🏷 چالش 2️⃣
چهارچوب روابط عاطفی معلم با دانش آموزان
✍️ گاهی برخی چالش ها و موضوعات، بر روی خیلی مسائل دیگر اثر گذار است، مثل همین موضوع بالا 👆👆
🔰 جذب دانش آموزان، هدایت پذیری آنها در مسائل آموزشی و تربیتی، وابستگی معلم و دانش آموزان، انحرافات اخلاقی و ... از مسائل مرتبط با این موضوع است.
👤👤 این دو نمونه از معلم ها را ببینید 👇
👤من خیلی به بچه ها رو نمی دهم. اگر معلم به دانش آموزان لبخند بزند، دیگر نمی تواند کلاس را جمع کند.
👤 ولی دانش آموزان کلاس من، با اسم کوچک من را صدا می زنند. آنها من را رفیق خود می دانند نه معلم.
❓❓ شما کدام یک را می پسندید❔❓
⁉️ چه چهارچوبی را برای
روابط عاطفی بین معلم و دانش آموزانش قبول دارید.
⁉️ تفاوت نیازهای دانش آموزان، جنسیت آنها چه مقدار در این چهارچوب دهی دخیل است.
🔰 می توانید این چالش و سؤال را در اختیار معلم های بزرگوار قرار دهید تا پاسخ خود را برای ما ارسال نمایند.
🔰 خوشحال می شویم نظرات شما را نوش جان کنیم.
🌐
@m_bakhtiyari0912
نظرات و پیشنهادات شما در یک کتابچه محتوایی جمع آوری و در معرض دیگر مدارس و دغدغه مندان امر تعلیم و تربیت قرار می گیرد.
#جشنواره_در_مدار_معلمی
#معلم_مربی
#سازمان_مدارس_صدرا
💠دبیرخانه جشنواره
«در مدار معلمی» - معاونت طرح و برنامه سازمان مدارس صدرا💠