای تماشا پدیده آورده است. این آسیاب آبی، آسیاب خرابه ای است که سال ها پیش مورد استفاده قرار می گرفته است اما هم اکنون به دلیل این که قسمت هایی از آن تخریب شده است کاربرد چندانی ندارد. ارتفاع آسیاب ۱۰ متر و مساحت محوطه پایینی آن ۲۰۰ متر مربع است. هوای مطبوع و منظره های سرسبز و دیدنی از جمله ویژگی هایی است که شما را به این منطقه می کشاند. شاید برای تان جالب باشد بدانید که این منطقه توسط درختان اجیر با فرم های مختلف محصور شده است. آدرس: ۲۷ کیلومتری هادی‌شهر و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان شهرستان محلات، استان مرکزی شهرستان محلات که مشهور به هلند ایران شده است و آن را با نام های شهر گل یا پایتخت گل در ایران می شناسند. این شهر در فصل بهار و به خصوص در ماه اردیبهشت به نقطه ی اوج خود می رسد. در این شهرستان دهکده گلی وجود دارد که به نوعی هیجان انگیز ترین قسمت سفر به محلات خواهد بود. در این دهکده می توانید انواع کاکتوس ها، گل و گیاهان خانگی و گیاهان زینتی را تهیه کنید. علاوه بر این دهکده گل که می تواند بهترین گزینه برای سفرتان باشد و حسابی شما را حیرت زده خواهد کرد، در این شهرستان غارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها هم دیدن کنید. از همین رو شهرستان محلات یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در کشور ایران به شمار می آید. آدرس: استان مرکزی، جاده دلیجان، محلات شهر شیراز شیراز از جمله شهرهایی است که در تمام اوقات سال بهترین مکان برای گردشگری به شمار می رود، اما فصل بهار این شهر به نقطه اوج خود می رسد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار در ایران به شمار می رود.به طوری که وقتی شما به آن سفر می کنید دوست ندارید که به شهر خود بازگردید. بوی بهار نارنج های تازه تمام سطح شهر را فرا می گیرد و ذره دره طمع فصل بهار را به شما منتقل می کند. وقتی در باغ های سرسبز شیراز در اردیبهشت قدم می زنید تازه معنی زندگی را می فهمید، باغ های شیراز، تکه هایی کوچک از بهشت هستند که حتما به شما پیشنهاد می کنیم آن ها را در ماه اردیبهشت ببینید. چشمه های آب گرم، سرعین دیگر جاذبه ی گردشگری که در فصل بهار می توانید به آن بروید و جزء بهترین مقاصد گردشگری در فصل بهار به شمار می رود در استان اردبیل قرار دارد. این جاذبه چشمه های آب گرمی است که سبب شهرت این شهر در ایران و حتی جهان شده است. چشمه های آب گرم طبیعی سرعین از کوه های سبلان سرچشمه می گیرند و سبب شده اند تا این شهر به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای سفر به خصوص در فصل بهار به شمار بیاید. سعی کنید در ماه اردیبهشت حتما به این شهر بروید.
🌹🌹حلول ماه شعبان مبارک.🌹🌹 🍃🕊اللهم عجل لولیک الفرج🕊🍃 @rozaneyeagahi