⭕️ برخی از محورهای عملیات روانی در دستورکار رسانه ها علیه ایران
➖ کاهش محسوس فروش نفت در بهمن و اسفند ماه با توجه به پایان معافیت نفتی آمریکا به هشت کشور در ۱۵ فروردین ( نکته: شرکت های خارجی قراردادهای نفتی را سه ماه زودتر منعقد می کنند. مثلاً برای خرید فروردین، بهمن ماه قرارداد خرید نفت را امضا می کنند)
➖ اعلام سیگنال هایی از سوی برخی مقامات داخلی درباره افزایش قطعی با رویکرد چند نرخی قیمت بنزین ( روحانی، مطهری و برخی دیگر از نمایندگان مجلس)
➖ فضاسازی دولت آمریکا علیه مقامات ایرانی با کلیدواژه «فساد گسترده در میان مسولان ایرانی» با هدف ایجاد بی اعتمادی مردم به حاکمیت ( انتشار پوسترهایی توسط پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا با محوریت القا فاسد بودن مقامات ایران از جمله رهبری، آیت الله مکارم و...)
➖ سیاه نمایی از عدم عضویت ایران در FATF به واسطه عضویت رسمی رژیم صهیونسیتی در آن ( در این میان وجود اختلافات داخلی و فضاسازی دولت و مجلس درباره ضرورت عضویت در این کنوانسیون، به سیاه نمایی علیه نهادهای انقلابی به عنوان مخالفین عضویت در FATF کمک کرده است)
➖ تداوم برخی اعتراضات کارگری و انتشار برخی اخبار درباره احتمال پیوستن کارگران شرکت های خودروسازی و قطعه سازی و مرغداری به آن ( با توجه به حضور چندصدهزاری کارگر در این شرکت ها می تواند از نمونه های قبلی مثل نیشکر هفت تپه و فولاد اهواز ابعاد گسترده تری داشته باشد)
➖ مشابهت سازی وضعیت ایران با فرانسه با محوریت مشکلات اقتصادی با هدف پیاده سازی مدل «جنبش جلیقه زردها» در ایران
➖ برجسته کردن روند عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی و کشورهای حاشیه خلیج فارس با هدف مقابله با ایران ( گمانه زنی ها درباره سفر نتانیاهو به بحرین، کسب مجوز پرواز هواپیماهای صهیونیستی از آسمان عمان و سپس عربستان و ...)
➖ برجسته کردن افزایش افراد زیر خط فقر مطلق در ایران با اتکا به گزارش مرکز پژوهش های مجلس
➖ فضاسازی رسانه ای درباره نقض قطعنامه ۲۲۳۱ از سوی ایران علی رغم عدم صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای امنیت پس از ادعای مقامات آمریکایی با هدف همراه سازی اروپا با نیات ضدایرانی آمریکا ( رسانه های آلمانی مدعی شدند ایران توان هدف قرار دادن کشورهای اروپایی را دارد)
عباس محمدیان
https://eitaa.com/e_beman
"انقلابی بمانیم ثامن الائمه " 👈جامع ترین کانال تحلیلی ونخبه پسند✋با ماهمراه باشید.