امنترین نقطۀ داستانگویی
کارهای کلاسیک تحلیل شخصیت قرن نوزدهمی دارد. مستقیم قید و صفت را برای شخصیت به کار میبرد. درصورتی که در داستاننویسی جدید باید نشان بدهیم. یک کارکرد تصویری و یک خط دیالوگ. درصورتی که اگر برشها طولانی و بلند شود امکان تصویری گفتن نیست و ناچاریم گزارشی بگوییم.
امنترین جایی که در داستاننویسی وجود دارد و بیشترین جایی که میتوانید داستان بگویید تصویر است.
تصویر، دیالوگ و روایت از عناصر داستان است. تصویر و دیالوگ از امنترین بخشهای داستان است.
#حمیدرضامنایی
#دوره_آل_جلال
@ANARSTORY