🔴 دانشگاه عمومی هم پولی شد! منطق صداسیما برای پولی کردن تبلیغات انتخابات، این بوده که نامزدهای بی‌انگیزه، وقت صداسیما را نگیرند.‌ 🔺اولاً ورود تمام نامزدها در دایره تبلیغات سالم، گرم کردن تنور انتخابات است و کمک به مشارکت. 🔺ثانیاً چنانچه برخی افرادی که از سر ماجراجویی وارد انتخابات می‌شوند مواضع و رفتارهای سبک و نامعقولی هم از خود نشان دهند، به حساب برنامه طنز می‌توان گذاشت که آنتن صداسیما مملو از آن است. 🔺ثالثاً برای جلوگیری از تبلیغات مسموم رایج در فضای انتخابات، از جمله توزیع چلوکباب و بنرهای ۴۰ متری و میتینگ‌های مجلل و ... ، باید هرچه بیشتر رجوع مردم به صداسیما برای شناخت درست و حسابی نامزدها افزایش یابد. و صداسیما بشود مرجع تشخیص و رای آوری، نه لیست‌بندها. 🔺رابعاً صداسیما دانشگاه عمومی است ولی سهمش از آگاهی بخشی به مردم، در مقایسه با فضای مجازی کم است و باید بدینوسیله جبران شود. پ.ن.: این انتقاد، منافی عملکرد ارزشمند تیم مدیریت صداسیما در کل نیست. ✍دکتر روح الله ایزدخواه با عدالت یاوران قصد همراه شوید 👇 https://eitaa.com/qasd_ir