یادداشت۱ شاگردهایی داریم که در فرایند آموزش، تمرکز و همراهی لازم را ندارند. برخی مربیان علی‌رغم ضعف شدید شاگرد در شناخت حروف و حرکات و ... در درس‌های اولیه، آموزش را ادامه می‌دهند و پیشروی می‌کنند که منجر به انباشت اطلاعات بدون‌کسب مهارت و سرخوردگی می‌شود. ولی معلمان حرفه‌ای تا مهارت نسبی در هر درس ایجاد نشود به درس بعدی نمی‌روند. گاهی با هوشمندی درسهای اولیه را برای شاگردان خاص آن قدر تکرار می‌کنند تا موتور محرکه‌ی خواندن شاگرد روشن بشه. ✍ @aqquran لینک مستقیم https://eitaa.com/aqquran/408