🎯اهداف را واضح با همکاران خود در میان بگذارید
در مطالعات جهانی آمده ۶۳ درصد کارمندان در یک دوره زمانی مشخص، گزارش دادند که وقت خود را در کار هدر می دهند زیرا آنها آگاه نبودند چه کاری در الویت هست یا نیست. به عنوان یک مدیر وظیفه شما این است که با اعضای تیم خود برای مشخص کردن اهداف خود صحبت کنید و بعد از مدتی با سرکشی به کار آنها اطمینان حاصل شود که همه دقیقا می دانند آن اهداف چه هستند، اولویت نسبی آن ها چیست و نقش تیم در رسیدن به آن ها چگونه است، شما با این عمل انگیزه کاری را نیز در آنها افزایش خواهید داد.
#مدیریت_انگیزه
@aeenejan
eitaa.com/aeenejan