💢3 تکنیک بکارگیری محرک ترس در بازاریابی 👈رابِرت ایمبرایل در کتاب خود با عنوان «بازاریابی انگیزشی» می‌نویسد: 👈علاوه بر محرک عشق، محرک ترس هم یکی دیگر از محرک‌های قوی در بازاریابی است که اگر بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید، تاثیر عمیقی روی مشتریان‌تان به جا می‌گذارید، چون انسان‌ها اصولا زمانی تصمیم می‌گیرند که کاری را انجام بدهند که از عواقب انجام ندادن آن کار می‌ترسند 👈بر این اساس، در اینفوگرافیک امروز با سه تکنیک اصلی بکارگیری محرک ترس در بازاریابی آشنا می‌شویم ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃