💠مهم‌ترین کار در هفته رو برای خودتون مشخص کنید. اولویت های فهرست خود را مشخص کنید. این سوال را از خود بپرسید: «اگر فقط بتوانم یکی از کارهای این فهرست را انجام دهم، کدام فعالیت از همه مهم‌تر و بیشترین ارزش را برای من دارد؟ » پاسخ این سوال هرچه هست، ۷ فعالیت مهم به ‌ترتیب اولویت هایتان را کنار آن بنویسید.( 1، 2 و 3 و..) هرچه در برنامه‌ریزی فعالیت‌‌ها دقیق‌تر باشید، کارهای بیشتری را در زمان کمتری به انجام می‌رسانید. هر یک دقیقه‌ای که صرف برنامه‌ریزی می‌شود، باعث صرفه‌جویی ۱۰۰ دقیقه‌ای در فعالیت‌های اجرایی است، بدین معنی که با برنامه‌ریزی پیشاپیش روزها، هفته‌ها و ماه‌ها، ۱۰۰۰ درصد بازگشت سرمایه زمانی دارید. @aeenejan eitaa.com/aeenejan