مدرسه تمدنی بینات
#توضیح_مباحثات_فقهی_مدرسه
#فقه_التقدیر
در لایه دوم به بررسی و اصلاح تحلیلهای مخالف با تعاریف وحی درباره تقدیر میپردازیم. به عنوان مثال مسئله
#بیان_خاصیت
و
#وراثت
در
#بیوتکنولوژی
بر اساس مفهوم ناقص
#ژن
تحلیل میشود. این در حالی است که بیان خاصیت و وراثت تابعی از
#قواعد_تقدیر
و جزئی از
#مفهوم_رزق
است. تحلیل
#چگونگی_ارتقاء_ظرفیت
براساس تصرف در نظام ژنوم و مقایسه آن با چگونگی ارتقاء ظرفیت براساس
#عمل_به_قواعد_تقدیر
یکی از مسائل لایه دوم است. مدرسه تمدنی بینات
@wsti_ir