مقایسه تجارت الکترونیک سنتی با تجارت اجتماعی 🔴 تجارت اجتماعی؛ شیوه نوین تجارت الکترونیک سنتی ✅ ترویج در سراسر جهان باعث شده تا مردم به تعامل و گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان علاقه زیادی نشان دهند. همچنین وجود اینفلوئنسرها باعث شده تا بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی تأثیر زیادی از این افراد در زندگی شخصی و کاری خود بگیرند. ✅ به نظر می‌رسد حلقه مفقوده در ایجاد تعامل میان خریداران و فروشندگان و نیز فرصت اشتراک‌‌گذاری تجربه خرید کاربران با یکدیگر باشد. شیوه‌ای از تعامل که تا قبل از رواج خریدوفروش اینترنتی در جمع‌های دوستانه و فروشگاه‌های سطح شهر به وفور دیده می‌شود. ✅ پلتفرم‌های با تأکید بر ارزش پیشنهادی تعامل و گفت‌وگو میان خریداران و فروشندگان، شیوه جدیدی از خرید آنلاین ارائه داده‌اند که عنصر ارتباط اجتماعی میان انسان‌ها را با امکانات پلتفرم‌های تجارت الکترونیک سنتی در هم گره زده است. www.modiryar.com @modiryar