✦؛﷽✦
┄┅═✧❁•🔹•❁✧═┅┄
🔵
مرحلۀ دوم: نوشتن پس از مطالعۀ آثار دیگران
💠باید طلاب را عادت داد که بعد از آن که نوشته های خوبی را مطالعه کردند، کتاب را روی هم بگذارند و مجدداً آن مطلب را خودشان بنویسند. سپس، بین نوشتۀ خودشان و نوشتۀ آن نویسنده هنرمند، مقایسه کنند. از مقایسۀ این دو با هم، ضعف ها و قوّت ها معلوم می شود.
💠نویسنده چگونه وارد بحث شد؟❓چگونه خارج شد؟❓جمله بندی ها و تعبیرات چگونه بود؟❓کلماتی را که من به جای او گذاشتم چیست؟❓آن کلماتی که او انتخاب کرده چیست؟❓
🔚در یک مقایسه می تواند، تفاوت این دو را اندک اندک بفهمد.
#طلبه_مولف
#طلبه_پژوهشگر
#مراحل_نویسندگی
📚 واحد پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد
❇️
@pajoohesh_esfahan