📗 از کتاب "الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی" 🔹شماره 59 🔹پیوست یکم: منابع مطالعاتی(قسمت دوم) 🔆طلبه باید در مسیر پرحماسه‌ی طلبگی به این اسوه‌ی و تاسی کند و باورمندانه و مشتاقانه، تا پای جان بر این عهد بماند. 📍اگر چنین بصیرت و معرفت صنفی عمیقی وجود داشته باشد انبوه فشارهای اجتماعی و اقتصادی هیچ خللی در عزم پولادین طلبه پدید نمی‌آورد و هرگز شور و تصمیم و حرکتش را کند نخواهد کرد. 🔸طلبه‌ی باورمند در مواجهه با مشکلات و در مقابل اعتراض‌ها و اهانت‌ها نه تنها احساس سرافکندگی و ندامت نمی‌کند که سربلند و پرافتخار، به شکوه پاسداری از آیین الهی بر خود می‌بالد و به خاطر نعمت توفیق ادامه‌دهندگی راه پیامبران و وراثت انبیا و اولیا، خدا را از صمیم جان سپاس می‌گوید. ❗️اما اگر انتخاب مسیر طلبگی با ابهام و اجمال و سستی و کوتاهی همراه باشد و حد نصاب معرفت و آگاهی در این موضوع حاصل نیامده باشد چه بسا عشری از این مشکلات برای پشیمانی و نگرانی کافی باشد و طلبه را از این مسیر نورانی محروم سازد... . - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 🏷ادامه را از کانال مطالعه کتاب الگوی اهتمام جمعی بخوانید👇 https://eitaa.com/ulgoo_ehtemam/66 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib