📗 از کتاب "الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی" 🔹شماره 54 🔹نمونه‌ها(قسمت نهم) 🗒جدول شماره 9 (اجتماعی - نیرو - طلاب) 1️⃣تعیین موضوع بر اساس اولویت‌گذاری‌ها: 🖇مواسات و همدردی با نیازمندان 2️⃣تبیین وضعیت مطلوب در موضوع مورد نظر: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های رسالت روحانیت، ارائۀ خدمات اجتماعی متناسب با شأن و اهداف حوزه‌های علمیه است، سیرۀ أئمۀ معصومین: نیز توجه ویژه به مشکلات اجتماعی مردم، هم‌دردی با مستضعفان و مجالست و هم‌نشینی با ایشان و تلاش جهت رفع مشکلات آنها بوده است. 3️⃣ترسیم وضعیت موجود بر اساس وضعیت‌شناسی و آسیب‌شناسی صورت‌گرفته: ❗️نقطۀ ضعف: ـ بی‌خبری و بی‌تفاوتی طلاب نسبت به مشکلات اجتماعی و نیازمندی‌های مستضعفان و احوال ایشان. ـ فقدان سازوکار مناسب جهت حضور اجتماعی فعال و متناسب با مأموریت‌های حوزویان. ✅نقطۀ قوت: ـ فعالیت‌های خودجودش و جهادی طلاب... . - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 🏷ادامه را از کانال مطالعه کتاب الگوی اهتمام جمعی بخوانید👇 https://eitaa.com/ulgoo_ehtemam/61 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib