🔴 عدمِ جامعیت محصولات فرهنگی با محوریتِ حجاب 🌀آثاری با محوریت حجاب به مجموعه سخنرانی، مستندها و تله‌فیلم‌ خلاصه می‌شود. 🗣 فضای سخنرانی اغلب نگرش عمیق‌تری به افراد معتقد می‌دهد، ولی ممکن است در جریان‌سازی عفاف و حجاب چندان کارا نباشد. از سوی دیگر برنامه‌هایی چون "از لاک جیغ تا خدا" تنها به بررسی مصداقی می‌پردازند که بُعد انگیزشی را تقویت می‌کند. 🎞 برخی تله فیلم‌ها نیز بُعد احساسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. ✅جای تمام این برنامه‌های متناسب با حجاب در رسانه است، اما کافی نیست. مادامی که رفتار مبتنی بر حجاب و عفاف مجموعه‌ای‌ نباشد؛ در سریال‌ها چادرِ زنان چادری برباد رفته باشد، در اکثر تبلیغات، تله‌فیلم‌ها و برخی سریال‌ها چهره‌ی زنی به نمایش گذارده شود که پایبند به پوششی حداقلی است!⛔️از طرفی همین حداقل پایبندی در تئاتر و سینما نیز مشهود نباشد و بدتر آن‌که در صفحات شخصی زنان و مردانی که در صداوسیما حجاب دارند، حجاب دریده ‌شود، انتظار اثرگذاری از پخش چند برنامه‌ی فرهنگ‌ساز نمی‌توان داشت. 🖋 راه حل طرحی مجموعه‌ای ست که سه بُعد ″نگرشی، انگیزشی و کنش‌گری″ را دربر بگیرد و در تمامی قالب‌های تولیدی رسانه‌ها به اجرا درآید. 👤زهرا خندان 📡 وایپ در پیام رسان‌های بله، ایتا، سروش، روبیکا @irwipe