طراحی کاراکتر فانتزی بهتر است انعطاف پذیر باشد و اگر قرار است شخصیت شما به یک مدل متحرک تبدیل شود، از ابتدا می بایست زوایای مختلف و جهت هایی که حرکت می کند، در نظر گرفته شود.
نام تجاری دائما در حال تغییر و سازگاری با زمینه های تجاری و اجتماعی جدید است، بنابراین هر کاراکتری که برای استفاده تجاری طراحی شده باشد، باید برای انطباق با این تغییر به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد.
شخصیتی که برای یک شرکت تولید پوشاک بچه گانه طراحی میشود با شخصیت یک شرکت پوشاک بزرگسال فرق میکند ، اما ممکن است این شرکت روزی محصول بزرگسالان را هم تولید کند و یا بخواهد بر روی پدر و مادران تاثیر بگذارند. همه چیز باید در نظر گرفته شود.
منبع: arttool
🆔
@animatick_ir
#انیماتیک #کمیک #مانگا #آموزش #نکات