پند هاي بازاریابی 1:قانون رهبری: اول بودن بهتر از برتر بودن است. 2:قانون طبقه: اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید. 3:قانون ذهن: وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است. 4:قانون تصورات: بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است. 5:قانون توجه: اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است. 6:قانون انحصار: دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند. 7:قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید. 8:قانون مسابقه دو نفره: در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود. 9:قانون عکس: اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند. 10:قانون تقسیم: در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود. 11:قانون چشم انداز: آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود. 12:قانون توسعه خط: فشار غیر قابل مقاومتي برای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد. 13:قانون قربانی: برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بده برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد. 15:قانون صداقت: هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد. 16:قانون حرکت جسورانه: در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند. 17:قانون غیر قابل پیش بینی بودن: اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید. 18:قانون موفقیت: موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد. 19:قانون شکست: باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت. 20:قانون سر و صدا: شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود. 21:قانون شدت: برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند. 22:قانون منابع: بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد https://eitaa.com/Bayynat