در شهر تو هر چیز دهد مزه باده ..
انگورِ رطب یا که همین چایی ساده
@Rozekhon
خوش به حال کسایی که
خلوتی دارن و تو کنج خلوتشون
این صوتارو گوش میکنند و
انس میگیرن با امامِشون
با تنها کسی که
میفهمتشون!
هر چه ما شوخی شوخی انجام دادیم
جدی جدی نوشته بودند ..
[ سه دقیقه در قیامت ]
@Rozekhon
اگر در مملکتی هستی
که تمامش تاریک است
این نشان میدهد تو
یک کبریت هم روشن
نکردهای
«مرحوم علیصفایی»
@Rozekhon