🟢
اهمیت گزارشدهی در محیط کار
📝 همونطور که توی مثال بالا میبینید، فرق بین یک گزارش ساده و یک ارائه درستوحسابی، میتونه خیلی چشمگیر باشه.
🔰 وقتی ما در محیط کاریمون، کاری که انجام میدیم رو خیلی ساده بیان کنیم و از کنارش بگذریم، فرصت رو برای نشون دادن تواناییهامون و زحمتی که واقعا داریم میکشیم از دست میدیم.
✅ اما وقتی که موقع گزارش دادن از
جزئیات کار، چالشها، راهکارها و نتایجی که در انتهای اون پروژه خاص مدنظرمونه صحبت میکنیم، به دیگران نشون میدیم که چقدر به کارمون مسلطیم و توانایی حل مسئله و ارائه راهکارهای نوآورانه رو داریم.
💎 گزارش دهی درست و حرفهای هم به خودمون کمک میکنه از حس بد ناکارآمدی رها بشیم و هم ابزار خوبی برای جلب توجه، جلب قدردانی و پیشرفت توی محیط کاریه.
🆔
@MrMc_ir
🌐
MrMc.ir
#فن_بیان_شغلی #تجربه_نگاری