📚
#دانش_بازاریابیسیاسی | اهداف بازاریابی سیاسی
🔰 به طوركلي بازاريابي سياسي براي
تأثيرگذاري بر رأي مردم در انتخابات مطرح شده است. بر طبق نظر وستر و مك كنا(۱۹۹۱) نهادهاي مـدرن مـن جملـه احـزاب سياسـي تـلاش مي كنند تا مفهوم بازاريابي را به منظور سودمند و مؤثر بودن به كار برند. مهمترين هدف در بازاريابي سياسي، هـدايت چشـم انـدازها و عقايـد عمـومي، پيشـرفت ايدئولوژي هاي سياسي، پيروزي در رقابت هـا و انتخابـات سياسـي و وضـع قـوانين و تشـكيل رفراندوم مرتبط با نيازها، خواسته هـا و تمـايلات بخـش هـاي بـازار هـدف را در برمـي گيـرد. بازاريابي سياسي طراحـي شـده اسـت تـا آراي مـردم در انتخابـات را تحـت تـأثير قـرار دهـد.
⏪
ادامه مطلب را از [اینجا] مطالعه نمایید.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)
➖➖➖➖➖➖
🌐
cpmstudy.ir
🆔
@cpmstudy_ir