📗 مخاطبشناسی در ارتباطات تبلیغی
✍️ به قلم سید حسین شرف الدین
🛎 این کتاب در صدد است تا با رویکردی نظری(نه عینی و میدانی) و با الهام از مطالعات انجامشده و شواهد تجربی و شهودی، نظام
#تبلیغ_سنتی(با مولفههای فوق) را در وضعیت موجود(با ملاحظه میانگین و قدر مشترک شیوهها و فرمهای تبلیغی رایج و غالب) با محوریت
#مخاطب و نیازها و مطالبات وی در راستای ظرفیتشناسی،
#مسالهشناسی و در کل پاسخیابی برای سوالات اصلی و فرعی ذیل مورد واکاوی و تحلیل قرار دهد.
متن کامل خبر در سایت
#صدای_حوزه:
v-o-h.ir/?p=25291
🆔
@sedayehowzeh