⭕️ مدیریت بحران روابط عمومی در ۱۰ مرحله 💢یک بحران روابط عمومی یا بحران شبکه‌های اجتماعی (Public Relation or Social Media Crisis) زمانی اتفاق می‌افتد که یک داستان یا اتفاق منفی حول برند شما شکل می‌گیرد. 📍ده مرحله‌ی مدیریت و کنترل بحران فضای مجازی به ترتیب زیر است: ۱-صبر کنید و مانیتور کنید 🔺از پلتفرم‌های مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید ۲-به تیم پاسخگویی بحران اطلاع دهید. ۳-ماجرا را عمیقا بررسی کنید. ۴- مساله را تصدیق کنید و پاسخ دهید ۷۰٪ از کاربران گفتگو درباره‌ی بحران را پیشنهاد می‌دهند. ۵- قبل از پاسخ‌گویی، تاثیر آن را بر برندتان بررسی کنید. ۶-بعد از عکس‌العمل خود وضعیت را بررسی و مانیتور کنید. ۷- موضع و پیام خود را بهبود دهید. ۸-کانال پاسخ‌گویی خود را تعیین کنید. ۹-سریع‌ و به موقع پاسخ دهید تا کنترل بحران را از دست ندهید. ۱۰-عکس‌العمل‌های پاسخ خود را بررسی و نظارت کنید. #سواد_رسانه_ای ✅ با ما باسواد شوید 🌐 @nasragilan