📗 مخاطب‌شناسی در ارتباطات تبلیغی ✍️ به قلم سید حسین شرف الدین 🛎 این کتاب در صدد است تا با رویکردی نظری(نه عینی و میدانی) و با الهام از مطالعات انجام‌شده و شواهد تجربی و شهودی، نظام (با مولفه‌های فوق) را در وضعیت موجود(با ملاحظه میانگین و قدر مشترک شیوه‌ها و فرم‌های تبلیغی رایج و غالب) با محوریت و نیازها و مطالبات وی در راستای ظرفیت‌شناسی، و در کل پاسخ‌یابی برای سوالات اصلی و فرعی ذیل مورد واکاوی و تحلیل قرار دهد. متن کامل خبر در سایت : v-o-h.ir/?p=25291 🆔 @sedayehowzeh