eitaa logo
•| روضه خون |•
4.2هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
102 ویدیو
5 فایل
.....آیا شدہ از شدت دلتنگی و غصه.... هی بغض کنی،گریه کنی،شعر بخوانے!؟ . . . «اینجا همه چیز دلنشین است» ‌. . در پیام‌رسان بله: http://ble.ir/join/ZGFjY2FkMT . .
مشاهده در ایتا
دانلود
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ یا کاشف الزَّفَرات ای برطرف کننده‌ی آه‌های بلند .. «دعای عبرات» @Rozekhon
«غرضم وصل تو باشد؛ چه تو آيی، چه من آيم»
‌ أفضَلُ الأعمالِ في هذا الشَّهرِ الوَرَعُ عن مَحارِمِ‏ اللّه عزوجل برترين كارها در اين ماه [ رمضان ] خويشتندارى از حرامهاى خداوند عزوجل است. «إمالی الصدوق ـ جلد ۴ ـ صفحه ۸۴» @Rozekhon
‌ هنگام تولد در گوشمان اذان می‌گویند ولی نمازی نمی‌خوانند! هنگام مرگ برایمان نماز می‌خوانند بدون اذان! اذان هنگام تولد برای نمازی است که هنگام مرگ میخوانند چقدر کوتاهست این زندگی! @Rozekhon
‌ آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد! در میان خانه، گم کردیم صاحبخانه را @Rozekhon
‌ قال الصادق علیه‌السلام: «السُّجُودُ عَلى تُربَةِ الحُسَینِ‌ علیه السلام یَخرُقُ الحُجُبَ السَّبعْ» «سجده بر تربت امام حسین علیه‌السلام حجاب‌هاى هفت‌گانه را برطرف می‌کند.» «بحار الأنوار، ج ۹۹،ص ۱۹۵» @Rozekhon
[ بیا تا دل نمرده، یادم بده پروازو .. ]
‌ تنهایی و‌ خلوت نعمتی بود که خدا از بشرِ معاصر گرفت؛ بشرِ امروز در جلوت تعریف شده است «آقا سید مرتضی آوینی» @Rozekhon
@Rozekhon دستم به جدایی برسد ، رحم ندارم بد شد "گذرِ پوست به دبّاغ نیفتاد"
[ @Rozekhon ]4_5787347579570227976.mp3
زمان: حجم: 15.8M
‌این دل مرده روهم یه لطفی کن بنویس میون کشته مرده‌هات .. @Rozekhon
یکی از گمشده‌های روزگارِ ما تعادل و توازن است. کجاست انسانی که به اندازه بخورد، به اندازه بیاشامد، به اندازه ببیند، به اندازه بخندد و ... کجاست انسانی که به اندازه باشد؟ آیا واقعا انسان اینهمه به سرگرمی، اینهمه به تنوع در خوراک و پوشاک اینهمه به تکثر در همه چیز نیاز دارد؟ اندازه اینها کجاست‌؟ به گمانم یکی از حکمت های روزه بازگشت به تعادل است. انسان روزه‌دار کم کم در می‌یابد انقدر‌ها هم به غذاهای رنگارنگ و لذتهای گوناگون نیاز ندارد روزه تمرین به اندازه زیستن است. @Rozekhon