👇👇👆👆 مرجعیت اهلبیت هم کودتا کردند. و مانع انتشار اهلبیت نبوده منافقین بوده است. 🔺اشتباه نهم: در نهج البلاغه فرموده چون اصحاب همیشه در کنار رسول خدا نبوده اند گاهی مطلق را شنیده اما مقید را نشنیده اند و گاهی بالعکس لذا فقط من حامل علم رسول خدا هستم چون فقط من دائما در کنار ایشان بوده ام. اما این علم دو قرن بجز ۱۲ سال فرصت انتشار نیافت. 🔺اشتباه دهم: آنچه در عصر امام صادق(ع) فرصت انتشار آزادانه یافت آرای جعلی ربیعه الرای مخترع مکتب رای و استاد ابو حنیفه و مالک با پول ۳۰.۰۰۰ دینار طلا بوده فقط دو سال که امام در عراق بوده فتاوایش منتشر شده و امروز عمده روایات مسند ۲۲جلدی امام صادق (ع) محصول دروس عراق است و نه مدینه ، چرا که کثرت روایت سکونی عامل امنیتی منصور در پوشش قاضی می رساند عمده احادیث امام (ع) عراقی است و نه مدنی . وقتی امام قادر نیست از پیش خودش اظهار کند و مجبور است خود را راوی معرفی کند و همیشه می فرماید قال رسول الله (ص) پس روایات همه مطابق میل امامان منتشر نشده و فقط مقدار غیر مضر به فتاوای اهل سنت حق انتشار داشته است. 🔺اشتباه یازدهم : اگر مقدار روایات منتشر شده همان احکام واقعی است پس چرا اهلبیت می فرمایند آن قدر احکام در عصر غیبت تغییر خواهد یافت مردم با ملاحظه احکام امام عصر(عج) خواهند گفت جاء بکتاب جدید. 🔺اشتباه دوازدهم: اگر احکام واقعی همان است که در روایات آمده پس چرا اهلبیت می فرمایند اگر امت موسی در تیه و حیرانی ماندند امت رسول خدا هم پس از کودتای سقیفه در تیه خواهند ماند بنام غیبت کبرای، آیا ما که در تیه قرار داریم کل احکام همان است که عندالله آن قدر است؟! آیا روایات در شرایط طبیعی منتشر شده ؟ آیا مقدار منتشر شده کاملا حامل تمام احکامند؟ نه! 🔺اشتباه سیزدهم: روایات فوق متواتر دلالت دارد با ظهور امام تمام فتاوای امام از روی کتاب الجامعه است که در داخل ظرفی بنام جفر ابیض قرار دارد. خوب اگر روایات موجود همان حد است که از رسول خدا صادر شده و بدست ما رسیده پس محتوای جامعه چیست.؟! 🔺استاه چهادهم: اگر اهلبیت روایات را در حدی که هر چه دلشان خواسته بیان کرده اند، پس روایاتی که دلالت دارد تا عصر ظهور فقط دو بیست و هفتم احکام منتشر میشود ، بیست و پنج بیست هفتم آن پس از ظهور منتشر خواهد شد تکلیف این روایات چه می شود؟ 🔘نتیجه این که اخباریون خیال می کنند (( اهلبیت قادر بوده اند مطابق میلشان و هر چه دلشان خواست روایات احکام را بیان کنند پس این روایات موجود پاسخگوی تمام نیازهای ما است، با تمسک به اصلهای موجود همه چی حل میشود!)). اما گفتیم نه خیر باید با عبور از تونل بسیار طولانی تاریخ و حدیث و تفسیر ۱/۷۰۰/۰۰۰ صفحه ای تقریبی مسلمین با اشراف بیشتر تبار روایات را شناسائی کنیم سپس فتوای بدهیم. نه اصولمان مسیر درستی را پیموده و نه نشر اخبارمان. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 @mousavizanjany