♻️
چرخه معیوب رونمایی زنان اینفلوئنسر اینستاگرامی در رسانهها
🔸پیجهای زرد اینستاگرامی
وقتی با دکور خانهها🏠 و استایل 👘و نوع بستن روسریشان دل از مخاطبان ربودند
📺 رسانههای رسمی ومخصوصا برنامهسازان صدا و سیما هم نسبت به آنان اقبال نشان دادند🙄
🔰 مهمانانی که از بین صفحات پر فالوور و به عنوان⏬
زنان،مادران و خانوادههای موفق!
کارشناسان هنری
وتولیدکنندگان و طراحان لباسهای ایرانی اسلامی انتخاب شدند.
◀️به نظر میرسد افرادی که با نمایش بخشی از زندگی خود و یا عرضه زیباییهای شان مشهور شدندودر صدا و سیما حضور یافتند مهرتاییدی بر فعالیت آنان باشدتا👇
🔹مخاطبانشان به این باور برسند که این افراد (سوئیت هوم و حجاب استایل)، بهترین الگوی زندگی آنان هستند.
🔹اینستاگرام به محلی برای رونمایی هویت زنان تبدیل شدهاست.
🔹 یک تصویر متفاوت ومختصر که در آن یک زن زیبا و موفق، مادر و همسری نمونه، بیش از هر چیز سرگرم امور سطحیست.
🔹زنی که در هر صورت یک مصرفکننده است و در اکثر اوقات نیز در کنار اشخاص یا اشیاء دیگری تعریف میشود!
⬅️و تمام وظیفهاش این است که همیشه آرایشکرده، 💄💅زیبا و خوشپوش مقابل دوربین ظاهر شود و چیزی را تبلیغ کند!
❗️ زنانی که در مسیر عرضه زیباییهای خود به سمت خود نمایی و مصرف گرایی رفتهاند
و پوششی همراه این خودنمایی انتخاب کردهاند.
منبع:
http://www.diyareaftab.ir/news/80827/
#بازنویسی
🌸
@hejabuni | دانشگاه حجاب 🎓