نشریه فرهنگ پویا
◾️لزوم احاطه علمی طلبه برای تبلیغ (قسمت اول) ▫️احاطه علمی و آگاهی کامل مبلغ بر محتوای پیام خویش مست
◾️لزوم احاطه علمی طلبه برای تبلیغ (قسمت دوم) ▫️افزون بر این، پیام‌رسانی غلط به «بد دینی» از یک سو و «دین گریزی» از سوی دیگر می‌انجامد که هر دو برای دین بسیار خطرناک و زیان‌بارند.در حقیقت، ورود افراد غیر متخصص و ناآگاه به عرصه تبلیغات دینی در دراز مدت به جریان «ضد تبلیغی» یا «تبلیغات معکوس» بدل می‌شود. ▫️یکی از بزرگ‌ترین عوامل دین‌گریزی و وهن و هجو دین در عصر حاضر _ به‌ویژه در مجامع علمی _ را باید وجود مبلغانی دانست که شناخت‌شان از مبانی دینی بسیار سطحی است و پیام‌های دینی‌شان دربردارنده آموزه‌های انحرافی و غیر واقعی است که به فهم ناقص یا نادرست گوینده مربوط می‌شود، نه آموزه‌های دینی. ✍ حجت‌الاسلام محسن داودآبادی/ اسماعیل بیوکافی 🆔 @farhang_puya