📝
#گزارش_خبری | نقش و جایگاه بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس دوازدهم
🔰 یکی از رویکردهایی که به دولتها برای اجرای بهتر و با کیفیتتر امور سیاسی کمک میکند، بازاریابی سیاسی است. این حوزه نظری-عملی زمینه پذیرش و مقبولیت سیاستها و برنامههای دولتی در میان آحاد و بخشها مختلف جامعه فراهم میکند و منجر به کاهش هزینه حکمرانی میگردد. از جمله زمینهها و موضوعاتی که دولتها را نسبت به استفاده از بازاریابی سیاسی راغب کرده است، موضوع برگزاری انتخابات است. کاربست درست بازاریابی سیاسی انتخابات در ساحت دولت، این نوید را میدهد که یک انتخابات با مشارکت بالاتر و پرشورتر را شاهد باشیم. در این راستا آقای مصطفی آقاجانی، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی، ارائهای تخصصی تحت عنوان « نقش و جایگاه بازاریابی سیاسی در انتخابات مجلس دوازدهم »، در تاریخ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ در محل مرکز مطالعات وزارت کشور داشتهاند که گزیدهای از این نشست در این قسمت ارائه میشود.
⏪
ادامه مطلب را در [
اینجا] مطالعه نمایید.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)
➖➖➖➖➖➖
🌐
cpmstudy.ir
🆔
@cpmstudy_ir