شاید شما هم این عکس رو دیده باشین . این عکس دیروز در فضای مجازی با تیتر بعد از بیست سال دو قلودار شده منتشر شد و بیش از هشت هزار بار لایک خورد. اما با یک جستجوی ساده ی تصویر در گوگل به این نتیجه می رسیدیم که این خبر دروغ است و این تصویر مربوط به صفحه ی یکی از پزشکان زنان و زایمان است . بله به این راحتی خبری دروغ منتشر و پخش می شود. یکی از تکنیک های اثر گذاری پیام های رسانه ای برانگیختن احساسات وعواطف است. به گونه ای که حتی در شما شکی نسبت به صحت پیام ایجاد نمی کند و شما پیام را تمام و کمال باور می کنید . در فضای مجازی مراقب احساساتمان باشیم. @payame_kosar