🔖پروپاگاندا برای انیمیشن‌های خاص 🖇رشد هنر - رسانه انیمیشن در امریکا و حتی چین و ژاپن، مولود رشد صنایع و فناوری ها و مدیریت و تفکر راهبردی فرهنگی - سیاسی - اقتصادی آن‌هاست و یک شبه اتفاق نیفتاده است. 🖇این نظام ترسناک، با در کنار هم قرار گرفتن نظام‌های منسجم ظاهر و پنهان برنامه ریزی، انباشت ثروت، تولید اندیشه راهبردی هنری و فلسفی، شناسایی و تربیت نیروی انسانی هم‌فکرِ مدیران ثروتمند کمپانی‌ها، تولید، پخش، تبلیغات عظیم و شبکه اکران و توزیع گسترده در هالیوود و شرق آسیا، برپا شده است. 🖇از این‌رو با وجود مشتریانی که پیش‌تر به وسیله پروپاگاندای کارتل‌های رسانه‌ای، همچون «نیوز کورپوریشن»، «سونی»، «کام کست»، «وریزون»، «کاکس»، «اِی.تی اَند تی»، «ویاکام»، «سی.بی.سی کورپوریشون» به تسخیر این سیستم درآمده‌اند. 🖇به‌تازگی شاهد بوده‌ایم که برخی از انیمشین‌ها مانند «یخ زده» و مجموعه چند قسمتی «پاندای کونگ‌فوکار»، حدود یک‌میلیاردواندی دلار فروش داشته‌اند؛ البته برخی از این انیمیشن‌ها، هم‌زمان در مجموعه سینماهای زنجیره‌ای مختلفِ بسیاری از مناطق زمین، گاهی بین چهار تا دوازده هزار سینما در چندین کشور، اکران می‌شوند و نه‌تنها مانعی در توزیع آن‌ها در کشورهای مختلف وجود ندارد، بلکه ذهن‌هایی که از تبلیغات اغواگر کارتل‌های بزرگ «صنعتی - سینمایی - رسانه‌ای» اشراب شده‌اند، در صف اکران آن‌ها منتظرند. 📚دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه 20 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad